Miten ja milloin olet kokenut rakkautta elämässäsi?

Päivi Kaljosen ja Pirjo Säisä-Winterin tietokirja lähestyy rakkauden eri ilmenemismuotoja poikkitieteellisen tutkimustiedon kautta.

Rakastan (Basam Books 2022)

Oletko joskus pysähtynyt miettimään, miten ja milloin olet kokenut rakkautta elämässäsi?

Päivi Kaljosen ja Pirjo Säisä-Winterin Rakastan on kirjoittajien löytöretki romanttisen rakkauden, vanhempien rakkauden, ystävien välisen rakkauden, eläin- ja luontorakkauden luonteeseen. Teosta rikastuttavat lukuisat kirjoituskutsun avulla kerätyt tapauskertomukset.

On sanottu, että rakkauden kokemus jää aina joltain kohdin tutkimattomaksi, omalla tavallaan tavoittamattomaksi mysteeriksi. Kirja lähestyy rakkauden teemaa niin, että sen elämää rikastuttava kauneus ja voima saavat päähuomion erilaisista rakkauden kokemuksista.

Kirjailijoista

Päivi Kaljonen on valtiotieteen lisensiaatti. Pirjo Säisä-Winter on yhteiskuntatieteiden maisteri, psykologi, kognitiivinen psykoterapeutti ja tietokirjailija. Molemmilla kirjailijoilla on takanaan pitkä työura sosiaali- ja terveysalalla.

Rakastan (Basam Books 2022)

KUTSU: Arvonluontia analytiikalla – Käsikirja analytiikan johtamiseen julkistamistilaisuus to 1.12. klo 925.11.2022 09:20:00 EET | Kutsu

Tervetuloa Milla Ratian Arvonluontia analytiikalla – Käsikirja analytiikan johtamiseen -tietokirjan julkistamistilaisuuteen! Voiko toteuttamasi tekoälyratkaisu olla paitsi tehokas niin myös eettisesti kestävä? Webinaarin aiheena on paneelikeskustelu tekoälyn vastuullisuudesta, joka on yksi analytiikkajohtamisen keskeisistäteemoista. Keskustelun moderaattorin atoimii tietokirjailija Milla Ratia. Panelisteina toimivat Anna Metsäranta Solitalta, Reko Lehti Taivalilta ja Ville Vakkuri Vaasan yliopistolta. Webinaarin aikana tutustaan kirjan sisältöön ja pohditaan muun muassa sitä, mitä on tekoälyn vastuullisuus ja miksi tekoäly on olennainen osa analytiikan johtamista. Ilmoittaudu julkistamistilaisuuteen alla olevasta linkistä. Milloin? Torstaina 1.12.2022 kello 9:00-10:00 Missä? Verkossa (ilmoittautumislinkki alla) Kenelle? Analytiikan johtamisesta ja tekoälyn vastuullisuudesta kiinnostuneille

Basam Booksin kevään 2023 katalogi on nyt julkaistu!22.11.2022 09:40:00 EET | Tiedote