Mediakutsu: Itä-Uudenmaan yrityspalkintokilpailu julkistetaan 2.3.2021

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö julkistaa Itä-Uudenmaan yrityspalkintokilpailun tiistaina 2. maaliskuuta 2021 klo 9.00–10.00. Median edustajat ovat tervetulleita julkistamistilaisuuteen.

Itä-Uudenmaan yrityskilpailu 2021: sosiaalinen media – avain menestykseen.

Itä-Uudenmaan yrityspalkinto vahvistaa ja korostaa yritystoiminnan keskeistä asemaa ja merkitystä Itä-Uudellamaalla. Tänä vuonna kilpailun teemana on ”Sosiaalinen media – avain menestykseen”. Mistä Itä-Uudenmaan yrityksistä löytyvät parhaat käytännöt sosiaalisen median hyödyntämiseen?

Tervetuloa media-aamiaiselle tiistaina 2. maaliskuuta klo 9.00–10.00 kuulemaan tarkemmin kilpailun tämän vuoden kriteereistä ja taustoista.

Paikka: Ravintola Zum Beispiel, os. Rihkamakatu 2, Porvoo

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö jakaa Itä-Uudenmaan yrityspalkinnon vuosittain. Viime vuonna kilpailu peruttiin koronan takia. Vuonna 2019 palkinnon voitti Robbes Lilla Trädgård Ab.

Gustaf Forsberg, Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön asiamies, gustaf.forsberg@lponet.fi, p. 044 505 8250

Itä-Uudenmaan yrityskilpailu 2021: sosiaalinen media – avain menestykseen.

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Helsingin seudun kuntien osuutta liikennejärjestelmän rahoituksesta ei tule lisätä23.2.2021 07:00:00 EETTiedote

Helsingin seudun kauppakamari peräänkuuluttaa konkreettisuutta valtakunnalliseen liikennejärjestelmäsuunnitelmaan. Valtion tulee nostaa liikenneinvestointien rahoitustasoa muilla keinoilla kuin sysäämällä entistä suurempaa rahoitusvastuuta kuntien hartioille. Kauppakamarin arvion mukaan liikenneinfran rahoituspohja on jäämässä Liikenne 12 -suunnitelmassa liian ohueksi.