Matkus Shopping Center

Matkus järjestää uudenlaisen koko perheen KesäShow’n – seuraa live-lähetystä kotoa käsin

Kauppakeskus Matkus järjestää uudenlaisen KesäShow’n lauantaina 16.5. klo 18 alkaen. Humoristinen talk show lähetetään live-lähetyksenä Matkuksesta ja sitä on mahdollista seurata etänä vaikkapa omalta kotisohvalta käsin osoitteessa matkuslive.fi. Paikan päälle Matkukseen yleisöä ei poikkeustilanteesta johtuen oteta lainkaan.

Koko perheen KesäShow’n isäntänä toimii radiosta ja televisiosta tuttu juontaja ja toimittaja Aki Linnanahde. Akin lisäksi mukana on näyttelijä ja koomikko Christoffer Strandberg sekä hänen televisiosta tutut hahmonsa Salon Seija ja Nöpö-Felix.

- Kuopioon on aina kiva tulla ja erityisen hienoa se on tällä kertaa, kun voimme tuoda tähän erityisen raskaaseen kevääseen huumoria yhdessä lahjakkaan Christofferin kanssa. Olen ollut Matkuksessa kerran aiemminkin keikalla ja se on jäänyt erityisenä mieleen, joten odotan innolla lauantaita, kertoo Linnanahde.

Noin tunnin kestävän live-lähetyksen taustalla on Matkuksen halu kehittää jatkuvasti toimintaansa sekä tarjota asiakkaille viihdettä ja yhdessäoloa myös aikana, jolloin suurin osa tapahtumista ja menoista on peruttu.

- Haluamme tarjota ihmisille elämyksiä kuten tähänkin asti, mutta poikkeuksellinen tilanne haastoi meidätkin miettimään tapahtumien järjestämiseen uusia keinoja. Kesäkauden avaava tapahtuma oli suunniteltu järjestettäväksi tähän nimenomaiseen ajankohtaan, mutta nyt tapahtuma on siirretty verkkoon, mistä käsin osallistuminen on tällä hetkellä turvallisinta, kertoo Matkuksen markkinointikoordinaattori Satu Väänänen.

Ihmiset kutsutaan mukaan vaikuttamaan live-lähetyksen tapahtumiin sekä ennakkoon että suoran lähetyksen aikana. Matkuksen sosiaalisen median kanavissa on loppuviikosta mahdollisuus ennakkoon ehdottaa, millainen yllätyshahmo lauantain suorassa lähetyksessä rakennetaan Seijan ja Nöpö-Felixin rinnalle.

- Live-lähetyksen aikana katsojat pääsevät sitten äänestämään Akin ja Christofferin yleisön ideoiden pohjalta luomien hahmojen joukosta suosikkiaan. Voittajahahmo rakennetaan yleisön silmien edessä suorassa lähetyksessä. Poikkeuksellisesta ajasta huolimatta voimme olla ainakin näin virtuaalisesti kaikki yhdessä, kertoo Väänänen.

Katsojien on myös mahdollista lähettää liven aikana kysymyksiä Nöpö-Felixin vastattavaksi. Lisäksi chat-työkalun avulla voi lähettää terveisiä, jotka näkyvät viestiseinällä.

Jo aiemmin ihmisiä on osallistettu Matkuksen pihalle kesällä aukeavan aktiviteettipuiston nimen ideointiin. Nimiehdotusten joukosta on valittu Kuopio-teemaisen puiston lopullinen nimi, joka paljastetaan juhlallisesti KesäShow’n aikana.

- Haluamme kiittää kaikkia ulkopuiston nimeämiseen osallistuneita. Nimikilpailuun osallistui peräti 1247 ihmistä, jotka antoivat toistatuhatta nimiehdotusta. Näiden joukosta valitsimme lopullisen nimen pitkän pohdinnan jälkeen, kiittelee Väänänen.

Lue lisää KesäShow’sta:

Lisätietoja KesäShow’sta osoitteesta www.matkuslive.fi. KesäShow on katsottavissa la 16.5. klo 18 alkaen samasta osoitteesta.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: Satu Väänänen, markkinointikoordinaattori
P. 050 539 3148
satu.vaananen@ingka.com

Lataa MatkusLiven kuvia median käyttöön:

Matkuksen ulkoalueen kuvia median käyttöön:

Matkus Shopping Center

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Matkus Shopping Center

Kauppakeskus Matkukseen uusi ravintolakulmaus – Kuopion uusien ravintolaketjujen antimia voi syödä myös terassilla22.4.2021 12:00:00 EEST | Tiedote

Kauppakeskus Matkuksen ja samalla koko Kuopion ravintolatarjonta monipuolistuu, kun kauppakeskukseen avataan kokonaan uudistettu ravintola-alue. Alue avaa ovensa kesäkuun aikana kahden tunnetun ravintolatoimijan johdolla, kun raikasta street foodia tarjoava Fafa’s ja sushiravintola Luckiefun’s avaavat Matkukseen ensimmäiset ravintolansa Kuopiossa.