Martin Tivéus Attendon toimitusjohtajaksi

Attendo-konsernin hallitus on nimittänyt Martin Tivéuksen (47) uudeksi toimitusjohtajaksi. Tivéus on tällä hetkellä kaupallisena johtajana Klarna Ab:ssa, ja on aiemmin ollut toimitusjohtajana Avanzassa, Evidensia Djursjukvårdissa ja Glocalnetissä.

Martin Tivéus

”Olemme ilahtuneita saadessamme nimittää Martin Tivéuksen Attendon uudeksi toimitusjohtajaksi. Martin Tivéus on menestyksekkäästi kehittänyt organisaatioita lukuisilla toimialoilla. Hän on kasvuhakuinen ja hänellä on laaja kokemus johtamisesta, myynnistä ja digitalisaatiosta.  Attendon hallitus on vakuuttunut, että Martin Tivéuksella on hyvät lähtökohdat kehittää Attendoa menestyksekkäästi tulevina vuosina”, toteaa Ulf Lundahl, Attendon hallituksen puheenjohtaja.

”Olen kiinnostunut tehtävästä, koska Attendolla on tärkeä rooli yhteiskunnassa hoivan ja terveydenhuollon kehittämisessä, sillä on arvoihin perustuva yrityskulttuuri ja omistautuneet työntekijät, sekä mainiot kasvumahdollisuudet. Yhdessä voimme varmistaa, että pystymme vastaamaan ikääntyvän väestön tarpeisiin asiakaslähtöisillä ja innovatiivisilla palveluilla, joissa olennaista on laatu ja erinomainen hoiva. Odotan todella pääseväni osaksi tätä kokonaisuutta ja voidakseni myötävaikuttaa Attendon kehitykseen seuraavassa vaiheessa”, sanoo Martin Tivéus.

Martin Tivéus aloittaa tehtävässä 1.syyskuuta, Pertti Karjalainen jatkaa väliaikaisena toimitusjohtajana siihen asti.

Andreas Koch
Communications and IR-Director, Attendo
puh. +46 705 09 77 61
andreas.koch@attendo.com

Martin Tivéus

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Aino Health yhteistyöhön Attendo Terveyspalveluiden kanssa13.4.2018 14:37Tiedote

Aino Health ja Attendo Terveyspalvelut ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen koskien Ainon työkykyjohtamisen toiminnanohjausjärjestelmää HealthManageria. Ainon HealthManagerin avulla Attendo laajentaa portfoliotaan työkykyjohtamisen järjestelmän osalta. Yhteistyö Attendo Terveyspalveluiden kanssa mahdollistaa Ainolle skaalautumisen ja kasvun kumppaniverkoston avulla. Yhteistyö alkaa huhtikuusta 2018 alkaen.

Nuori, oletko vielä vailla kesätöitä? Attendo palkkaa n.300 nuorta kesätöihin hoivakoteihinsa ympäri Suomen29.3.2018 11:32Tiedote

Vielä ehtii hakea kesätyötä, sillä Attendo haluaa tukea nuorten työllistämistä ja työelämään tutustumista, ja palkkaa nuoria kesätyöntekijöitä hoivakoteihinsa ympäri Suomen Tutustu työelämään ja tienaa -kesäharjoittelun kautta. Hakuaika Attendolle on käynnistynyt ja päättyy 15. huhtikuuta. Attendo tarjoaa kesätyöpaikan noin 300 nuorelle. Kesätyötä voivat hakea 15 – 18 -vuotiaat nuoret.

Tilaelementtirakentamisena toteutettu Attendo-palvelukoti kohoaa reipasta vauhtia Raumalla28.3.2018 09:12Tiedote

Raumalle Rantasentielle tulee uusi mielenterveyskuntoutujien palvelukoti. Tontin perusteella ei arvaisi, miten pitkälle palvelukodin rakennustyöt ovat edenneet, sillä kiinteistö on valmis toukokuussa ja asukkaat pääsevät muuttamaan jo alkukesästä. Attendo rekrytoi Raumalle toiminnan käynnistyessä 11 sosiaali- ja terveysalan ammattilaista. Rakennustapana kohteessa käytetään tilaelementtiratkaisua, joka kuuluu kiinteistön urakoivan Mediset Hoivarakentajat Oy:n osaamisalueisiin.

Pyhtään asiakastyytyväisyys edelleen huippuluokkaa23.3.2018 13:15Tiedote

Attendon tuottamat Pyhtään sosiaali- ja terveyspalvelut saavat pyhtääläisiltä hyvää palautetta. Viime vuoden asiakastyytyväisyyskyselyn tulos oli 4,81 asteikolla 1-5, joka on tuloksena erinomainen. Edellisvuoden tulos oli 4,72/5. Myös henkilöstötyytyväisyys on hyvä, kysymykseen ”Kuinka hyvin viihdyt työssäsi” vastaajien keskiarvo oli 4 asteikolla 1-5. Palvelujen käyttö oli myös laajaa, Pyhtään terveyspalvelujen asiakkaana vuonna 2017 oli miltei kolme neljäsosaa pyhtääläisistä. Asiakastyytyväisyystutkimuksen toteutti Kuulas Oy.