BriiffiGround

Marko Kolehmainen vahvistamaan Tammerneonin palveluita

Tammerneon tunnetaan yhtenä Pohjois-Euroopan merkittävimmistä valomainostaloista. Nyt yhtiö on laajentamassa toimintaansa liikepaikkojen ja myymälöiden sisämiljööpalveluihin. Uudistukseen liittyy rekrytointi, jossa Marko Kolehmainen aloittaa Tammerneonin myyntipäällikkönä 1. kesäkuuta.

Kolehmaisella on lähes kolmen vuosikymmenen työkokemus silkkipaino-, digipaino-, teippaus-, suurkuvatulostus- ja valomainosalalta. Tehtävien kaari on ulottunut kentältä kulmahuoneeseen: sisä- ja ulkonäkyvyysprojekteihin liittyvää kokemusta on kertynyt niin asentajan, esimiehen, tuotantopäällikön, projektipäällikön kuin toimitusjohtajankin tehtävistä.

– Sekä Markon ammattimainen projektiosaaminen että syvällinen kokemus valomainos-, sisämiljöö- ja opasteprojekteissa vahvistavat olennaisesti Tammerneonin valmiuksia tarjota asiakkaillemme liikepaikkojen ilmeen kehittämisen aitoa kokonaispalvelua, sanoo Tammerneonin varatoimitusjohtaja Timo Mattila.

Myyntipäällikkö Marko Kolehmainen odottaa uusia tehtäviään ja uusien asiakkaiden kohtaamista positiivisella mielellä.

– Tuon kokemukseni kautta lisäarvoa Tammerneonin asiakkaille. Etenkin myymälämiljöön sisänäkyvyyden ja ostotapahtumaa tukevien asiakasopasteiden kehittämiseen minulla on paljon näkemystä. Yhtenä esimerkkinä voisi mainita trendin, jossa nostetaan ledvalaistuksella opasteita esiin ja samalla myymälän yleisvalaistusta kyetään himmentämään, jolloin päästään energiasäästöihin.

Tammerneon on Suomen kokenein valomainostalo, jonka tuotteet perustuvat energiatehokkaaseen led-teknologiaan. Yritys valmistaa Tampereen tehtaallaan mainostorneja ja mainospyloneja, irtokirjain- ja kotelovalomainoksia, opasteita sekä digitaalisia mainospintoja. Noin kolmannes tuotannosta toimitetaan vientimarkkinoille. Valomainosten lisäksi Tammerneon myy suunnittelu-, asennus- ja huoltopalveluita. www.tammerneon.fi

varatoimitusjohtaja Timo Mattila, 0400 373 400, timo.mattila@tammerneon.com
myyntipäällikkö Marko Kolehmainen, 050 552 2895, marko.kolehmainen@tammerneon.com

BriiffiGround
20101 Turku

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta BriiffiGround

Aura Rakennukselle risteilyalusten saneeraukseen keskittyvä tytäryhtiö Aura Flow5.9.2023 07:00:00 EEST | Tiedote

Nopeasti kasvanut rakennusliike Aura Rakennus Oy on perustanut matkustaja- ja risteilyalusten saneeraukseen erikoistuvan tytäryhtiön, Aura Flow Oy:n. Uuden yhtiön toiminta perustuu poikkeukselliseen tapaan hyödyntää konsernin resursseja yli perinteisten toimialarajojen. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun merkittävä suomalainen rakennusalan yhtiö laajentaa toimintaansa meriteollisuuteen.