Myynnin ja markkinoinnin sparrausohjelmaan 15 yritystä

"Mukaan haki iso joukko mielenkiintoisia yrityksiä. Hakemusten arvioiminen oli kuin karkkikauppa – siihen jäi koukkuun", sanoo tuomariston puheenjohtaja Saara Vehoniemi.
Kasvupolku-ohjelman tuomaristo arvosti lisäksi vastuullista toimintaa ja ymmärrystä yrityksen kilpailijoista.

Kasvu Openin järjestämään Myynnin ja markkinoinnin Kasvupolku -ohjelmaan valittiin mukaan 15 yritystä. Valitut yritykset ovat:

• Dashboa, Tampere
  • Elegian, Juva
  • FSM Fonel Security Marketing, Nokia
  • Mindhive, Mikkeli
  • Moneks-Siivous, Vantaa
  • Optiscan, Helsinki
  • Polku Innovations, Vantaa
  • Prönö Enterprises, Kangasala
  • Risutec, Nakkila
  • Taiqa Digital, Vantaa
  • Taitos, Turku
  • Tiketti, Helsinki
  • Tussitaikurit, Tampere
  • Young Finnish Design, Vantaa

Näiden lisäksi mukana on yksi yritys, joka ei halua nimeään julkisuuteen.

Kasvupolulle haki paljon kasvupotentiaalia omaavia yrityksiä, eikä tuomariston valinta ollut helppo.

Rajoitettu määrä sparrauspaikkoja annettiin yrityksille, joiden hakemuksista ja toiminnasta kävi selvästi ilmi erottuvuustekijä, kasvusuunnitelma sekä mahdollisuudet skaalautumiseen. Tuomaristo arvosti lisäksi vastuullista toimintaa ja ymmärrystä yrityksen kilpailijoista.

– Mukaan haki iso joukko mielenkiintoisia yrityksiä. Hakemusten arvioiminen oli kuin karkkikauppa – siihen jäi koukkuun, sanoo tuomariston puheenjohtaja Saara Vehoniemi Inhouse Groupilta.

Ohjelman tuomaristoon kuuluvat:

• Saara Vehoniemi, Inhouse Group
  • Katja Asikainen, Aava & Bang
  • Mari Salovaara, Nordea

Myynnin ja markkinoinnin Kasvupolku -ohjelman kumppani on Inhouse Group.

Ohjelman kumppanit yhdessä Kasvu Openin valtakunnallisten kumppanien kanssa mahdollistavat yrityksille maksuttoman sparrauksen.

Kasvu Open yhdistää kasvuhaluiset yritykset ja kasvun sparraajat. Visiomme on auttaa jokaista suomalaista yritystä tavoittamaan omat hullunrohkeat unelmansa.

Kasvu Openilla on Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Yhteiskunnallinen Yritys -merkki.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, Business Jyväskylä, If, Inhouse Group, BioPaavo, Suomalaisen Työn Liitto, Technopolis, Varma, Yksityisyrittäjäin säätiö ja Yritysjuristi.