Messukeskus

Markkinoinnin viikko tuo päättäjät Messukeskukseen

Jaa
Markkinoinnin, viestinnän ja myynnin päättäjille suunnattu Markkinoinnin viikko avaa ovensa Messukeskuksessa Helsingissä 4.–5.9. Tapahtuman ensimmäiset puhujat ja aiheet on nyt julkaistu. Luvassa on tietoa muun muassa työnantaja- ja henkilöbrändäyksestä, datan avulla saatavasta asiakasymmärryksestä ja vaikuttajamarkkinoinnista.

Employee Experience Agency Eminen toinen perustaja ja toimitusjohtaja Susanna Rantanen kertoo tapahtumassa, kuinka kasvuyritykset voivat rakentaa modernia työantajabrändiä käyttäen apuna yrityskulttuurin ja työntekijäkokemusten tarinallistamista. Kiinteistönvälitystoimisto Blokin toimitusjohtajan Rudi Skogmanin aiheena on puolestaan kiinteistönvälitysalan myllerrys ja uudistuvat toimintatavat.

Brändin keulakuviksi nostetaan yhä useammin yrityksissä työskenteleviä ihmisiä, ja henkilökunnan ääni luo brändille ihmisläheisyyttä ja vaikuttavuutta. LinkedIn-asiantuntija ja työnantajamielikuvan kouluttaja Tom Laine kertoo, miten työntekijät voivat toimia myynnin, markkinoinnin ja rekrytoinnin lähettiläinä. Samalla hän pohtii, miten henkilökunnan osuutta brändimielikuvassa voidaan mitata.

Datan vahva hyödyntäminen markkinoinnissa on ollut trendinä alalla jo jonkin aikaa. Fonecta Oyn liiketoimintajohtaja Vesa-Pekka Kirsi esittelee case-esityksessään, miten datasta saadaan todellista asiakasymmärrystä ja miten asiakasymmärrys voi auttaa liiketoiminnan kasvattamisessa.

Dataa voidaan hyödyntää myös esimerkiksi vaikuttajamarkkinoinnin suunnittelussa. Millaista on toimiva vaikuttajamarkkinointi tai mitkä ovat varmat tavat mokata siinä? Tästä puhuu Meltwaterin sosiaalisen median yksikön johtaja Senni Niemi. Esityksessä käydään läpi onnistuneita case-esimerkkejä Suomesta ja maailmalta.

Digitalisaation myötä henkilökohtaisten kohtaamisten brändien ja asiakkaiden välillä uskotaan vähenevän. Ihmiskontaktien vähentymisen ja automaation lisääntymisen myötä sisällöt näyttelevät koko ajan tärkeämpää roolia asiakaskokemuksen parantamisessa. Hehku Marketingin Santeri Hämäläinen kertoo, millaiset sisällöt voivat parantaa asiakaskokemusta.

Markkinoinnin viikon ensimmäiset vahvistuneet ohjelmat on julkaistu tapahtuman nettisivuilla www.markkinoinninviikko.fi. Ohjelma täydentyy kesäkuun aikana.

Markkinoinnin, viestinnän ja myynnin strategiasta päättäville henkilöille suunnattu Markkinoinnin viikko järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä 4.–5.9.2018. Tapahtuman järjestävät Messukeskus ja Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL ry. Samaan aikaan järjestetään myös promootiotuotteisiin ja -palveluihin keskittyvä PromoExpo sekä yrittäjien ja yritystoimintaa harkitsevien Yritys-messut. 

Lisätietoja:

Messukeskus, tiedottaja Antti Karjunen, p. 050 574 3444, etunimi.sukunimi@messukeskus.com

#markkinoinninviikko2018

Median edustajat voivat akkreditoitua tapahtumaan ennakkoon osoitteessa www.messukeskus.com/uutishuone. Kuvia edellisistä tapahtumista vapaasti toimitusten käyttöön Messukeskuksen mediapankista http://mediabank.messukeskus.com.  

Avainsanat

Tietoja julkaisijasta

Messukeskus
Messukeskus
Messuaukio 1
00520 HELSINKI

+358 40 450 3250http://www.messukeskus.com

Helsingin Messukeskus on Suomen elämyksellisin tapahtumakortteli ja vaikuttavin kohtaamismedia. Onnistuneet kohtaamiset jättävät vahvan muistijäljen ja tuottavat kiistatonta tulosta. Suomen suurin tapahtumajärjestäjä tuottaa laadukkaita tapahtumia sekä vuokraa tilojaan ja palvelujaan erilaisten tapahtumien areenaksi. Messukeskuksen itse tuottamia tapahtumia ovat mm. Habitare, Helsingin Kirjamessut, Educa, FinnBuild, Matkamessut ja Vene Båt. Vierastapahtumina Messukeskuksen tiloissa järjestetään mm. Slush, Nordic Business Forum, Assembly, Koiramessut sekä lukuisia kansainvälisiä kongresseja ja yritystapahtumia vuosittain. Tilat käsittävät 7 hallia, 40 muuntuvaa kokoustilaa, 21 ravintolaa ja oman tapahtumahotellin. Omistajayritys Suomen Messut Oyj perustettiin vuonna 1919. | Messukeskus. The real social media. | www.messukeskus.com @messukeskus

Helsinki Expo and Convention Centre (brand name Messukeskus) hosts Finland’s most inspiring events and exciting encounters. We create successful and lasting interactions with undisputable results. As Finland’s premier experience provider, we organise high-quality events and rent out our facilities for various occasions/ for a wide variety of occasions. Events produced by Messukeskus include, among others, Habitare, the Helsinki Book Fair, Educa, Finnbuild, Matka Nordic Travel Fair, and Helsinki International Boat Show. Messukeskus also hosts guest events such as Slush, Nordic Business Forum, Assembly, International Dog Fair, as well as many international congress and business events every year. Our premises include 7 halls, 40 convertible meeting rooms, 21 restaurants, and our own hotel.The Finnish Fair Corporation was founded in 1919. |  Messukeskus. The real social media | www.messukeskus.com @messukeskus 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Messukeskus

Autokorjaamo 2025 -messut järjestetään kuuden vuoden tauon jälkeen25.4.2024 15:15:18 EEST | Tiedote

Autokorjaamo-messut palaa Helsingin Messukeskuksen ohjelmistoon ja tapahtuma järjestetään perjantaista lauantaihin 14. – 15.3.2025. Samaan aikaan Messukeskuksessa järjestetään Auto 2025 koeajo- ja myyntitapahtuma perjantaista sunnuntaihin 14. – 16.3.2025. Odotetuilla Autokorjaamo-messuilla korjaamoalan ammattilaiset kohtaavat ja saavat tärkeää tietoa alan kehityksestä ja uutuustuotteista.

Habitare ja Helsinki Design Week yhdistävät voimansa tulevaisuuden tekijöinä – yhteistyön tavoitteena on vahvistaa muotoilualaa ja tarjota sen toimijoille yksi vahva alusta24.4.2024 08:30:00 EEST | Tiedote

Habitare ja Helsinki Design Week yhdistävät voimansa ja aloittavat laajamittaisen ja pitkäjänteisen yhteistyön. Tavoitteena on muotoilualan vahvistaminen, muotoilijoiden ja yritysten vuoropuhelun edistäminen ja siten alan toimijoiden kasvun ja kansainvälistymisen vauhdittaminen. Habitare järjestetään 11.–15.9.2024 ja Helsinki Design Week 6.–15.9.2024.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye