Mediakutsu: Yritysvakoilu 2021 -selvityksen julkistamistilaisuus 26.5. klo 9–10.15

Helsingin seudun kauppakamari julkistaa Yritysvakoilu 2021 -selvityksen yritysvakoiluwebinaarissa keskiviikkona 26. toukokuuta. Avarn Security Oy:n kanssa yhteistyössä toteutettu yritysvakoilukysely kertoo, miten yritykset ovat varautuneet niihin kohdistuvaan vakoiluun ja kuinka hyvin yrityksissä tunnistetaan tietoon ja osaamiseen kohdistuvia riskejä.

Yritysvakoilun uhka on aina ajankohtainen, mutta siitä ei puhuta siinä laajuudessa kuin olisi tarpeen. Jos yritykset eivät osaa tunnistaa yritysvakoilua yhdeksi tietoon ja osaamiseen kohdistuvista riskeistään, siihen varautuminen jää väistämättä riittämättömäksi.

Yritysvakoilu 2021 -selvitys kertoo,
miten yleistä yrityksiin kohdistuva yritysvakoilu on.
Miten yritykset ovat varautuneet niihin kohdistuvaan vakoiluun?
Entä millaisia vahinkoja yritykset arvioivat kärsineensä vakoilun seurauksena?
Onko yritysten tieto vaarantunut etätyön yleistyttyä koronan myötä?

Tervetuloa Yritysvakoilu 2021 -selvityksen julkistamistilaisuuteen

Media on tervetullut seuraamaan kauppakamarin ja Avarn Security Oy:n yritysvakoiluwebinaaria, jossa julkistetaan Yritysvakoilu 2021 -selvitys.

Aika: keskiviikkona 26.5.2021 klo 9–10.15
Tilaisuus toteutetaan striiminä.

klo 9 Tilaisuuden avaus, Helsingin seudun kauppakamari

Yritysvakoilu 2021 -selvityksen keskeiset tulokset, Helsingin seudun kauppakamari,  Panu Vesterinen, asiantuntija

klo 9.30 Ihminen tietoturvallisuuden haavoittuvuutena, Avarn Security Oy, Petteri Korsow, Information Security & Data Protection Officer

10.15 Tilaisuus päättyy

Julkaisemme tiedotteen tilaisuuden jälkeen 26.5.2021 klo 11.

Median ilmoittautumiset

Median edustajia pyydetään ilmoittautumaan tilaisuuteen viimeistään tiistaina 25.5. kauppakamarin viestintäpäällikkö Tiina Tikanderille, tiina.tikander@helsinki.chamber.fi, 046  878 7546. Ilmoittautuneille lähetetään erikseen striimilinkki tilaisuuteen.

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Kasvava Helsingin seutu tarvitsee Malmin entisen lentokentän aluetta asuntorakentamiseen1.6.2021 08:50:26 EEST | Tiedote

Jo pitkään jatkunut ja ennustettu voimakas väestönkasvu tuo haasteita Helsingin seudun kestävälle maankäytölle, asumiselle ja liikenteelle. Kaikkea uutta rakentamista ei kyetä sijoittamaan jo olemassa oleville asuinalueille, vaan käyttöön on otettava joitain kokonaan uusiakin rakentamisalueita. Helsingissä lähitulevaisuuden tärkein uusi asuinalue on Malmin entisen lentokentän alue.