Kustannusosakeyhtiö OtavaKustannusosakeyhtiö OtavaKustannusosakeyhtiö Otava

MUISTUTUSKUTSU: OtavaLIVE ke 20.1. klo 13 – Kevään huimat uutuudet esittelyssä

Otavan, Liken ja Kariston kevätpressissä on tarjolla mm. hengityksen salpaavaa jännitystä, ikuista ystävyyttä, kirjeiden lumoa sekä tietenkin Muumeja. Lämpimästi tervetuloa kuulemaan kirjauutuuksistamme!

Tietokirjat

Terhi Rannela: Kirjeiden lumo (Karisto)

Hanna-Reetta Schreck: Säkenöivät ja oikukkaat (Like)

Kaunokirjat

Johanna Elomaa: Sinä päivänä kun synnyin (Otava)

Koko Hubara: Bechi (Otava)

Jenni Multisilta: Mitä tapahtui merenneidoille (Like)

Tuomas Niskakangas: Roihu (Otava)

Lastenkirjat & sarjakuvat

Paula Nivukoski: Onnelliset aakkoset (Otava)

Hannu Leimu: Kadonneet (Like)

Pertti Jarla: Fingerpori 14 (Like)

Mikä: Otavan, Liken & Kariston kevätpressi

Milloin: Keskiviikkona 20.1.2021 klo 13.

Ilmoittaudu pressiin tästä. Saat linkin webinaariin. Jos linkkiä ei tule, kannattaa tarkistaa roskapostikansio.

Tervetuloa!

Haluatko lisää rahaa? Bloggaaja Marianne Lehikoinen neuvoo Sivubisnes-uutuuskirjassaan, kuinka sinäkin voit ryhtyä ansaitsemaan lisätuloja3.3.2021 08:33:00 EETTiedote

Kuka tahansa voi valjastaa oman intohimonsa tai osaamisalueensa säännöllisiksi lisätuloiksi. Career girl -yhteisön perustaja, 24-vuotias yrittäjä Marianne Lehikoinen neuvoo uutuuskirjassaan Sivubisnes, kuinka se onnistuu. Sivubisnes on osa Otavan digital first –kustannusohjelmaa, ja teos ilmestyy ensisijaisesti ääni- ja sähkökirjana.