Mediakutsu seminaariin 4.11. – Digitaalinen taloushallinto yleistyy nopeasti

Taloushallinnon asiantuntijapalveluyritys TietoAkseli Oy ja Jyväskylän ammattikorkeakoulu ovat toteuttaneet valtakunnallisen kyselytutkimuksen digitaalisen taloushallinnon haasteista ja mahdollisuuksista pk-yrityksissä. Tutkimusyhteistyössä ovat olleet mukana myös Suomen Yrittäjät, Kauppakamari ja Procountor Oy. Kyselyyn vastasi syyskuussa yhteensä 400 yritystä. Tulokset julkistetaan iltapäiväseminaarissa Jyväskylässä 4.11. klo 13–16.

– Tutkimukseen vastanneista noin 80% hyödyntää jo digitaalista taloushallin­toa. Tutkimuksen tulokset vahvistavat­, että digitalisaatio on jo tätä päivää. Muutos on ollut nopeaa, ja edelläkävijät ovat saaneet digitalisoinnista kilpailuetua, TietoAkselin asiakkuusjohtaja Antti Liimatainen toteaa.

Median edustajat ovat tervetulleita tilaisuuteen.

Toimittajilla on myös mahdollisuus tutustua ennakkoon kyselytutkimuksen tuloksiin, kun tietoja ei julkisteta ennen seminaarin ajankohtaa.

Kyselytutkimuksen tulokset julkistetaan iltapäiväseminaarissa

Digitaalinen taloushallinto yritysten kasvun ja kehittymisen tukena

Jyväskylässä 4.11.2015 klo 12.30–16.

Jyväskylän ammattikorkeakoulu, Rajakatu 35, pääkampus D1, auditorio

Seminaarin asiantuntijapuheenvuoroissa kuullaan muun muassa mistä nykyaikaisen yrityksen kilpailuetu syntyy. Aiheesta puhuu kauppakamarien Digitaalinen polku -ohjelman vetäjä Heikki Halme, Keskuskauppakamari.

Paneelissa ovat mukana myös palvelujohtaja Tanja Kaisaniemi, Procountor Oy, tuotepäällikkö Janne Fredman, ValueFrane Oy, yrittäjä Aki Teiskonen, Atemark Oy sekä KHT Arto Saarinen DHS Oy Audit Partners. Puheenjohtajana on toimitusjohtaja Mikko Akselin, TietoAkseli Oy.

klo 12.30 Kahvitarjoilu ja verkostoitumista

klo 13.00 Tutkimuksen tulosten julkaisu

klo 13.30 Asiantuntijapuheenvuoroja

Digitalisaatio - mistä syntyy nykyaikaisen yrityksen kilpailuetu ja miten muut ovat lähteneet uudistumaan?
Heikki Halme, Digitaalinen polku -ohjelman vetäjä, Keskuskauppakamari

Digitaalinen taloushallinto käytännössä – miten yritys hyötyy taloushallinnon digitalisoitumisesta ja mitä huomioida siirtymävaiheessa?
Tanja Kaisaniemi, palvelujohtaja, Procountor Oy

Asiakas ja tilitoimisto digiajassa – taloushallinnon muuttuvat prosessit ja uudenlainen arvonluonti
Janne Fredman, tuotepäällikkö, ValueFrame Oy

klo 14.30 Paneelikeskustelu

Puheenjohtaja: Mikko Akselin, toimitusjohtaja, TietoAkseli Oy
Heikki Halme, digitaalinen polku -ohjelman vetäjä, Keskuskauppakamari
Tanja Kaisaniemi, palvelujohtaja, Procountor Oy
Janne Fredman, tuotepäällikkö, ValueFrame Oy
Aki Teiskonen, yrittäjä, Atemark Oy
Arto Saarinen, KHT, DHS Oy Audit Partners

klo 15.45 Osumia taloushallintoon: Business intelligence -kirjan julkaisu

Konsultoiva taloushallinnon kärki, Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Viestintäpäällikkö
Suvi Vilokkinen-Määttä
suvi.vilokkinen-maatta@tietoakseli.fi

Viestintäpäällikkö
Suvi Vilokkinen-Määttä
suvi.vilokkinen-maatta@tietoakseli.fi

Tiinu Wuolio
tiinu.wuolio@medita.fi

TietoAkseli on vuonna 1991 perustettu suomalainen perheyritystaustainen asiantuntijayritys, joka tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon, tilintarkastuksen ja yritysjärjestelyiden ratkaisuja pk-yrityksille ja organisaatioille. Yrityskaupan myötä TietoAkseli Groupin liikevaihto on yli 17 miljoonaa euroa ja sen yhteensä yli 250 asiantuntijaa palvelevat asiakkaita kahdeksalla paikkakunnalla Suomessa.