BusinessRakentamoBusinessRakentamo

Myrttisen kurkut -tuoteperhe kasvaa herkullisella uutuustuotteella

Jaa
Myrttisen kurkut tunnetaan kotitalouksissa perinteisillä menetelmillä hapatetuista suolakurkuista sekä herkullisista maustekurkuista. Jo aiemmin lanseeratut 2 kpl pakkaukset saivat innostuneen vastaanoton tarjotessaan vaivattoman tavan ostaa suosikkituotteita pienempään tarpeeseen. Nyt tuoteperhe laajenee kuluttajien toiveesta uutuustuotteen myötä: Myrttisen kokonaiset punajuuret, 2 kpl pakkauksessa. Pakattu tuote tarjoaakin markkinoille uuden tavan käyttää punajuuria, helposti ja kätevässä annoskoossa. Samalla uutuus edustaa aitoja perinteisiä makuja sekä suomalaista käsityötä.
Myrttisen kokonaiset punajuuret on odotettu uutuus Myrttisen perinteikkäiden suomalaisten tuotteiden valikoimaan.
Myrttisen kokonaiset punajuuret on odotettu uutuus Myrttisen perinteikkäiden suomalaisten tuotteiden valikoimaan.

Helppoutta ruoanlaittajalle – vähemmän hävikkiä

Uutuustuote – Myrttisen kokonaiset punajuuret – sisältää esikeitettyjä maustettuja punajuuria. Tuotteet ovat heti valmiita käytettäväksi, joten ne sopivat monenlaisiin ruokiin ja herkulliseksi lisukkeeksi ruoalle.

Myrttisen kurkkujen uudet pakkaukset vastaavat entistä enemmän tämän päivän kuluttajatarpeisiin ja kehityssuuntiin – pienten kotitalouksien merkittävään määrään sekä ruokahävikin vähentämiseen. Pienemmän annoskoon myötä tuotteita voidaan ostaa vain yhden ruoanlaittokerran tarpeisiin, jolloin hukkaa ei synny. Annospakattu tuote on myös siisti ja vaivaton ostaa.

”Olimme saaneet kaupan toimijoilta toiveita uusista tuotteista valmiiksi pakattuun valikoimaan. Tällaisten tuotteiden kysyntä on korostunut erityisesti ruoan kasvaneen verkkokaupan myötä. Myös markkinatutkimuksemme vahvisti tarpeen tuotteen lanseeraamiselle”, kertoo myyntijohtaja Vesa Väyrynen.

Tuote on saatavilla hyvin varustelluista päivittäistavarakaupoista huhtikuun alusta alkaen.


Lisätietoja:

Vesa Väyrynen, myyntijohtaja, Arho Yhtiöt Oy, vesa.vayrynen@arho.fi, p. +358 40 219 0662

Outi Kokkonen, operatiivinen johtaja, Arho Yhtiöt Oy, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

www.arhofoods.fi

Myrttisen kurkut on osa Arho Foods Oy:tä. Suomalainen elintarvikeyritys valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Vesa Väyrynen, myyntijohtaja, Arho Yhtiöt Oy, vesa.vayrynen@arho.fi, p. +358 40 219 0662


Outi Kokkonen, operatiivinen johtaja, Arho Yhtiöt Oy, outi.kokkonen@arho.fi, p. +358 40 533 2928

Kuvat

Myrttisen kokonaiset punajuuret on odotettu uutuus Myrttisen perinteikkäiden suomalaisten tuotteiden valikoimaan.
Myrttisen kokonaiset punajuuret on odotettu uutuus Myrttisen perinteikkäiden suomalaisten tuotteiden valikoimaan.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

BusinessRakentamo
Juuritie 7 (2. krs)
03100 Nummela

https://www.businessrakentamo.fi/

Enemmän kuin neuvoja. Ratkaisuja.


BusinessRakentamo on Suomen ketterin ja laadukkain mikroyritysten kehitysyhteisö. Olemme yrittäjän asiantunteva ja palveleva kumppani toiminnan kehittämiseen. Laajan asiantuntijaverkostomme erityisosaamista ovat yrityskehitys, rahoitusneuvonta sekä brändin, viestinnän ja myynnin kehittäminen.

Liity mukaan asiantuntijaksi tai yrittäjäjäseneksi BusinessRakentamon sivuilla.

Katso tulevat verkkokoulutukset ja tapahtumat yrittäjille.

***

Myrttisen kurkut on osa Arho Foods Oy:tä. Suomalainen elintarvikeyritys valmistaa ja maahantuo omia tuotemerkkejä sekä edustaa useita kansainvälisiä elintarvikebrändejä. Yrityksen juuret ulottuvat 1990-luvulle, josta toiminta on voimakkaasti laajentunut niin yritysostojen kuin tuote-edustusten kautta. Yrityksen päätoimipiste sijaitsee Helsingissä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta BusinessRakentamo

#Someleontti pienyrittäjän digiapurina - vahva missio ohjaa yrittäjä Sanya Saarisen toimintaa1.3.2023 00:00:34 EET | Tiedote

Havainto siitä, että ilmaiset digityökalut tulivat kaikkien yrittäjien ulottuville, mutta silti harva uskalsi lähteä niitä hyödyntämään, käynnisti Sanya Saarisen toisen yrittäjätaipaleen. Ensimmäinen yrittäjäpolku käynnistyi suoraan ammattikorkeakoulun jälkeen vuonna 2004, kun Saarinen hyppäsi rohkeasti koulun penkiltä suoraan yrittäjäksi ja teki keikkoja yrittäjäkollegan kanssa ohjelmapalvelualalla show-palveluita tuottaen ja esiintyvänä taiteilijana toimien. Aiemmin laulu- ja showjuontokeikkojen myyntityö oli kylmäsoittelua, joten modernien työkalujen saapuminen Suomeen mullisti koko myyntiprosessin. Tämä käynnisti uuden uran markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä ja nykyisin Saarinen on somekouluttaja, somestrategi ja digisisällöntuottaja, joka toimii käytännönläheisesti pienyrittäjien apuna modernien viestintä- ja markkinointityökalujen käytössä ja monikanavaisen viestinnän rakentamisessa.

BusinessRakentamon palvelut yrittäjille helposti ja sijainnista riippumatta28.2.2023 21:33:50 EET | Tiedote

Pienyrittäjävetoinen BusinessRakentamo ry on palvellut mikroyrityksiä yritysneuvonnan ja kehittämispalveluiden osalta vuodesta 2018 lähtien. Yhdistys tarjoaa asiantuntijoille ja mikroyrityksille tukea ja ratkaisuja yritystoiminnan kehittämiseen. Digitaalinen toimintamalli tuo palvelut jokaisen pienyrittäjän saataville ja mikroyritysten kehitysyhteisö toimii aktiivisesti uusia yhteistyökuvioita rakentaen. Jäsenyritykset voivat hyödyntää asiantuntijaverkoston monipuolista osaamista helposti ja sijainnista riippumatta.

UltraLeanSales® 2.0 - Niin hullulta kuin se kuulostaakin, mutta harvoissa yrityksissä tunnetaan asiakkaan ostokäyttäytyminen riittävän hyvin.20.2.2023 08:05:00 EET | Tiedote

Mitä tapahtuisi, jos tuntisit paremmin asiakkaasi ostokäyttäytymisen? Osaisitko hyödyntää sitä? Parantaisiko tieto myyntiä? Lean-johtamisen malli on tuttu juttu tuotannon tehostamisessa, mutta miksi Lean-oppeja ei ole juurikaan sovellettu tarjousten voittoprosentin parantamiseen? UltraLeanBusiness Oy on tuotteistanut tiedolla johtamisen mallin itseoppivaksi prosessiksi, joka perustuu asiakkaan ostoprosessien tuntemiseen. Aiheesta on nyt julkaistu kirja, uusittu ja laajennettu painos nimeltään UltraLeanSales 2.0.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye