Kotipizza Group Oyj

Näin Kotipizza toimii epidemia-aikana

Jaa

Kotipizza-ketju on ryhtynyt toimenpiteisiin koronaviruksen leviämisen estämiseksi.

Kotipizza-ketjun tavoitteena on parantaa maailmaa pizza kerrallaan. Ketjulle on tärkeää toimia vastuullisesti myös poikkeusoloissa.

Ruokaturvallisuudesta huolehtiminen ja huolellinen käsihygienia ovat aina olleet keskeinen osa Kotipizzan toimintaa. Tällä viikolla ketjussa on lisätty hygieniaan ja puhtauteen liittyvää ohjeistusta ravintoloissa. Ravintoloiden kosketuspinnat kuten kassatiski, pöydät, juoma-automaatit ja ovenkahvat desinfioidaan säännöllisesti. Myös asiakkailla on mahdollisuus pestä tai desinfioida kätensä ravintolassa useimmissa ravintoloissa. Kauppakeskuksissa kädet voi pestä keskuksen yleisissä wc-tiloissa. 

Kotipizza seuraa kehittymistä ja viranomaisen antamia ohjeita ja kertoo mahdollisista jatkotoimenpiteistä eri kanavissa.

Ravintolat palvelevat normaalisti

Kotipizza on myös tarkentanut ketjun ja ravintoloiden työntekijöiden sairastumiseen liittyvää ohjeistusta. Jos työntekijällä tai hänen lähipiirillään ilmenee minkäänlaisia infektion oireita tai hänellä on todettu altistumisriski virukselle, hänen tulee pysyä kotona ja ottaa puhelimitse yhteys työterveyshuoltoon ja noudattaa työterveyshuollon antamia ohjeita.

Kotipizzan verkkokaupassa on mahdollista maksaa ennakkoon verkossa kaikissa kotiinkuljetustilauksissa. Kaikki Kotipizza-ravintolat palvelevat poikkeustilanteesta huolimatta normaalisti.

Yhteyshenkilöt

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Kotipizza Group Oyj
Kotipizza Group Oyj
Verkkosaarenkatu 5
00580 HELSINKI

http://www.kotipizzagroup.com/fi/

Kotipizza

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2018 lopussa 280 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2018 oli 122,1 miljoonaa euroa. Yli 99 prosenttia Suomen Kotipizza-ravintoloista on franchisingtoimintaperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean sekä valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.

Kotipizza Group Oyj

Kotipizza Group on brändien koti, johon kuuluvat Pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza, artesaaniburgereita myyvä Social Burgerjoint ja vastuullista hankintaa toteuttava hankinta- ja logistiikkaoperaattori Foodstock. Kotipizza Groupin missio on parantaa maailmaa suupala kerrallaan. Vuodesta 2019 lähtien Kotipizza Group on ollut osa norjalaista monibrändiyhtiötä Orklaa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kotipizza Group Oyj

Kotipizza Group luopuu Chalupa-konseptista15.1.2020 14:00:00 EETTiedote

Kotipizza Group on myynyt Chalupa-konseptin ja -brändin ketjun Think Drinks Oy:lle, jonka omistajiin kuuluu Amin Gharagozlu, toinen ketjun perustajista. Meksikolaistyylinen Chalupa-ketju on toiminut vuodesta 2015 lähtien. Ketjuun kuuluu tällä hetkellä kymmenen ravintolaa. Think Drinks Oy neuvottelee ravintoloiden jatkosta ketjun franchisingyrittäjien kanssa. ”Jatkamme home of brands -strategiamme toteuttamista Kotipizza-ketjun ja Social Burgerjoint -konseptin kanssa”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme