MedEngine OyMedEngine Oy

MedEngine ja DRA Consulting yhteistyöhön Market Access -palveluissa: tutkimustietoa ja strategista osaamista liiketoiminnan moottoriksi

Suomalaiset lääkealan asiantuntijapalveluihin erikoistuneet DRA Consulting Oy ja MedEngine Oy ovat aloittaneet Pohjoismaat kattavan yhteistyön. Yritysten keskeisenä tavoitteena on kehittää entistä tehokkaampia Market Access -palveluita yhdistämällä tosielämän tutkimustietoa strategiseen Market Access -osaamiseen.

MedEngine Oy:n ydinosaamista ovat rekisteritutkimukset (ns. real-world data) sekä Medical Affairs - ja markkinointipalvelut. DRA Consulting Oy on erikoistunut Market Access -palveluihin sekä lääkevalmisteen regulatorisen elinkaaren hallintaan. Yhdessä yritysten laaja palveluvalikoima vastaa asiakkaan tarpeisiin lääkkeen elinkaaren eri vaiheissa.

Intohimoinen asenne palvelun laatuun ja uusiin älykkäisiin ratkaisuihin on yhteistä molemmille yrityksille. Kun DRA Consultingin strategiseen, Pohjoismaat kattavaan Market Access -osaamiseen yhdistyy MedEnginen kansainvälisestikin palkittu tutkimusosaaminen, asiakas saa uuden vaihteen liiketoimintaansa.

Lisätietoja:

Kaija Korpiaho-Haga, M.Sc. (Pharm.)

kaija.korpiaho-haga@dra.fi

Tero Ylisaukko-oja, FT

tero@medengine.fi

DRA Consulting Oy

DRA Consulting Oy (www.dra.fi) on n. 300 lääkeyrityksen arvostettu strateginen kumppani Euroopassa. DRA:n vahvuuksia ovat luja asiantuntemus, luotettavuus, ratkaisukeskeisyys ja innovatiivisuus. DRA on lääkealan tiennäyttäjä, joka ymmärtää lääkkeen koko elinkaaren. Yrityksen missiona on viedä asiakas nopeinta reittiä päämäärään. DRA:n vahva Market Access ‑osaaminen auttaa terveydenhuollon toimijoita tuomaan lääkehoitoja potilaiden saataville kaikissa Pohjoismaissa.

Liikevaihto 2017: 7 milj. €
Henkilöstö: 80 asiantuntijaa

MedEngine Oy

MedEngine Oy (www.medengine.fi) on korkeatasoisiin lääketeollisuuden asiantuntijapalveluihin erikoistunut yritys, jonka osaaminen perustuu työntekijöiden vahvaan akateemiseen taustaan sekä lääketeollisuudesta ja terveyssektorilta hankittuun monipuoliseen kokemukseen. MedEngine Oy:n erikoisalaa ovat rekisteritutkimukset (ns. real-world evidence), Medical Affairs - ja markkinointipalvelut sekä liiketoimintastrategiat. Yrityksen asiakkaat ovat maailman johtavia lääke- ja terveysteknologiayrityksiä sekä innovatiivisia terveysalan startup-yrityksiä.

Liikevaihto 2017: 1,6 milj. €
Henkilöstö: 20 asiantuntijaa

Medialle:

Lisämateriaalia saatavissa osoitteessa https://bit.ly/2xWCN9X

Kaija Korpiaho-Haga, M.Sc. (Pharm.)
kaija.korpiaho-haga@dra.fi

Tero Ylisaukko-oja, FT