Musiikkitalon mediaseinän asennustyöt ovat alkaneet

Musiikkitalon mediaseinän asennustyöt ovat alkaneet. Pohjoismaiden suurimman digitaalisen ulkonäytön Musiikkitalolle toimittaa ja asentaa Jumbo Digital Oy.

Mediaseinä on kooltaan 172 m² ja se sijoittuu Musiikkitalon eteläseinälle, Kansalaistorin suuntaan.

“Toimittajan näkökulmasta vaativampaa ja edustavampaa kohdetta saa hakea. Olemme innoissamme tästä haasteesta ja uskomme, että lopputulos tulee olemaan mykistävä”, Jumbo Digital Oy:n toimitusjohtaja Mauri Lehojärvi sanoo.

Mediaseinän arvioitu käyttöönotto tapahtuu viikolla 33. Mediaseinän sisällöistä suurin osa tulee olemaan Musiikkitalon tapahtumamainontaa sekä muita kulttuurisisältöjä ja osa kaupallisia sisältöjä.

Lisätietoja:
toimitusjohtaja Pekka Kauranen, Musiikkitalo, puh. 020 707 0401
toimitusjohtaja Mauri Lehojärvi, Jumbo Digital Oy, puh. 0400 664 114

Musiikkitalo on kaikille avoin konserttikeskus ja kohtauspaikka Helsingin keskustassa. Vilkkaimman kauden aikana, syyskuusta toukukuuhun, Musiikkitalossa järjestetään kuukaisittain noin 70-100 konserttia tai muuta tapahtumaa. Musiikkitalon päätoimijat ovat Helsingin kaupunginorkesteri, Radion sinfoniaorkesteri ja Taideyliopiston Sibelius-Akatemia.

Jumbo Digital Oy on kotimainen led-teknologiaan perustuvien tuotteiden maahantuoja, joka on erikoistunut räätälöityjen näyttöratkaisujen toimittamiseen.