MYYNYT LIKI 100 000 – NYT ÄÄNIKIRJASSA MYÖS TIIHOSEN OMAA ÄÄNTÄ MUKANA!

Lähes 100 000 kirjaa myyneen bestsellerin JHT Musta lammas uusi äänikirjaversio on julkaistu yksinoikeudella Suplassa. Suomessa hyvin harva kirja saavuttaa yli 100 000 kappaleen maagisen rajan.

”Äänikirjojen kulutus on kasvanut viime vuosina räjähdysmäisesti. Kun tajusimme, että Musta Lammas äänikirjavalikoimasta puuttui pokkariversiossa aiemmin ilmestynyt viimeinen luku, halusin lukea sen itse ja tuoda siihen sitä kautta vielä henkilökohtaisemman otteen. JHT - Musta Lammas on koko urani parhaiten onnistuneita osumia. Kirjailija Mikko Aaltonen teki loistavaa, pitkäjänteistä työtä ja uskon, että hänen panoksensa ansiosta kirja on bestselleri, joka on pysytellyt jo vuosia luetuimpien kirjojen joukossa. Kirjasta tulee minulle edelleen lähes päivittäin positiivista palautetta somen kautta. Elämäkertaa tehdessä halusin purkaa päälleni kasautunutta painolastia ja kertoa asiat rehellisesti, niin hyvine kuin huonoine puolineen. Se auttoi”, Jare Tiihonen kommentoi.

”Elämäkertojen suosio äänikirjoissa on todella isossa kasvussa. On upeaa saada tämä monen vuoden bestseller uutena versiona kuunneltavaksi. Harva kirja jatkaa bestsellerinä näin monen vuoden jälkeen ilmestymisestään. JHT on edelleen yksi myydyimpiä äänikirjojamme”, iloitsee Otavan liiketoimintapäällikkö Noora Al-Ani.

JHT – Musta lammas on Mikko Aaltosen kirjoittama Jare Tiihosesta kertova elämäkerta, joka ilmestyi vuonna 2016. Kirja on julkaisustaan lähtien ollut luetuimpien ja kuunnelluimpien kirjojen joukossa.

Lisätietoja:

Manage Me
Toimitusjohtaja ja manageri Carla Ahonius
carla@manageme.fi

Liiketoimintapäällikkö Noora Al-Ani
noora.al-ani@otava.fi

Syöpään sairastuminen on keskiössä suositun hyvinvointivaikuttajan Sanna Wikströmin esikoisromaanissa – teos avaa uuden, elämäntaidollisten romaanien genren7.5.2021 08:33:00 EEST | Tiedote

Sanna Wikström lukeutuu Suomen suosituimpiin hyvinvointikirjailijoihin. Elämä ensin on hänen riipaiseva, elämänmakuinen ja taidokas esikoisromaaninsa. Kirjassa Astrid Lindgrenin sadusta tutut Peppi, Tommi ja Annika ovatkin nelikymppisiä nykykaupunkilaisia. Heidän elämänsä muuttuu rykäyksellä, kun Annika saa samalla lääkärikäynnillä tietää sairastavansa syöpää ja odottavansa lasta.

Suomen suosituimpiin nuoriin vaikuttajiin lukeutuva Nelli Orell julkaisee toisen kirjansa kesäkuussa28.4.2021 13:59:19 EEST | Tiedote

Luova kirjani – Style it inspiroi ja auttaa nuoria päästämään oman luovuutensa valloilleen. Sosiaalisen median vaikuttajana työskentelevän Nelli Orellin tavoite on, että fyysisen kirjan tehtävät kannustaisivat yhteisöllisyyteen piirtämisestä, värittämisestä ja visuaalisesta suunnittelusta kiinnostuneiden kesken somessa. Hänen ensimmäistä kirjaansa on myyty yli 20 000 kappaletta, ja sen #luovakirjani ja #luovakirjaninelliorell -tunnisteilla on TikTokissa yhteensä yli kolme miljoonaa näyttökertaa.

Viihderomaani kuuluu kesään – äänikirjojen suosio näkyy kevyen kaunokirjallisuuden kulutuksessa27.4.2021 16:51:50 EEST | Tiedote

Suomalaiset kuuntelevat nyt viihderomaaneja. Sähköisiä julkaisuja myydään nyt enemmän kuin painettuja kirjoja, ja äänikirjojen myyntilistoilla suosituimpia ovat viihde- ja jännityskirjat. Otava ja Karisto julkaisevat kesän alussa useita kevyeen kesälukemiseen sopivia teoksia. Maailmanmenestyskirjailija Lucy Diamondin Rantakahvila julkaistaan nyt ensimmäistä kertaa suomeksi ja Ulla-Maija Paavilaisen Kuin muuttolinnut -romaani on saanut aineksia maallemuutosta ja korona-vuodesta.