Muistutuskutsu: NoHo Partnersin Q1/2019-tulosinfo tiistaina 7.5.2019 klo 10.00 Ravintola Prestossa

NoHo Partners Oyj julkistaa osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–31.3.2019 tiistaina 7.5.2019 klo 8.00. Yhtiö järjestää tulosinfotilaisuuden tiedotusvälineille, analyytikoille ja sijoittajille samana päivänä klo 10.00 Ravintola Prestossa, osoitteessa Eteläesplanadi 14, 00130 Helsinki.

NoHo Partnersin Q1/2019-tulosinfo järjestetään ravintola Prestossa 7.5.2019 klo 10.

Tilaisuudessa NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström ja konsernin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj:n toimitusjohtaja Sami Asikainen käyvät läpi alkuvuoden 2019 tärkeimmät tapahtumat, esittelevät vuoden 2019 ensimmäisen kvartaalin tuloksen sekä kertovat tulevaisuuden näkymistä.

Tilaisuudessa on aamukahvitarjoilu klo 9.40 alkaen. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan perjantaihin 3.5.2019 klo 14.00 mennessä NoHo Partnersin viestintään Sanna Oinoselle, tiedottaja@noho.fi.

Tulosinfo on lisäksi seurattavissa suoran webcast-lähetyksen kautta osoitteessa https://noho.videosync.fi/2019-q1-tulosinfo. Tilaisuuden kieli on suomi.

Tilaisuuden taltiointi on saatavilla yhtiön verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä. Osavuosikatsaus 1.1.–31.3.2019 on luettavissa tiistaina 7.5.2019 julkistuksen jälkeen noin klo 8 osoitteessa https://www.noho.fi.

Lämpimästi tervetuloa tilaisuuteen!

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 200 ravintolaa Suomessa ja Tanskassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Hanko Sushi, Sandro, Savoy, Teatteri ja Cock's & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2017 liikevaihto oli 185,9 miljoonaa euroa ja käyttökate 22,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 4 000 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. NoHo Partnersin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj työllistää tilikauden 2018 aikana noin 10 000 työntekijää.

NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi
Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi

NoHo Partnersin kansainvälistymistrategiassa seuraava askel – Toimintaa laajennetaan Norjaan3.4.2019 08:01:00 EESTTiedote

NoHo Partners Oyj laajentaa ravintolaliiketoimintaansa strategiansa mukaisesti uudelle markkina-alueelle Norjaan. Konserni perustaa yhdessä paikallisen ravintolatoimija Crea Diem-gruppenin kanssa yhteisyrityksen, josta NoHo Partnersin omistus on 80 prosenttia. Perustettava yhtiö ostaa tiettyjen Carpe Diem- ja Crea Diem -tytäryhtiöiden osakekannat sekä 70 prosenttia Trobbelskyter-yhtiön osakekannasta. Kaupan ja 15 ravintolan myötä NoHo Partnersista tulee merkittävä toimija Norjan ravintolamarkkinassa.

Savoylle ja Palacelle kovan tason omistajajoukko: Uusi ravintolayhtiö tähtää maailman huipulle1.3.2019 10:30:28 EETTiedote

Suomeen syntyy uusi huippuluokan ravintolayhtiö, joka ottaa hoitaakseen juuri Michelin-tähdellä palkitun Palacen ja legendaarisen Savoyn toiminnan. Uuden yhtiön perustajina ja omistajina toimivat NoHo Partners ja uuden yhtiön johtoryhmän muodostava nelikko: Lontoosta Suomeen palaava keittiömestari Helena Puolakka, Ravintola Palacen keittiömestari Eero Vottonen sekä yrittäjät Saku Tuominen ja Jyrki Sukula.

Huippuluokan ravintolayhtiö syntyy Suomeen – Kutsu mediatilaisuuteen pe 1.3. klo 10, Savoy26.2.2019 14:00:00 EETKutsu

Arvoisa median edustaja, tervetuloa tiedotustilaisuuteen kuulemaan lisää uuden ravintolayhtiön toiminnasta, sen tulevaisuuden suunnitelmista sekä tapaamaan sen maineikkaita luotsaajia. Aika: Perjantai 1.3.2019 klo 10.00 Paikka: Ravintola Savoy, Eteläesplanadi 14, 00130 Helsinki Tilaisuudessa on kahvitarjoilu klo 10.00 alkaen. Tiedotustilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan torstaihin 28.2.2019 klo 12.00 mennessä osoitteeseen tiedottaja@noho.fi tai puh. +358 50 576 1609. Tervetuloa! Aku Vikström, toimitusjohtaja, NoHo Partners Oyj Saku Tuominen, yrittäjä, hallituksen jäsen, NoHo Partners Oyj