Martinex tuo Suomeen maailmalla suureen suosioon nousseen Cats vs Pickles -pehmosarjan

Yhdysvalloista alkunsa saanut Cats vs. Pickles -pehmosarja on saavuttanut hurjan suosion maailmalla. Sarjalla on esimerkiksi yli 100 Youtube-jaksoa omalla kanavallaan. Riemastuttavat ja värikkäät kissat ja kurkut ovat ottaneet eri ikäiset kuluttajat otteeseensa. Nyt nämä keräilylelut saadaan vihdoin Suomeen.
Cats vs Pickles -maailmassa rakastetut, mutta väärinymmärretyt suolakurkut jahtaavat kissoja. Kissat pelkäävät suolakurkkuja, mutta suolakurkut rakastavat kissoja. Cats vs Pickles -sarjaan kuuluu halattavan ihanat ja pehmoisen kissamaiset sekä veikeän suolakurkkumaiset hahmot, joiden ympärille on rakentunut kokonainen sarja keräilyleluhahmoja.
Cats vs Pickles -pehmot lumoavat kaikenikäiset leikkimieliset lapsesta vaariin. ”Jokaiselle löytyy taatusti oma Cats vs Pickles -hahmo iästä ja kiinnostuksen kohteista riippumatta. Ja kun saa yhden, haluaa enemmän, koska ne vaan ovat niin mainioita”, kertoo Jenni Jalava Martinexin tuoteryhmäjohtaja.
Pehmosarja koostuu pienistä papupehmoista (8 x 13 x 4 cm), isommista papupehmoista (16 x 25 x 13 cm), yllätyspehmoista (8 x 13 x 4 cm), chonkseista (8 x 14 x 11 cm) sekä suuremmista halipehmoista (17 x 40 x 13 cm).
Cats vs Pickles –tuotteiden loppukäyttäjät ovat pitkälti lapsia ja nuoria. Kuitenkin kansainvälisessä tutkimuksessa 60 % ostaneista asiakkaista oli 26–57-vuotiaita, vanhempia ja isovanhempia. Seuraava isompi huomioitava ikäryhmä on 0–25-vuotiaat, johon kuuluvat lapset (erityisesti tytöt) ja nuoret aikuiset.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Jenni Jalava
tuoteryhmäjohtaja
Martinex Oy
p. 050 522 6643
jennim@martinex.fi
Linda Pausio
markkinointi- ja verkkokauppajohtaja
Martinex Oy
p. 040 6715886
linda.pausio@martinex.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Martinex
Vuonna 1986 perustettu Oy Martinex Ab on suomalainen perheyhtiö, jonka toiminta kattaa laadukkaiden sisustus- ja kodintarvikkeiden, leikkikalujen, pelien, tekstiilien ja laukkujen valmistuksen ja maahantuonnin. Lisäksi se toimii tukkuliikkeenä ja on yksi Suomen monipuolisimmista verkkokauppatoimijoista. Martinex vaalii tuotteissaan kotimaisuutta, vastuullisuutta, iloa ja perheläheisiä arvoja. Martinex kehittää omia kotimaisia tuotebrändejä kuten Aarikka, Baking by Martinex, Ma-ia Family ja Peliko. Martinex on lisäksi lisenssinhaltija usealle tunnetulle tuotemerkille kuten Muumi ja Peppi Pitkätossu. Vuonna 2022 Oy Martinex Ab:n, Aarikka Oy:n ja Martinex Ab:n yhteenlaskettu liikevaihto oli 30 Meur, yhtiön palveluksessa oli 80 henkilöä ja sen tuotteita vietiin yli 50 maahan. https://www.martinex.fi/
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.