Muistutuskutsu medialle: Helsingin seudun suhdanteet ja väestönkasvu – kauppakamarin toimialakatsaus julkistetaan 30.6.2021

Kuinka vahvana Helsingin seudun väestönkasvu jatkuu? Entä miten koronapandemia näkyy yritysten suhdannenäkymissä?

Tervetuloa Helsingin seudun kauppakamarin vuoden toisen toimialakatsauksen julkistamistilaisuuteen keskiviikkona 30. kesäkuuta klo 9.30–10.30. Tilaisuutta voi seurata striimillä.

Pyydämme median etukäteisilmoittautumista sähköpostitse osoitteeseen tiina.tikander@helsinki.chamber.fi tiistaihin 29.6.2021 klo 12 mennessä. Ilmoittautuneille lähetetään erillinen osallistumislinkki.

Julkaisemme toimialakatsaustiedotteen keskiviikkona 30.6.2021 klo 10.30.

Helsingin seudun kauppakamari toteuttaa toimialakatsauksen yhteistyössä Kaupunkitutkimus TA Oy:n kanssa. Katsauksissa käsitellään Helsingin seudun keskeisiä teemoja mm. liikennettä, asuntotuotantoa ja väestökehitystä.

Mediatiedustelut ja ilmoittautumiset

Tiina Tikander
Viestintäpäällikkö
tiina.tikander@helsinki.chamber.fi

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.