NoHo Partners ottaa koronapassin käyttöön kaikissa leviämisalueiden ravintoloissaan sunnuntaista 28.11.2021 alkaen

Suomen suurin ravintolayhtiö NoHo Partners ottaa koronapassin käyttöön ravintoloissaan koronapandemian leviämisalueilla sunnuntaista 28.11.2021 alkaen. Koronapassi toimii vaihtoehtona kiristyneille ravintolarajoituksille, jotka astuvat voimaan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 00 alkaen. Yhtiöllä on noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa.

Koronapassin käytöllä NoHo Partners haluaa mahdollistaa yhteiskunnan aukipitämisen sekä turvata suomalaisten pikkujoulujen vieton. Kuva: Ravintola Teatteri

Koronapassin käyttöönotto koskee yhtiön yli sataa ruoka- ja anniskeluravintolaa koronan leviämisvaiheen alueilla, kuten Uudellamaalla ja Pirkanmaalla.

- Muuttuneen koronatilanteen ja asetusten vuoksi tulemme ottamaan koronapassin laajasti käyttöömme ravintoloissamme. Haluamme varmistaa kaikille asiakkaillemme terveysturvallisen ravintolakokemuksen ja henkilökunnallemme turvallisen työskentely-ympäristön, kommentoi NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström.

Yhtiöllä on ollut koronapassi käytössä useissa viihderavintoloissaan ja yökerhoissaan pandemian leviämisalueilla lokakuun puolivälistä saakka. Yhtiöllä on myös positiivisia kokemuksia koronapassin käytöstä ravintoloissaan Tanskassa.

- Kokemukset passin käytöstä ovat pääasiassa olleet myönteisiä ja sen käyttö on sujunut hyvin yhteistyössä asiakkaidemme kanssa. Passi on mahdollistanut meille lähestulkoon normaalin liiketoiminnan harjoittamisen, ja sen laajemmalla käytöllä voimme mahdollistaa yhteiskunnan aukipitämisen sekä turvata kaikkien suomalaisten kauan odotetun pikkujoulujen vieton, Vikström lisää.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Sanna Oinonen, viestintäpäällikkö, NoHo Partners Oyj
Puh. +358 50 576 1609, sanna.oinonen@noho.fi

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs ja Cock’s & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan merkittävin ravintolayhtiö. www.noho.fi

UROS LIVE -areenalla tarjoillaan makuelämyksiä 22 ravintolan voimin – ”maailman mittaluokassa harvinainen kattaus, joka sinetöi areenakokemuksen” 8.6.2021 11:00:00 EEST | Tiedote

Ravintolayhtiö NoHo Partners vastaa joulukuussa 2021 valmistuvan UROS LIVE -areenan ravintolatoiminnoista. Maailmanluokan elämysareenalle avautuu 22 ravintolaa, joiden joukossa on vanhoja tuttuja suosikkeja sekä uusia raikkaita tulokkaita. Areenan ravintolamaailma tulee työllistämään jopa 250 ravintola-alan osaajaa.