Martin Tivéus Attendon toimitusjohtajaksi

Attendo-konsernin hallitus on nimittänyt Martin Tivéuksen (47) uudeksi toimitusjohtajaksi. Tivéus on tällä hetkellä kaupallisena johtajana Klarna Ab:ssa, ja on aiemmin ollut toimitusjohtajana Avanzassa, Evidensia Djursjukvårdissa ja Glocalnetissä.

Martin Tivéus

”Olemme ilahtuneita saadessamme nimittää Martin Tivéuksen Attendon uudeksi toimitusjohtajaksi. Martin Tivéus on menestyksekkäästi kehittänyt organisaatioita lukuisilla toimialoilla. Hän on kasvuhakuinen ja hänellä on laaja kokemus johtamisesta, myynnistä ja digitalisaatiosta.  Attendon hallitus on vakuuttunut, että Martin Tivéuksella on hyvät lähtökohdat kehittää Attendoa menestyksekkäästi tulevina vuosina”, toteaa Ulf Lundahl, Attendon hallituksen puheenjohtaja.

”Olen kiinnostunut tehtävästä, koska Attendolla on tärkeä rooli yhteiskunnassa hoivan ja terveydenhuollon kehittämisessä, sillä on arvoihin perustuva yrityskulttuuri ja omistautuneet työntekijät, sekä mainiot kasvumahdollisuudet. Yhdessä voimme varmistaa, että pystymme vastaamaan ikääntyvän väestön tarpeisiin asiakaslähtöisillä ja innovatiivisilla palveluilla, joissa olennaista on laatu ja erinomainen hoiva. Odotan todella pääseväni osaksi tätä kokonaisuutta ja voidakseni myötävaikuttaa Attendon kehitykseen seuraavassa vaiheessa”, sanoo Martin Tivéus.

Martin Tivéus aloittaa tehtävässä 1.syyskuuta, Pertti Karjalainen jatkaa väliaikaisena toimitusjohtajana siihen asti.

Andreas Koch
Communications and IR-Director, Attendo
puh. +46 705 09 77 61
andreas.koch@attendo.com

Martin Tivéus

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Joel Hallikaisen keikkatahti ei hiljene, vauhdissa pitävät kunniakansalaiset31.5.2018 09:01Kutsu

Varaslähdön ottanut kesä näytti parastaan, kun Joel Hallikainen aloitti ensimmäisen Itä-Suomen osuuteensa mittavalla Attendon hoiva- ja palvelukotikiertueellaan toukokuun viimeisellä viikolla. Kaikkiaan Hallikainen on kutsuttu tähän mennessä 83 Attendon hoiva- tai palvelukotiin esiintymään. Hallikainen on jo käynyt 20 kodissa ja loputkin Attendon hoiva- ja palvelukotiesitykset on aikataulutettu tälle vuodelle. Hoiva- ja palvelukotikiertueellaan Hallikainen paitsi kiertää ympäri Suomea, saa myös tuntumaa ikäihmisten nykytilanteeseen. Toimitukset ovat lämpimästi tervetulleita seuraamaan, miten Joel Hallikaisen kiertue etenee ja kuinka hän ottaa erityisen yleisönsä.

Hoivakodissa heittäydyttiin ammattilaisten ehostettaviksi, seuraavana vuorossa seniorit Vaasassa30.5.2018 09:13Blogi

Meikkaaja-maskeeraaja ja blogisti Miia Ezen sekä drag queeniksi pukeutunut maskeeraaja Miikka, taiteilijanimeltään Miss B., jalkautuivat viime kuussa Attendon hoivakotiin Klaukkalassa. Suosion siivittämä tapahtuma on päätetty toteuttaa seuraavaksi Vaasassa, jonne Miia ja Miss B. matkaavat Attendo Kaarlentuvan hoivakotiin 11. kesäkuuta. Ensimmäisessä kauneuspäivässä myös muutamat miehet intoutuivat kokeilemaan käsihoitoja ensimmäistä kertaa elämässään.

Vantaalainen kioskiyrittäjä valitsi ikäihmiset ja vammautuneet Ärrä tekee hyvää –kampanjaansa9.5.2018 09:47Tiedote

Kauppakeskus Jumbon kioskikauppias Anu Tikka valitsi Attendo Lustikullan hyvänteon kohteeksi R-kioskeilla käynnissä olevaan Ärrä tekee hyvää -kampanjaan. Hyvänteon tempauksessa paikalliset kioskiyrittäjät ympäri Suomen päättävät oman kohteensa ja kahden kuukauden välein pääsee kahdeksan R-kioskia lahjoittamaan 1 000 euroa valitsemilleen tahoille. Ensimmäiset lahjoitukset on päätetty ja lahjoitukset tehdään toukokuussa. Lahjoittajana toimii R-kioski Oy.