Mediakutsu: Suhdannenäkymät Helsingin seudulla – kauppakamarin toimialakatsauksen julkistus 29.9.2021

Osoittaako matkailu elpymisen merkkejä Helsingin seudulla? Mitä tapahtuu laiva- ja lentomatkailussa? Miltä eri alojen yritysten suhdannenäkymät näyttävät? Helsingin seudun kauppakamari julkaisee toimialakatsauksen 29.9. Katsauksen erityisteemana on matkailu.

Median edustajat ovat tervetulleita Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsauksen julkistamistilaisuuteen keskiviikkona 29. syyskuuta klo 9.30–10.30. Tilaisuus järjestetään striiminä.

Helsingin seudun kauppakamarin toimialakatsaus tarkastelee eri alojen suhdannenäkymiä. Tällä kertaa erityisteemana on matkailu. Helsingin seudun kauppakamarin johtaja Markku Lahtinen ja Kaupunkitutkimus TA:n toimitusjohtaja Seppo Laakso esittelevät toimialakatsauksen tuloksia. Matkailun kehitysnäkymiä kommentoivat Eckerö Linen toimitusjohtaja Taru Keronen ja Finnairin myyntijohtaja Mikko Turtiainen.

Tilaisuuden ohjelma päättyy noin klo 10.30. Julkaisemme toimialakatsaustiedotteen keskiviikkona 29.9.2021 klo 11.

Ilmoittautumiset

Pyydämme median etukäteisilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen tiina.tikander@helsinki.chamber.fi tiistaihin 28.9.2021 klo 12 mennessä. Ilmoittautuneille lähetetään erillinen osallistumislinkki.

Helsingin seudun kauppakamari toteuttaa toimialakatsauksen neljä kertaa vuodessa yhteistyössä Kaupunkitutkimus TA Oy:n kanssa. Katsauksissa käsitellään Helsingin seudun keskeisiä teemoja mm. matkailua, liikennettä, asuntotuotantoa ja väestökehitystä.

Tilaisuuteen voi ilmoittautua myös Kauppakamarikaupassa.

Mediatiedustelut ja ilmoittautumiset

Tiina Tikander
Viestintäpäällikkö
tiina.tikander@helsinki.chamber.fi
p. 046  878 7540

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.