Mediakutsu: Helsingin seudun toimialakatsauksen julkistamistilaisuus 31.3.2021 - erityisteemana liikenne

Mikä on suhdannetilanne Helsingin seudulla? Mitkä ovat liikenteen kehitystrendit ja näkymät? Kuinka pääkaupunkiseudun kasvavat liikennemäärät hoidetaan jatkossa? Miten lähiliikenne on kehittynyt? Entä miten autokannan sähköistyminen etenee?

Kauppakamarin toimialakatsauksen erityisteemana on liikenne.

Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsaus tekee katsauksen Helsingin seudun näkymiin. Vuoden ensimmäisen toimialakatsauksen erityisteemana on liikenne.

Toimialakatsaus julkistetaan keskiviikkona 31. maaliskuuta 2021 klo 9.30 striimillä.

Tilaisuudessa Helsingin seudun kauppakamarin johtaja Markku Lahtinen esittelee toimialakatsauksen tuloksia. Liikenteen kehitysnäkymiä kommentoivat HSL:n osastonjohtaja Sini Puntanen ja Volvon toimitusjohtaja Magnus Björklund.

Kutsumme median edustajat mukaan striimiin. Pyydämme median etukäteisilmoittautumisia sähköpostitse osoitteeseen tiina.tikander@helsinki.chamber.fi tiistaihin 30.3.2021 klo 12 mennessä. Lähetämme ilmoittautuneille erikseen striimilinkin tilaisuuteen. Myös tilaisuuden aineistot on mahdollista saada embargolla.

Tilaisuuden ohjelma päättyy noin klo 10.15. Julkaisemme toimialakatsaustiedotteen keskiviikkona 31.3.2021 klo 11.

Helsingin seudun kauppakamari toteuttaa toimialakatsauksen neljä kertaa vuodessa yhteistyössä Kaupunkitutkimus TA Oy:n kanssa. Katsauksissa käsitellään Helsingin seudun keskeisiä teemoja, kuten liikennettä, asuntotuotantoa ja väestökehitystä.

Tiina Tikander, viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari, tiina.tikander@chamber.helsinki.fi,

Kauppakamarin toimialakatsauksen erityisteemana on liikenne.

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.