Mediakutsu: NoHo Partnersin tiedotustilaisuus ke 12.2.2020 klo 9.30

Tiedotustilaisuus järjestetään NoHo Partnersin Helsingin toimistossa osoitteessa Aleksanterinkatu 46 A.

NoHo Partners Oyj järjestää keskiviikkona 12.2.2020 tiedotustilaisuuden median edustajille klo 9.30 alkaen. Tilaisuudessa julkistetaan yrityskauppa, jolla nähdään olevan merkittäviä vaikutuksia Suomen ravintolamarkkinaan.

Aika: Keskiviikko 12.2.2020 klo 9.30
Paikka: NoHo Partnersin toimisto, osoite Aleksanterinkatu 46 A 2. krs, 00100 Helsinki

Paikalla tilaisuudessa ovat toimitusjohtaja Aku Vikström sekä varatoimitusjohtaja Jarno Suominen. Tilaisuuden jälkeen (noin klo 10.30) tarjolla on lounas sekä mahdollisuus haastatella yhtiön edustajia.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan maanantaihin 10.2.2020 klo 14.00 mennessä NoHo Partnersin viestintään Sanna Oinoselle, sanna.oinonen@noho.fi.

Tilaisuus järjestetään suomen kielellä.

Lämpimästi tervetuloa!

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi ja Cock’s & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2018 liikevaihto oli 323,2 miljoonaa euroa ja liikevoitto 7,2 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna.

NoHo Partners -yrityssivut: www.noho.fi
NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi

UROS LIVE -areenalla tarjoillaan makuelämyksiä 22 ravintolan voimin – ”maailman mittaluokassa harvinainen kattaus, joka sinetöi areenakokemuksen” 8.6.2021 11:00:00 EEST | Tiedote

Ravintolayhtiö NoHo Partners vastaa joulukuussa 2021 valmistuvan UROS LIVE -areenan ravintolatoiminnoista. Maailmanluokan elämysareenalle avautuu 22 ravintolaa, joiden joukossa on vanhoja tuttuja suosikkeja sekä uusia raikkaita tulokkaita. Areenan ravintolamaailma tulee työllistämään jopa 250 ravintola-alan osaajaa.