Muistutuskutsu: NoHo Partnersin Q1/2019-tulosinfo tiistaina 7.5.2019 klo 10.00 Ravintola Prestossa

NoHo Partners Oyj julkistaa osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–31.3.2019 tiistaina 7.5.2019 klo 8.00. Yhtiö järjestää tulosinfotilaisuuden tiedotusvälineille, analyytikoille ja sijoittajille samana päivänä klo 10.00 Ravintola Prestossa, osoitteessa Eteläesplanadi 14, 00130 Helsinki.

NoHo Partnersin Q1/2019-tulosinfo järjestetään ravintola Prestossa 7.5.2019 klo 10.

Tilaisuudessa NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström ja konsernin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj:n toimitusjohtaja Sami Asikainen käyvät läpi alkuvuoden 2019 tärkeimmät tapahtumat, esittelevät vuoden 2019 ensimmäisen kvartaalin tuloksen sekä kertovat tulevaisuuden näkymistä.

Tilaisuudessa on aamukahvitarjoilu klo 9.40 alkaen. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan perjantaihin 3.5.2019 klo 14.00 mennessä NoHo Partnersin viestintään Sanna Oinoselle, tiedottaja@noho.fi.

Tulosinfo on lisäksi seurattavissa suoran webcast-lähetyksen kautta osoitteessa https://noho.videosync.fi/2019-q1-tulosinfo. Tilaisuuden kieli on suomi.

Tilaisuuden taltiointi on saatavilla yhtiön verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä. Osavuosikatsaus 1.1.–31.3.2019 on luettavissa tiistaina 7.5.2019 julkistuksen jälkeen noin klo 8 osoitteessa https://www.noho.fi.

Lämpimästi tervetuloa tilaisuuteen!

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin ja henkilöstövuokraukseen erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu yli 200 ravintolaa Suomessa ja Tanskassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Stefan's Steakhouse, Viihdemaailma Ilona, Hanko Sushi, Sandro, Savoy, Teatteri ja Cock's & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2017 liikevaihto oli 185,9 miljoonaa euroa ja käyttökate 22,4 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 4 000 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. NoHo Partnersin tytäryhtiö Smile Henkilöstöpalvelut Oyj työllistää tilikauden 2018 aikana noin 10 000 työntekijää.

NoHo Partners -kuluttajasivustot: www.ravintola.fi ja www.royalravintolat.fi
Smile Henkilöstöpalvelut: www.smilepalvelut.fi

NoHo Partners vastaamaan Helsingin Narinkkatorin uuden elokuva- ja ravintolakeskittymän ravintolapalveluista1.11.2019 09:00:00 EETTiedote

Ravintolayhtiö NoHo Partners on valittu vastaamaan Helsingin ytimeen nousevan elokuvateatteri- ja ravintolakeskittymän ravintolapalveluista. Vanhaan linja-autoasemaan Narinkkatorille suunniteltu keskus tarjoaa laadukkaita elokuvakokemuksia, ravintolaelämyksiä ja tapahtumia. Hankkeella halutaan vahvistaa Helsingin asemaa vetovoimaisena kulttuurikaupunkina.

NoHo Partners laajentaa lounas- ja henkilöstöravintolamarkkinaan – Pihka-ravintolat ja K-Kampus yhtiön ravintolaportfolioon5.8.2019 10:00:00 EESTTiedote

NoHo Partners laajentaa ravintolatoimintaansa kasvavaan ja kehittyvään lounas- ja henkilöstöravintolamarkkinaan. Ravintolayhtiö perustaa Juuri Yhtiöt Oy:n kanssa yhteisyrityksen, joka operoi jatkossa neljää Pihka-henkilöstöravintolaa sekä Tapahtumatalo Bankia. Lisäksi NoHo Partners vastaa K-ryhmän uuden päätoimitalo K-Kampuksen ravintola-, kokous- ja tapahtumapalveluista.