Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo 14.8. klo 13

Ilmarinen julkistaa puolivuotistuloksensa ajalta 1.1.-30.6.2020. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 14.8.2020 klo 13. Tilaisuuteen voi osallistua paikan päällä Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki) tai etäyhteydellä.

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Jouko Pölönen ja sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Mikko Mursula esittelevät Ilmarisen tuloksen sekä analysoivat koronakriisin vaikutuksia sijoitusmarkkinoihin ja eläkevakuuttamiseen. Lisäksi työkykyjohtaja Kristiina Halonen kertoo, miten suomalaisten työkyky on kehittynyt korona-aikana.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 13.8. mennessä Ilmarisen viestintään Sami Kelhälle, p. 050 587 8464 tai sami.kelha@ilmarinen.fi. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä osallistutko tilaisuuteen paikan päällä vai etäyhteydellä. Lähetämme osallistumislinkin ilmoittautuneille.

Tervetuloa!

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 1,2 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on lähes 49 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Ilmarisen suhdanneindeksi: Lasku tasaantuu – Työntekijämäärä putosi elokuussa kuitenkin lähes seitsemän prosenttia15.9.2020 12:10:58 EESTTiedote

Työntekijämäärät laskivat Ilmarisen suhdanneindeksiin kuuluvissa yrityksissä elokuussa lähes seitsemän prosenttia vuoden takaiseen verrattuna. Lasku on tasoittunut, mutta työntekijämäärä on selvästi matalammalla tasolla kuin ennen korona-aikaa. Suurin lasku oli henkilöstövuokrausalalla, missä pudotusta tuli 18 prosenttia. Majoitus- ja ravitsemusalalla lasku hidastui selkeästi.