Medita ja Jooli yhdistyvät viestintätoimistoksi, joka puhuu teknologiaa – ja kertoo siitä ymmärrettävästi

Strategista viestintää ja vastuullista sisältömarkkinointia teknologia- ja asiantuntijayrityksille tarjoavat viestintätoimistot Medita Communication Oy ja Jooli markkinointi & viestintä Oy fuusioituvat karkauspäivän kosinnan tuloksena maaliskuusta alkaen. Fuusio on askel Meditan liiketoiminnan kasvattamisessa seuraavalle tasolle.
Meditan päätoimipaikka on Yrjönkadulla Helsingin ydinkeskustassa.

Voimien vahvistuminen näkyy entistä monipuolisempina palveluina ja osaamista syventävänä erikoistumisena sisältömarkkinoinnin lisäksi muun muassa HR- ja rekrytointiviestintään, digimarkkinointiin ja -mainontaan sekä markkinointiautomaation hyödyntämiseen.

Uudistuva Medita painottaa edelleen oikein kohdennetun laatusisällön merkitystä vastauksena informaation ja ärsykkeiden ylitarjontaan.

– Yritysten omien sisältöjen laatu ratkaisee, oli tavoitteena kiinnostuksen herättäminen ja tunnettuuden vahvistaminen medianäkyvyydellä, kärkisijoille pääsy hakukoneissa tai luottamuksen rakentaminen, Meditan toimitusjohtaja Tiinu Wuolio sanoo.

Näillä on erityistä merkitystä kestävää kasvua hakevien asiantuntija- ja teknologiayritysten liiketoiminnassa. Toimialojensa luotettavat tiedon lähteet menestyvät, kun ne ovat aktiivisia vuorovaikutuksessa asiakkaiden, henkilöstön ja kumppaneiden kanssa.

Kokeneiden asiantuntijoiden tekemiä sisältöjä oikeaan osoitteeseen

Meditan kokeneilla viestinnän ja markkinoinnin asiantuntijoilla on vahvaa toimialaosaamista ajoneuvo-, rakennus- ja terveysteknologiasta, energia-alasta ja biotaloudesta sekä logistiikasta ja sähköisestä liikenteestä.

– Meillä viestintää ja vaativia sisältöjä suunnittelevat ja toteuttavat aikuiset ammattilaiset, Wuolio sanoo.

Tuotamme modernilla sisältömarkkinoinnilla mitattavia tuloksia kustannustehokkaasti. Asiakkaamme voivat luottaa projektinhallintaamme ja myös ennakoivalle palvelulle on yhä enemmän kysyntää.

Medita-brändillä jatkossa toimivan uuden yhtiön päätoimipaikka on Helsingissä. Palvelutuotanto jatkuu kaikilta osin myös Jyväskylässä. Yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto oli vuonna 2019 noin 1,3 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 12. Medita on vuodesta 2010 edustanut Suomen partnerina itsenäisten PR- ja viestintätoimistojen maailmanlaajuista Worldcom Public Relations Groupia, johon kuuluu 132 toimistoa eri puolilla maailmaa.

Tiinu Wuolio
Managing partner
tiinu@medita.fi

Meditan päätoimipaikka on Yrjönkadulla Helsingin ydinkeskustassa.

Viestintätoimisto Medita Oy on itsenäinen vastuullisuusviestintään erikoistunut viestintätoimisto. Toimipisteemme ovat Helsingissä ja Jyväskylässä. Olemme keskittyneet teknologia- ja teollisuusyritysten sekä asiantuntijaorganisaatioiden viestintään ja sisältömarkkinointiin. Myyntikate vuonna 2021 oli noin 600 000 euroa ja liikevaihto miljoona euroa.

Medita on Marketing Finlandin jäsen. Vuodesta 2010 olemme toimineet itsenäisten viestintätoimistojen verkostossa, Worldcom Public Relations Groupissa, johon kuuluu yli 130 yrittäjävetoista PR- ja viestintätoimistoa yli 40 maassa eri puolilla maailmaa.

Tekoäly, yhteisöllisyys ja analytiikka kiinnostavat someammattilaisia – CMADFI 2019 risteilee Turusta Tukholmaan17.1.2019 08:46:48 EET | Tiedote