Munkinsyönnin maailmanennätysyritys HelmiSimpukan Munkkimellakassa perjantaina 27.4.2018

Rikotaanko kevään Munkkimellakassa munkinsyönnin maailmanennätys? Suomen kovin kilpasyömäri Jesse Pynnönen kohtaa neljä kiloa HelmiSimpukan Talon Munkkeja perjantaina 27.4. klo 12 Munkkimellakassa Liperissä - kuinka pojan käy?

Munkinsyönnin maailmanennätysyritys HelmiSimpukan Munkkimellakassa

Shell-asemien yhteydessä toimiva HelmiSimpukka järjestää kaksi kertaa vuodessa legendaaristen, itse tehtyjen Talon Munkkien kunniaksi Munkkimellakkapäivän, jolloin munkkeja myydään kymmeniä tuhansia kappaleita ympäri Suomen.

Tämän kevään Munkkimellakan kunniaksi huikeaan YouTube-maineeseen singahtanut kilpasyömäri Jesse Pynnönen yrittää munkinsyönnin maailmanennätystä Ylämyllyn Shell HelmiSimpukassa Lipe-rissä. Tempaus näytetään HelmiSimpukan Facebook-kanavalla livelähetyksenä: https://www.facebook.com/shellhelmisimpukka/.

Hetkessä huippusuosion YouTubessa saavuttaneella Pynnösellä on kanavallaan 56 000 seuraajaa ja hänen videoitaan on katsottu satoja tuhansia kertoja. Pynnönen on jo osoittanut kykynsä munkinsyön-nissä nielaisemalla kolme kiloa berliininmunkkeja tunnissa. Videota on katsottu YouTubessa lähes 300 000 kertaa.

Nyt Pynnönen lupaa koettaa petrata suoritustaan syömällä 4 kiloa HelmiSimpukan itse tehtyjä rinkeli-munkkeja alle puolessa tunnissa. Vastaavaa ei ole yritetty aiemmin, joten tempauksella saatetaan rik-koa epävirallinen kansainvälinen munkinsyöntiennätys.

HelmiSimpukan Talon Munkit ovat ketjun ylpeys. Ne pyöritellään, paistetaan ja koristellaan käsin jokaisella asemalla, joten tarjolla olevat munkit ovat aina takuulla tuoreita, kellonajasta riippumatta.

Tule seuraamaan munkinsyönnin maailmanennätystä ja Munkkimellakan tunnelmaa perjantaina 27.4. klo 12 joko paikan päälle Liperin Ylämyllyyn tai HelmiSimpukan FB-kanavalle.

Tarja Kuittinen, ketjujohtaja Shell HelmiSimpukka
tel. +358 40 55 62 517, tarja.kuittinen@restel.fi

Munkinsyönnin maailmanennätysyritys HelmiSimpukan Munkkimellakassa

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 4000 alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Buffet-, Shell HelmiSimpukka-, Grillsson-, Martina-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat. www.restel.fi

Taco Bell haastaa tacohalaamaan syrjinnän vastaisena päivänä1.3.2018 11:23Tiedote

Taco Bell on mukana syrjinnän vastaisessa päivässä, jota vietetään maailmanlaajuisesti 1.3.2018. Zero Discrimination Day -tempauksena Suomen Taco Bell kannustaa ihmisiä tacohalaamaan toisiaan ja näin osoittamaan tukensa syrjinnän vastaiselle aatteelle. Taco hug haastaa ottamaan syleilyyn kaikenlaiset ihmiset. Jakamalla kuvan tacohalauksesta Instagramissa tai Facebookissa tunnisteella #tacohug saa aterian oston yhteydessä ilmaisen tacon kaupan päälle 14.3.2018.