Muistutuskutsu medialle: talouden uhkakuvat, markkinoiden mylläkkä ja Varman Q1-tulos 27.4. klo 9.00

Varman Q1-tulosinfossa toimitusjohtaja Risto Murto esittelee osavuosituloksen ja käsittelee talouteen ilmestyneitä uhkakuvia kuten kauppasotaa. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä käy läpi Varman sijoituksia ja kertoo, miten markkinat herätettiin Ruususen unestaan ja miltä tilanne nyt näyttää eläkesijoittajan silmin.

Varma julkistaa osavuosiraportin 1.1.–31.3.2018 perjantaina 27.4.2018 klo 9. Samalla järjestämme tiedotustilaisuuden median edustajille osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki.

Voit ilmoittautua tilaisuuteen viestintä- ja yritysvastuupäällikkö Katariina Sillanderille, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh. 040 7099836 tai katariina.sillander@varma.fi).

Lämpimästi tervetuloa!

VARMA

Katariina Sillander
Viestintä- ja yritysvastuupäällikkö
katariina.sillander@varma.fi

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.

Efficiency at record level, the last quarter pushed investment return into the negative15.2.2019 09:39:27Tiedote

The unstable performance of global equity markets in the final quarter of the year pushed Varma’s investment returns for the full year into negative territory. At year-end, the market value of Varma’s investments stood at EUR 44.0 (45.4) billion. Efficiency improved further to an all-time record high. Varma used 60% (67%) of the insurance contributions meant for operating expenses.

Effektiviteten på rekordnivå, svagt sista kvartal resulterade i negativ avkastning15.2.2019 09:31:12Tiedote

Osäkerheten på den globala aktiemarknaden under årets sista kvartal drog ned avkastningen på Varmas placeringar för hela året på minus. Marknadsvärdet på Varmas placeringar vid årets slut var 44,0 (45,4) miljarder euro. Effektiviteten förbättrades ytterligare och var bättre än någonsin. Varma använde 60 % (67 %) av de försäkringsavgifter som var avsedda för driftskostnader.

Varma valitsi Haahtelan vuoden 2019 rakentajakumppaniksi14.2.2019 15:48:10Tiedote

Varma palkitsi vuoden 2019 rakentajakumppanina Haahtela-yhtiöt. Haahtela palkittiin erityisesti Helsingin Kalasatamaan toteutettavan Kalasataman Kampuksen hyvin sujuneesta rakennusprojektista ja niin rakennuttajan kuin asiakkaankin välisen yhteistyön rakentamisesta. – Kalasataman Kampuksen toteutus on Haahtelan toimesta hoidettu sujuvasti ja laadukkaasti. Haahtelan käyttämä malli on sopinut hankkeeseen ja yhteistyö niin rakennuttajan, tulevan pääkäyttäjän kuin muidenkin osallisten kesken on ollut toimivaa, kertoo Varman kiinteistökehitysjohtaja Sari Raunio. – Yhteistyö on mahdollistanut tavoitteisiin pääsemisen myös suuressa ja paljon haasteita sisältävässä Kalasataman Kampus -hankkeessa. Hankkeen alusta lähtien yhteistyö Varman kanssa on tuntunut todelliselta kumppanuudelta, sanoo Haahtela-rakennuttaminen Oy:n toimitusjohtaja Eero Kiljunen. Kalasataman Kampus valmistuu kokonaisuudessaan 2019 lopussa Redin kauppakeskuksen ja Kalasataman metroaseman viereen. Kiinteistön vuokrattava pint