Myrttisen kurkut -tuoteperhe kasvaa herkullisella uutuustuotteella

Myrttisen kurkut tunnetaan kotitalouksissa perinteisillä menetelmillä hapatetuista suolakurkuista sekä herkullisista maustekurkuista. Jo aiemmin lanseeratut 2 kpl pakkaukset saivat innostuneen vastaanoton tarjotessaan vaivattoman tavan ostaa suosikkituotteita pienempään tarpeeseen. Nyt tuoteperhe laajenee kuluttajien toiveesta uutuustuotteen myötä: Myrttisen kokonaiset punajuuret, 2 kpl pakkauksessa. Pakattu tuote tarjoaakin markkinoille uuden tavan käyttää punajuuria, helposti ja kätevässä annoskoossa. Samalla uutuus edustaa aitoja perinteisiä makuja sekä suomalaista käsityötä.

Myrttisen kokonaiset punajuuret on odotettu uutuus Myrttisen perinteikkäiden suomalaisten tuotteiden valikoimaan.

Helppoutta ruoanlaittajalle – vähemmän hävikkiä

Uutuustuote – Myrttisen kokonaiset punajuuret – sisältää esikeitettyjä maustettuja punajuuria. Tuotteet ovat heti valmiita käytettäväksi, joten ne sopivat monenlaisiin ruokiin ja herkulliseksi lisukkeeksi ruoalle.

Myrttisen kurkkujen uudet pakkaukset vastaavat entistä enemmän tämän päivän kuluttajatarpeisiin ja kehityssuuntiin – pienten kotitalouksien merkittävään määrään sekä ruokahävikin vähentämiseen. Pienemmän annoskoon myötä tuotteita voidaan ostaa vain yhden ruoanlaittokerran tarpeisiin, jolloin hukkaa ei synny. Annospakattu tuote on myös siisti ja vaivaton ostaa.

”Olimme saaneet kaupan toimijoilta toiveita uusista tuotteista valmiiksi pakattuun valikoimaan. Tällaisten tuotteiden kysyntä on korostunut erityisesti ruoan kasvaneen verkkokaupan myötä. Myös markkinatutkimuksemme vahvisti tarpeen tuotteen lanseeraamiselle”, kertoo myyntijohtaja Vesa Väyrynen.

Tuote on saatavilla hyvin varustelluista päivittäistavarakaupoista huhtikuun alusta alkaen.

Vesa Väyrynen, myyntijohtaja, Arho Yhtiöt Oy, vesa.vayrynen@arho.fi, p. +358 40 219 0662

Outi Kokkonen, operatiivinen johtaja, Arho Yhtiöt Oy, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

www.arhofoods.fi

Myrttisen kurkut on osa Arho Foods Oy:tä. Suomalainen elintarvikeyritys valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

Outi Kokkonen, operatiivinen johtaja, Arho Yhtiöt Oy, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

Liity mukaan asiantuntijaksi tai yrittäjäjäseneksi BusinessRakentamon sivuilla.

Katso tulevat verkkokoulutukset ja tapahtumat yrittäjille.

Kotimaanmatkailun ja matkailuautoilun suosio ei osoita laantumisen merkkejä – Zuma Rent ja liikkuva hotellihuone tarjoavat elämyksiä kaikkina vuodenaikoina6.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on haastanut matkailualaa, mutta matkailuautoilun kokema muutos on ollut poikkeuksellinen – vapaus, mukavuus ja henkilökontakteja vähentävä matkustamisen muoto on osoittautunut ihanteelliseksi ratkaisuksi monien matkailunnälkään. Vihtiläisen ZUMA Products Oy:n juuret ulottuvat hotellialalle, jossa yrittäjä Tiina-Mari Tuominen on toiminut vuosia hotelli- ja julkistilojen kalustajana. Näistä lähtökohdista virisi idea jalostetummasta matkailuautoilun muodosta – liikkuvasta hotellihuoneesta – jossa asiakkaalle tarjotaan lukuisia mukavuuspalveluita ja sisustus on hiottu hotellihuoneista tutulla tyylisilmällä. Zuma Rentin matkailuauto onkin elämyksellinen tapa ihailla Suomen kauneutta eri vuodenaikoina. Tänä vuonna liikkuva hotellihuone on myös päivitetty entistä suurempaan ja paremmin varusteltuun matkailuautoon.

Arho Foods Oy ostaa luomumehuihin ja -virvoitusjuomiin keskittyneen Raikastamon liiketoiminnan5.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Arho Foods Oy:n laadukkaiden suomalaisten elintarvikkeiden perhe kasvaa suosituilla Raikastamo-luomumehuilla ja -virvoitusjuomilla, liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 28.4.2022 alkaen Raikastamo Oy:ltä. Raikastamon vuodesta 2009 valmistettuja tuotteita myydään päivittäistavarakaupoissa ja kahviloissa ympäri Suomen, ja juomat tunnetaan paitsi värikkäästä ja persoonallisesta ulkoasustaan myös aitojen makujen vaalimisesta. Raikastamo-tuotemerkin myötä Arho Foods Oy vahvistaa entisestään jalansijaansa suomalaisella elintarvikealalla, jatkaen suositun tuoteperheen kehittämistä edelleen palvelemaan entistä paremmin kuluttajien toiveita.