Martin Tivéus Attendon toimitusjohtajaksi

Attendo-konsernin hallitus on nimittänyt Martin Tivéuksen (47) uudeksi toimitusjohtajaksi. Tivéus on tällä hetkellä kaupallisena johtajana Klarna Ab:ssa, ja on aiemmin ollut toimitusjohtajana Avanzassa, Evidensia Djursjukvårdissa ja Glocalnetissä.

Martin Tivéus

”Olemme ilahtuneita saadessamme nimittää Martin Tivéuksen Attendon uudeksi toimitusjohtajaksi. Martin Tivéus on menestyksekkäästi kehittänyt organisaatioita lukuisilla toimialoilla. Hän on kasvuhakuinen ja hänellä on laaja kokemus johtamisesta, myynnistä ja digitalisaatiosta.  Attendon hallitus on vakuuttunut, että Martin Tivéuksella on hyvät lähtökohdat kehittää Attendoa menestyksekkäästi tulevina vuosina”, toteaa Ulf Lundahl, Attendon hallituksen puheenjohtaja.

”Olen kiinnostunut tehtävästä, koska Attendolla on tärkeä rooli yhteiskunnassa hoivan ja terveydenhuollon kehittämisessä, sillä on arvoihin perustuva yrityskulttuuri ja omistautuneet työntekijät, sekä mainiot kasvumahdollisuudet. Yhdessä voimme varmistaa, että pystymme vastaamaan ikääntyvän väestön tarpeisiin asiakaslähtöisillä ja innovatiivisilla palveluilla, joissa olennaista on laatu ja erinomainen hoiva. Odotan todella pääseväni osaksi tätä kokonaisuutta ja voidakseni myötävaikuttaa Attendon kehitykseen seuraavassa vaiheessa”, sanoo Martin Tivéus.

Martin Tivéus aloittaa tehtävässä 1.syyskuuta, Pertti Karjalainen jatkaa väliaikaisena toimitusjohtajana siihen asti.

Andreas Koch
Communications and IR-Director, Attendo
puh. +46 705 09 77 61
andreas.koch@attendo.com

Martin Tivéus

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Teemahoivakodissa lähihoitaja pääsee toteuttamaan taiteellista puoltaan10.8.2018 12:10Blogi

Anna-Mari Uskin lapsuutta ja nuoruutta väritti taiteellisuus. Taide on pysynyt tärkeässä roolissa myös aikuisiällä. - Isän puolelta kaikki piirtävät, mutta molemmat vanhempani ovat taiteellisesti lahjakkaita. Katselin 5-vuotiaana äitiä, tätiä ja mummoja neulomassa ja isää sukulaisineen piirtämässä. Päätin silloin, että minäkin haluan neuloa ja piirtää, sanoo Anna-Mari Uski. Siitä lähtien on Anna-Mari piirtänyt, maalannut ja tehnyt käsitöitä, mutta taide elättää vain harvan Suomessa, joten Anna-Marillakin on päivätyö, jonka hän nimeää toiseksi kutsumuksekseen. - Tykkään äiti-hahmona hoitaa ihmisiä. Minulla on ollut aina vähän hoivavietti. Saan hyvän mielen, kun kiitetään ja tiedän tehneeni työni hyvin, kertoo Uski. Pian kolme vuotta lähihoitajana vanhusten parissa työskennellyt Anna-Mari siirtyi Attendo Marsalkanhoviin Mikkeliin, kun kulttuuri- ja taidepainotteinen hoivakoti avattiin loppukeväästä. Teemakoti on ollut mieluisa työpaikka. - Meillä on rento ja yhteisöllinen ilmapiiri. Olem

Vuoksenniskalla rakennustyöt hyvässä vauhdissa: ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan jo maaliskuussa2.7.2018 10:02Tiedote

Attendo avaa ensi keväänä palvelukodin mielenterveyskuntoutujille Imatran Vuoksenniskalle Havurinne 3:en. Attendo Havurinteeksi nimetty palvelukoti koostuu yhteensä 43:sta tehostettuun palveluasumiseen, kevyempään palveluasumiseen sekä tuettuun asumiseen soveltuvasta asunnosta. Rakentaminen on alkanut kesäkuun puolivälissä. Ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan maaliskuussa 2019.