Neuvo-chatbot auttaa kuvantamistutkimuksiin tulevaa
HUS Kuvantamisen Neuvo-chatbot on tarkoitettu asiakkaille, jotka ovat tulossa kuvantamistutkimuksiin. Neuvo auttaa tutkimuksiin tulevaa käytännön kysymyksissä. Voit kysyä Neuvolta esimerkiksi ajanvarauksesta, toimipisteiden löytämisestä ja aukioloajoista.
Kokeile Neuvoa osoitteessa www.hus-kuvantaminen.fi.
Apua asiointiin, ympäri vuorokauden
Kuvantamisessa tehdään paljon erilaisia tutkimuksia. Tavallisimpia ovat röntgentutkimukset. Tutkimusten avulla voidaan diagnosoida tai poissulkea sairauksia ja tarvittaessa suunnitella tehokas hoito.
HUS Kuvantamisen Neuvo-botti osaa vastata moniin yleisimpiin kysymyksiin, joita tutkimuksiin tulevalla on mielessään. Usein ne liittyvät toimipisteiden löytämiseen tai aukioloaikoihin. Toisaalta kun kuvantamisen tutkimuksia on niin monenlaisia, voi myös valmistautuminen mietityttää. Neuvo auttaa sinua löytämään kysymyksiisi vastaukset.
Neuvo-chatbot on tietokoneohjelma, joka on suunniteltu käymään keskustelua ihmisen kanssa. Ihminen kirjoittaa kysymyksen, ja chatbot vastaa tai esittää vastakysymyksiä. Asiakaspalvelun osana Neuvo-chatbot mahdollistaa palvelun mihin vuorokauden aikaan tahansa.
Jatkoapuna live-chat asiakaspalvelun kanssa
Botti vastaa sille ennalta opetettuihin kysymyksiin, jotka on valittu useimmin kysyttyjen kysymysten joukosta.
Jos botti ei osaa vastata kysymykseen, siirtyy keskustelu live-chattiin asiakaspalvelijalle. Palvelu on auki arkisin klo 8-15.
– Chatbot on meille kiinnostava uusi avaus. Keräämme käyttäjiltä palautetta siitä, miten keskustelu onnistui. Tämän pohjalta kehitämme sekä bottia että chattia eteenpäin. Meille on tärkeää vastata ihmisten käyttötottumuksiin ja odotuksiin. Asiointia tehdään yhä enemmän verkossa ja kännykällä, erityisesti nuoremmassa ikäpolvessa. Rinnalla meillä on tarjolla toki edelleen tuttu puhelinpalvelu, josta saa myös neuvontaa, kertoo HUS Kuvantamisen vs. asiakkuuspäällikkö Kristiina Lehtinen.
HUS Kuvantamisen Neuvo-chatbot on laadittu yhdessä Terveyskylän kanssa. Terveyskylässä on aiemmin julkaistu HYKS Syöpätautien botti, joka neuvoo syöpätautien klinikalle tulevia potilaita. Chatteja on avattu mm. Lääketaloon ja Lastentaloon. HUS Kuvantamisen chatbot on ensimmäinen, jossa kokeillaan botin ja live-chatin yhdistelmää.
Yhteyshenkilöt
Kristiina Lehtinen, vs. asiakkuuspäällikkö, kristiina.lehtinen(at)hus.fi, p. 040 569 3192
Kaisa Tyni, erikoissuunnittelija, kaisa.tyni(at)hus.fi, p. 040 646 9001
Linkit
Tietoja julkaisijasta
HUS Kuvantaminen
HUS Kuvantaminen Suomen johtava lääketieteellisen kuvantamisen, fysiologisten ja neurofysiologisten tutkimusten, niihin liittyvien toimenpiteiden ja asiantuntijapalvelujen tuottaja. HUS Kuvantaminen toimii Uudenmaan ja Carean alueen perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa. Se vastaa myös valtakunnallisesti useista erityisosaamista ja -tekniikkaa vaativista tutkimuksista sekä yliopistolliselle sairaalalle kuuluvasta alan tutkimuksesta ja opetuksesta. www.hus-kuvantaminen.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta HUS
Legionellabakteeria löytynyt Hyvinkään sairaalan hanavedestä - yhtään infektiota ei ole todettu18.4.2024 16:37:03 EEST | Tiedote
Hyvinkään sairaalan synnytysosaston vesihanoista otetuista näytteistä on omaseurannassa löytynyt toimenpiderajat ylittävä määrä legionellabakteeria. Synnytyssaleja on käytössä yksi vähemmän kuin normaalisti. Muutoin synnytystoiminta jatkuu normaalisti. Löydöksiin ei liity yhtään legionellan aiheuttamaa infektiota.
Distansmottagning även för barn – Nylands Jourhjälp utvidgar sina tjänster17.4.2024 07:15:00 EEST | Tiedote
Nylands Jourhjälp erbjuder från och med den 19 april 2024 möjlighet till distansmottagning även för barnsjukdomar. Läkaren kan i fortsättning träffa barnet och föräldrarna via videosamtal. Orsaken till den utökade tjänsten är dokumenterad erfarenhet av hög kundnöjdhet för distansmottagningen och högklassiga vårdresultat.
Lapsetkin pääsevät etävastaanotolle – Uudenmaan Päivystysapu laajentaa palveluaan17.4.2024 07:15:00 EEST | Tiedote
Uudenmaan Päivystysavussa tarjotaan etävastaanottomahdollisuutta 19.4.2024 alkaen myös lasten sairauksiin. Lääkäri voi tavata lapsen ja hänen vanhempansa jatkossa videon välityksellä. Palvelun laajentamisen taustalla ovat näytöt etävastaanottojen korkeasta asiakastyytyväisyydestä ja laadukkaista hoitotuloksista.
Children will be able to access remote appointments: Medical Helpline in Uusimaa expands its service17.4.2024 07:15:00 EEST | Press release
The Medical Helpline in Uusimaa will offer remote appointments for children’s illnesses as well starting April 19, 2024. A doctor can hold a remote video consultation with the child and parent. The service expansion is supported by evidence of high client satisfaction and excellent treatment outcomes in remote appointments.
Sockervärdena hos barn med diabetes kan hållas under kontroll med en smartpump11.4.2024 12:02:08 EEST | Tiedote
En självreglerande insulinpump håller sockervärdena hos barn med diabetes stabila, till och med på samma nivå som hos friska barn.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme