Mediakutsu: NoHo Partnersin tulosinfo torstaina 14.2. klo 9.30 Helsingin Pörssiklubilla

NoHo Partners Oyj julkistaa tilinpäätöstiedotteensa ajalta 1.1.–31.12.2018. Median edustajat ovat tervetulleita tulosinfoon, joka järjestetään torstaina 14.2.2019 klo 9.30 Pörssiklubilla, osoitteessa Fabianinkatu 14 A, 4. krs, 00100 Helsinki.

NoHo Partnersin tulosinfo järjestetään Pörssitalon legendaarisella Pörssiklubilla.

NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström käy läpi tilikauden tärkeimmät tapahtumat, esittelee vuoden 2018 viimeisen kvartaalin tuloksen sekä kertoo tulevista näkymistä. Paikalla ovat myös NoHo Partnersin talousjohtaja Jarno Suominen sekä NoHo Partnersin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj:n toimitusjohtaja Sami Asikainen.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu klo 9 alkaen.

Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan maanantaihin 11.2.2019 klo 10.00 mennessä NoHo Partnersin viestintään Sanna Oinoselle, puh. +358 50 576 1609, tiedottaja@noho.fi.

Lämpimästi tervetuloa!

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 200 ravintolaa Suomessa ja Tanskassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Hanko Sushi, Sandro, Savoy, Teatteri ja Cock's & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2017 liikevaihto oli 185,9 miljoonaa euroa ja käyttökate 22,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 4 000 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. NoHo Partnersin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj työllistää tilikauden 2018 aikana noin 10 000 työntekijää.

NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi
Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi

NoHo Partners laajentaa lounas- ja henkilöstöravintolamarkkinaan – Pihka-ravintolat ja K-Kampus yhtiön ravintolaportfolioon5.8.2019 10:00:00 EESTTiedote

NoHo Partners laajentaa ravintolatoimintaansa kasvavaan ja kehittyvään lounas- ja henkilöstöravintolamarkkinaan. Ravintolayhtiö perustaa Juuri Yhtiöt Oy:n kanssa yhteisyrityksen, joka operoi jatkossa neljää Pihka-henkilöstöravintolaa sekä Tapahtumatalo Bankia. Lisäksi NoHo Partners vastaa K-ryhmän uuden päätoimitalo K-Kampuksen ravintola-, kokous- ja tapahtumapalveluista.

NoHo Partnersin kansainvälistymistrategiassa seuraava askel – Toimintaa laajennetaan Norjaan3.4.2019 08:01:00 EESTTiedote

NoHo Partners Oyj laajentaa ravintolaliiketoimintaansa strategiansa mukaisesti uudelle markkina-alueelle Norjaan. Konserni perustaa yhdessä paikallisen ravintolatoimija Crea Diem-gruppenin kanssa yhteisyrityksen, josta NoHo Partnersin omistus on 80 prosenttia. Perustettava yhtiö ostaa tiettyjen Carpe Diem- ja Crea Diem -tytäryhtiöiden osakekannat sekä 70 prosenttia Trobbelskyter-yhtiön osakekannasta. Kaupan ja 15 ravintolan myötä NoHo Partnersista tulee merkittävä toimija Norjan ravintolamarkkinassa.