Messukeskus

Markkinoinnin viikko tuo päättäjät Messukeskukseen

Jaa

Markkinoinnin, viestinnän ja myynnin päättäjille suunnattu Markkinoinnin viikko avaa ovensa Messukeskuksessa Helsingissä 4.–5.9. Tapahtuman ensimmäiset puhujat ja aiheet on nyt julkaistu. Luvassa on tietoa muun muassa työnantaja- ja henkilöbrändäyksestä, datan avulla saatavasta asiakasymmärryksestä ja vaikuttajamarkkinoinnista.

Employee Experience Agency Eminen toinen perustaja ja toimitusjohtaja Susanna Rantanen kertoo tapahtumassa, kuinka kasvuyritykset voivat rakentaa modernia työantajabrändiä käyttäen apuna yrityskulttuurin ja työntekijäkokemusten tarinallistamista. Kiinteistönvälitystoimisto Blokin toimitusjohtajan Rudi Skogmanin aiheena on puolestaan kiinteistönvälitysalan myllerrys ja uudistuvat toimintatavat.

Brändin keulakuviksi nostetaan yhä useammin yrityksissä työskenteleviä ihmisiä, ja henkilökunnan ääni luo brändille ihmisläheisyyttä ja vaikuttavuutta. LinkedIn-asiantuntija ja työnantajamielikuvan kouluttaja Tom Laine kertoo, miten työntekijät voivat toimia myynnin, markkinoinnin ja rekrytoinnin lähettiläinä. Samalla hän pohtii, miten henkilökunnan osuutta brändimielikuvassa voidaan mitata.

Datan vahva hyödyntäminen markkinoinnissa on ollut trendinä alalla jo jonkin aikaa. Fonecta Oyn liiketoimintajohtaja Vesa-Pekka Kirsi esittelee case-esityksessään, miten datasta saadaan todellista asiakasymmärrystä ja miten asiakasymmärrys voi auttaa liiketoiminnan kasvattamisessa.

Dataa voidaan hyödyntää myös esimerkiksi vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa. Millaista on toimiva vaikuttajamarkkinointi tai mitkä ovat varmat tavat mokata siinä? Tästä puhuu Meltwaterin sosiaalisen median yksikön johtaja Senni Niemi. Esityksessä käydään läpi onnistuneita case-esimerkkejä Suomesta ja maailmalta.

Digitalisaation myötä henkilökohtaisten kohtaamisten brändien ja asiakkaiden välillä uskotaan vähenevän. Ihmiskontaktien vähentymisen ja automaation lisääntymisen myötä sisällöt näyttelevät koko ajan tärkeämpää roolia asiakaskokemuksen parantamisessa. Hehku Marketingin Santeri Hämäläinen kertoo, millaiset sisällöt voivat parantaa asiakaskokemusta.

Markkinoinnin viikon ensimmäiset vahvistuneet ohjelmat on julkaistu tapahtuman nettisivuilla www.markkinoinninviikko.fi. Ohjelma täydentyy kesäkuun aikana.

Markkinoinnin, viestinnän ja myynnin strategiasta päättäville henkilöille suunnattu Markkinoinnin viikko järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 4.–5.9.2018. Tapahtuman järjestävät Messukeskus ja Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry. Samaan aikaan järjestetään myös promootiotuotteisiin ja -palveluihin keskittyvä PromoExpo sekä yrittäjien ja yritystoimintaa harkitsevien Yritys-messut. 

Lisätietoja:

Messukeskus, tiedottaja Antti Karjunen, p. 050 574 3444, etunimi.sukunimi@messukeskus.com

#markkinoinninviikko2018

Median edustajat voivat akkreditoitua tapahtumaan ennakkoon osoitteessa www.messukeskus.com/uutishuone. Kuvia edellisistä tapahtumista vapaasti toimitusten käyttöön Messukeskuksen mediapankista http://mediabank.messukeskus.com.  

Avainsanat

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Messukeskus edistää suomalaista elinkeinoelämää mahdollistamalla tuloksellisia kasvokkain kohtaamisia messuilla, kokouksissa, kongresseissa ja muissa tapahtumissa. Messukeskuksessa järjestetään vuosittain liki sata messutapahtumaa ja 2000 kokousta ja kongressia. Tapahtumiin osallistuu joka vuosi noin 9400 näytteilleasettajaa ja 1,2 miljoonaa kävijää. | Messukeskus Helsinki, Expo and Convention Centre, promotes Finnish welfare by enabling effective face to face encounters at exhibitions, meetings, conferences and other events. In 2017, 75 exhibitions and 2000 meetings and congresses were held at Messukeskus Helsinki. 9 400 exhibitors and 1.2 million visitors took part in the events.  

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Antiikki-tapahtuman mielenkiintoisimmat esineet valittu12.9.2018 21:48Tiedote

Jo perinteiseen tapaan Antiikki & Design -lehden asiantuntijat ovat valinneet Antiikki-tapahtuman mielenkiintoisimmat esineet. Kategorioita on neljä: antiikki, design, taide ja vintage. Tällä kertaa raatia puhuttelivat erityisesti messinkinen kynttelikköpari, puinen ompelupöytä, Mikko Oinosen Pariisi-aiheinen maalaus sekä pajatso 1920-1930-luvulta. Antiikki-tapahtuma järjestetään Messukeskuksessa, Helsingissä 12.-16.9. samaan aikaan sisustus- ja designtapahtuma Habitaren kanssa.

Habitare-suunnittelukilpailun voiton jakavat Ariane Relander sekä kaksikko Janne Pärssinen ja Tony Yau12.9.2018 11:10Tiedote

Muotoilun, arkkitehtuurin ja tilasuunnittelun opiskelijoille tarkoitetun Habitare-suunnittelukilpailun voiton jakavat Ariane Relander työllään ORGANIZED CHAOS ja suunnittelijakaksikko Janne Pärssinen ja Tony Yau työllään SPOTTI. Kilpailun päätuomari Petra Blaisse valitsi voittajat neljän finalistin joukosta. Voittajat jakavat Suomen Messusäätiön lahjoittaman 5 000 euron pääpalkinnon. Kilpailun neljä finalistityötä ovat nähtävillä Habitaressa Helsingissä 12.-16.9.2018.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme