Mediakutsu: Ilmarisen tulosinfo 27.10. klo 10.30

Ilmarinen julkistaa osavuosituloksensa ajalta 1.1.-30.9.2017.

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään perjantaina 27.10.2017 klo 10.30 Ilmarisen toimitalossa (Porkkalankatu 1, Ruoholahti, Helsinki).

Tilaisuudessa toimitusjohtaja Timo Ritakallio ja sijoitusjohtaja Mikko Mursula esittelevät tuloksen sekä analysoivat ajankohtaisia sijoitus- ja talousnäkymiä.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 26.10. klo 12 mennessä Ilmarisen viestintään Liina Aulinille, p. 040 770 9400, liina.aulin@ilmarinen.fi.

Tervetuloa!

Ilmarisen toimitalo Helsingin Ruoholahdessa

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Noin 590 asiantuntijan voimin edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 900 000 ihmisen eläketurvasta. Lähes kolmannes suomalaisista yrityksistä on asiakkaitamme ja eläkevastuiden katteena oleva sijoitusomaisuutemme on yli 38 miljardia euroa.