Martin Tivéus Attendon toimitusjohtajaksi

Attendo-konsernin hallitus on nimittänyt Martin Tivéuksen (47) uudeksi toimitusjohtajaksi. Tivéus on tällä hetkellä kaupallisena johtajana Klarna Ab:ssa, ja on aiemmin ollut toimitusjohtajana Avanzassa, Evidensia Djursjukvårdissa ja Glocalnetissä.

Martin Tivéus

”Olemme ilahtuneita saadessamme nimittää Martin Tivéuksen Attendon uudeksi toimitusjohtajaksi. Martin Tivéus on menestyksekkäästi kehittänyt organisaatioita lukuisilla toimialoilla. Hän on kasvuhakuinen ja hänellä on laaja kokemus johtamisesta, myynnistä ja digitalisaatiosta.  Attendon hallitus on vakuuttunut, että Martin Tivéuksella on hyvät lähtökohdat kehittää Attendoa menestyksekkäästi tulevina vuosina”, toteaa Ulf Lundahl, Attendon hallituksen puheenjohtaja.

”Olen kiinnostunut tehtävästä, koska Attendolla on tärkeä rooli yhteiskunnassa hoivan ja terveydenhuollon kehittämisessä, sillä on arvoihin perustuva yrityskulttuuri ja omistautuneet työntekijät, sekä mainiot kasvumahdollisuudet. Yhdessä voimme varmistaa, että pystymme vastaamaan ikääntyvän väestön tarpeisiin asiakaslähtöisillä ja innovatiivisilla palveluilla, joissa olennaista on laatu ja erinomainen hoiva. Odotan todella pääseväni osaksi tätä kokonaisuutta ja voidakseni myötävaikuttaa Attendon kehitykseen seuraavassa vaiheessa”, sanoo Martin Tivéus.

Martin Tivéus aloittaa tehtävässä 1.syyskuuta, Pertti Karjalainen jatkaa väliaikaisena toimitusjohtajana siihen asti.

Andreas Koch
Communications and IR-Director, Attendo
puh. +46 705 09 77 61
andreas.koch@attendo.com

Martin Tivéus

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Tonnikaupalla kotimaisia tuotteita hoiva- ja palvelukoteihin5.9.2018 08:40Tiedote

Vuodessa kuluu miltei Suomen väkiluvun verran pesukintaita, 10 000 litraa käsihuuhdetta ja 5 000 litraa pesunesteitä, joten ei ole samantekevää, kuka moisen määrän ja minkälaista tavaraa Attendon hoiva- ja palvelukoteihin toimittaa. Attendo solmi kesän alussa mittavan yhteistyösopimuksen, jossa Pamark jälleenmyyjänä toimittaa suomalaisen Walki Medicalin tuotteita kaikkiin Attendon 357 hoiva- ja palvelukotiin ympäri Suomen.

Kalle Maijala Attendon lastensuojelun johtoon31.8.2018 12:43Tiedote

Attendo on nimittänyt OTM, KTM Kalle Maijalan (33) aluejohtajaksi, vastuualueenaan lastensuojelupalvelut. Maijala siirtyy toimeen Attendon lakimiehen tehtävästä ja hän on toiminut aiemmin lakimiehenä Castren & Snellmanilla. Maijala raportoi Attendo Suomen toimitusjohtaja Pertti Karjalaiselle. ”Attendo on Pohjoismaiden johtava hoivapalveluiden tarjoaja, mutta lastensuojelun puolella meillä on vielä paljon kirittävää. Nykyinen palvelutoiminta muodostaa erinomaisen perustan tulevalle kehitykselle ja kasvulle. Olen otettu, että saan ottaa tällaisen haasteen vastaan”, kertoo Maijala. Maijala aloittaa uudessa tehtävässään viimeistään 1.11.2018.