NAANTALILAINEN AMANDIS EHDOLLA KAHDESSA KATEGORIASSA FINNISH TRAVEL GALASSA 2019

Suomen matkatoimistoalan liitto SMAL palkitsee vuosittain matkailutekoja ja -ilmiöitä Finnish Travel Galassa. Naantalilaisen hotelli-ravintola Amandiksen yrittäjä Annika Virtanen on ehdolla vuoden matkailutulokkaana ja Amandis vuoden matkailukohteena isojen kohteiden, Helsingin ja Fiskars Villagen, rinnalla 4.10. järjestettävässä gaalassa.

Marraskuusta 2018 lähtien Amandista luotsannut Annika on suunnannut liiketoimintaansa omien arvojensa mukaisesti vastuulliseen toimintaan, ja hyvinvointia tarjoillaan asiakkaille kattauksen, kauneuden, merimaiseman ja hotellihuoneisiin liittyvien tarinoiden muodossa.

Tänä vuonna täysin remontoidut hotellihuoneet tarjoavat kokonaisvaltaisen elämyksen keskellä tunnelmallista Naantalin vanhaa kaupunkia. ’Rakastettava Amandiksen elämys on myös vastuullinen elämys. Raaka-aineemme tulevat lähiseudulta ja suunnittelemme menut aina kauden tarjonnan mukaan’, kertoo Annika Virtanen.

Tänä kesänä Amandis valittiin yleisöäänillä Naantalin Makuaarteeksi Smaku-ruokatapahtumassa. ’Saamamme ehdokkuudet ja palkinnot kertovat meille siitä, että olemme kehittäneet tuotetta oikeaan suuntaan, ja kuuntelemme asiakkaita herkällä korvalla jatkossakin. Tulevana keväänä panostamme kokoustuotteseen, ja laajennamme tarjontaamme yrityksille’, toteaa Annika.

yrittäjä Annika Virtanen, annika.virtanen@amandis.fi, p. 040 773 7143

Naantalin Kirjahyrrä vakiinnuttamassa asemansa19.11.2019 08:11:00 EETTiedote

Lasten ja nuorten kirjallisuusfestivaali Kirjahyrrä toteutettiin nyt jo neljännen kerran Naantalissa 14.-16.11.2019. Festivaaliin sisältyi toistakymmentä ohjelmanumeroa, joissa tunnetut lasten- ja nuortenkirjailijat tapasivat lukijoitaan, kertoivat kirjojensa taustoista ja työstään ammattikirjailijoina. Festivaalilla järjestettiin myös sanataiteen ohjaajien toimesta sadutusta, kirjoittamista ja tarinankerrontaa harjoittavia työpajoja lapsille sekä nähtiin teatteriesityksiä.

Naantalin Kirjahyrrä vakiinnuttamassa asemansa29.10.2019 08:13:00 EETTiedote

Kirjahyrrä pyörittää taas marraskuun Naantalia20.9.2019 08:10:00 EESTTiedote

Lasten ja nuorten kirjallisuusfestivaali Kirjahyrrä järjestetään neljännen kerran Naantalissa 14.–16.11. Kolmen päivän ajan kirjallisuuden, kirjojen ja tarinoiden maailma on taas avoinna, kun kymmenet kirjailijat, sanataideohjaajat ja lukijat kohtaavat toisensa eri puolilla kaupunkia. Festivaali huipentuu lauantain perhepäivään, jolloin Naantalin Urheilutalolla esiintyy Red Nose Company hulvattomalla, pienille ja hieman suuremmillekin suunnatulla tulkinnallaan H. C. Andersenin satuklassikosta Keisarin uudet vaatteet.