MPD 2019 – First strategic partners published!

MPD is made with the help of our partners. The first official strategic partners of the MPD 2019 have now been published! The next MPD will take place on 4-6 June 2019 in Tampere, Finland.

MPD 2019 brings high level influencers once again to Tampere. In the picture Tomas Hedenborg hosting the MPD 2017 event.

PRESS RELEASE 8.10.2018

The partners are: Beckhoff, DIMECC, Fastems, Siemens, Technology Industries of Finland, Tampere University of Technology, VTT and Wapice. During MPD 2019 from 4th to 6th June, these strategic partners will publish their visions and roadmaps of the Future services and products. They will pave the way towards ecosystem economy.

For partners, MPD offers a unique way to show leadership and to promote the desired Future directions. At our new venue in Tähtiareena, the partner area will be in the center of the whole event, so all the partner booths will be more accessible for everyone. The partner area offers a great platform for networking between the partners & event guests. The partner area is a great place to share the companies’ newest insights and innovations.

There are four different kind of partner packages available. Would your company like to join MPD as a partner? For further information on partnership possibilities, please contact:

Harri Kulmala, CEO, DIMECC Ltd, +358 40 840 6380, harri.kulmala@dimecc.com

Tomas Hedenborg, Group CEO, Fastems Ltd, +358 50 310 1999, tomas.hedenborg@fastems.com

DIMECC Oy on innovaatioalusta, joka yhdistää parhaan osaamisen teollisuudesta ja tutkimuksesta. Yritysten arvioiden mukaan yksi DIMECCin ohjelmiin sijoitettu euro on tuottanut itsensä takaisin keskimäärin yli 20-kertaisesti. Se on ainutlaatuisen korkea luku maailmassa. Ylivertaisen tuottavuuden luo yli 400 organisaation ja 2000 ihmisen osaaminen, jotka DIMECC kokoaa yhteen Suomen hyväksi.

Merten älykäs tulevaisuus yhä väkevämmin suomalaisten luotsattavana: One Sea sai Business Finlandilta lisää rahoitusta, Laivameklarit mukaan kehittämään digitaalista merenkulkua30.11.2018 14:23Tiedote

Tampere näyttää maailmalle mallia innovoinnissa – DIMECC ja DEMOLA esittelivät ainutlaatuista osaamistaan maailman huipuille Grenoblessa14.11.2018 16:00Tiedote

MPIDEA 2019 ideakilpailu käynnistyy! Siemens on yksi uusien ideoiden arvostajista: Ekosysteemit ja yhteiskehittäminen yhä tärkeämpi uudistavien ideoiden lähde5.11.2018 12:45Tiedote

Teollisuus ja palkansaajat ajavat myös samoja tavoitteita: ÄlySuomi on tarpeen, ja se syntyy vain mittavilla julkisilla investoinneilla innovointiin24.10.2018 13:39Tiedote

Roottoripurjeen kaupallistaminen toi DIMECC Prizen 2018: Norsepower ja NAPA edistäneet merkittävästi puhtaampaa ja kannattavampaa merenkulkua24.10.2018 12:08Tiedote

DIMECC Prize voittaja 2018 on Napa Oy:n ja Norsepower Oy:n yhteistyö, joka on mahdollistanut huikean kaupallisen menestyksen Norsepowerin roottoripurjeille. Roottoripurjeet edistävät nyt merkittävästi puhtaampaa merenkulkua. NAPA pystyi todentamaan DIMECC Oy:n REBUS-ohjelmassa jopa 10 prosentin polttoainesäästöt roottoripurjeiden ansiosta, mikä heijastuu samassa suhteessa pienempinä päästöinä.