Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo 27.10. klo 10.30

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-30.9.2017.

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 27.10.2017 klo 10.30 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Timo Ritakallio ja sijoitusjohtaja Mikko Mursula esittelevät tuloksen sekä analysoivat ajankohtaisia sijoitus- ja talousnäkymiä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 26.10. klo 12 mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin@ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 1,1 miljoonaan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 46 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Kysely: Puolet yrityksistä ei tunnista tulorekisterin vaikutuksia toimintaansa17.9.2018 13:49Tiedote

Yritysten ja tilitoimistojen tulorekisteritietous on kasvanut viime keväästä, mutta etenkin yrityksillä riittää tuntemuksessa vielä parannettavaa. Ilmarisen tuoreen kyselyn mukaan 96 % tilitoimistoista ja lähes 70 % yritysten palkka- ja taloushallinnossa työskentelevistä tiesi, mikä tulorekisteri on. Tulorekisterin vaikutukset toimintaan tiedosti 80 % tilitoimistoista ja 50 % yrityksistä.