MV-Jäähdytys Oy on ostanut Konehuolto Jorma Heikkonen Oy:n liiketoiminnan

Kylmätekniikkaan ja ammattikeittiölaitteisiin keskittyvä huolto- ja projektiyhtiö MV-Jäähdytys vahvistaa ilmalämpöpumppujen asennus- sekä huoltopalveluaan kotitalouksille Uudellamaalla ja Kanta-Hämeessä ostamalla ilmalämpöpumppuihin keskittyvän Konehuolto Jorma Heikkonen Oy:n liiketoiminnan. Liiketoimintakauppa tukee MV-Jäähdytyksen strategiaa ja valtakunnallista kasvua.

Jo 50 vuotta Suomessa palvellut MV-Jäähdytys Oy on ostanut Konehuolto Jorma Heikkonen Oy:n liiketoiminnan 30.12.2022. MV-Jäähdytyksellä on vahva osaaminen kiinteistöjen lämmityksessä, jäähdytyksessä sekä ammattikeittiössä käytettävistä laitteista, ja yrityskaupan myötä MV-Jäähdytys vahvistaa ilmalämpöpumppujen asennus- sekä huoltopalveluaan kotitalouksille Uudellamaalla ja Kanta-Hämeessä.

- Konehuolto Jorma Heikkonen Oy on tunnettu Riihimäen alueella tarkasta ja erinomaisesta työnjäljestä. Tämän liiketoimintakaupan myötä saamme tiimiimme vankkaa osaamista ilmalämpöpumppujen asennus- ja huoltopalveluun yksityisasiakkaillemme, toteaa Ilpo Mäkelä.

– Yhdessä pystymme myös vastaamaan kovaan kysyntään, jota tulee myös Riihimäen talousalueen ulkopuolelta, Mäkelä jatkaa.

Yrityskaupan myötä, Konehuolto Jorma Heikkonen Oy:n omistaja ja työntekijä Paavo Sääskilahti liittyy MV-Jäähdytyksen tiimiin.

-Töitä alkoi olla niin paljon, että en pystynyt vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin, kuvailee Sääskilahti ratkaisuaan yrityksen myyntiin.

Paavo Sääskilahdelle ei ollut aivan sama, kenelle antaa ansiokkaan liiketoimintansa jatkettavaksi. Painoarvona olivat yrityksen hyvä henki, kasvuhalukkuus sekä korkea moraali.

-MV-Jäähdytyksestä tuli heti sellainen tunne, että tälle yritykselle haluan myydä yritykseni, Sääskilahti kertoo.

Lisätietoja:
Ilpo Mäkelä
ilpo.makela@mv-jaahdytys.fi
www.mv-jaahdytys.fi

Paavo Sääksilahti
Yrittäjä
Konehuolto Jorma Heikkonen Oy
paavo.saaksilahti@mv-jaahdytys.fi

MV-Jäähdytys
MV-Jäähdytys Oy on vuonna 1971 perustettu perheyhtiötaustainen kylmä- ja pakkastiloihin, jäähdytyslaitteistoihin, lämpöpumppuihin ja ammattikeittiölaitteisiin erikoistunut huolto- ja projektiyhtiö. Yhtiön liikevaihto vuonna 2022 oli lähes 30 miljoonaa euroa. MV-Jäähdytys Oy palvelee valtakunnallisesti nyt jo yli 250 hartiaisen henkilöstönsä voimin. Palvelu- ja logistiikkakeskuksia MV-Jäähdytyksellä on 5 kappaletta ja ne sijaitsevat Pirkanmaalla, Uudellamaalla, Keski-Suomessa, Varsinais-Suomessa sekä Päijät-Hämeessä. MV-Jäähdytys Oy on osa Nordic Climate Groupia. Nordic Climate Group on Pohjois-Euroopan johtava jäähdytys-, lämmitys ja energiatehokkaita palveluratkaisuja toimittava yrittäjä vetoinen konserni. Vuonna 2021 konsernin liikevaihto oli yli 300 Milj.€ ja konserniin kuuluvat yritykset työllistävät tänä päivänä jo yli 1000 alan ammattilaista > linkki nordic climet groupiin.

Konehuolto Jorma Heikkonen Oy
Konehuolto Jorma Heikkonen Oy on ilmalämpöpumppujen huoltoon ja asennuksiin erikoistunut yhtiö, joka toimii pääasiassa Kanta-Hämeen alueella. Konehuolto Jorma Heikkonen Oy:n asiakkaita ovat yksityisasiakkaat, yritykset sekä taloyhtiöt. Liikevaihto 2022 oli 600 000 euroa.

Åbyntie 1

020 786 1900https://www.mv-jaahdytys.fi

MV-Jäähdytys Oy asentaa ja huoltaa merkkiriippumattomasti kaikki ammattikeittiölaitteet, lämpöpumput, jäähdytyslaitteistot sekä kylmä- ja pakkastilat. Huolehdimme laitteistasi niiden koko elinkaaren ajan: aina asennuksesta huoltoon ja käytöstä poistamiseen saakka.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta MV-Jäähdytys Oy