NoHo Partnersin Q1-Q3 2022-tulosinfo tiistaina 8.11.2022 klo 10.00 Ravintola Teatterin Kellobaarissa

SIJOITTAJAUUTINEN 28.10.2022 klo 13.00

NoHo Partners Oyj julkistaa osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–30.9.2022 tiistaina 8.11.2022 noin klo 8.15, jonka jälkeen se on luettavissa osoitteessa www.noho.fi.

Yhtiö järjestää tulosinfotilaisuuden tiedotusvälineille, analyytikoille ja sijoittajille samana päivänä klo 10.00 Ravintola Teatterin Kellobaarissa, osoitteessa Pohjoisesplanadi 2, 00130 Helsinki.

Tilaisuudessa NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström esittelee katsauskauden tuloksen ja tärkeimmät tapahtumat sekä kertoo yhtiön liiketoiminnan nykytilasta ja näkymistä.

Tulosinfo on lisäksi seurattavissa suoran webcast-lähetyksen kautta osoitteessa https://noho.videosync.fi/2022-q3-results. Tilaisuuden aikana kysymyksiä voi esittää verkon välityksellä. Tilaisuuden kieli on suomi, ja sen taltiointi on saatavilla yhtiön verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä.

Tilaisuudessa on tarjolla aamiainen klo 9.30 alkaen. Tilaisuuteen paikan päälle pyydetään ilmoittautumaan sähköpostitse perjantaihin 4.11.2022 mennessä osoitteeseen ir@noho.fi.

Tervetuloa!

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana Nasdaq Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Sea Horse, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs, Campingen ja Cock’s & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiö tavoittelee 400 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2024 loppuun mennessä. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö.

NoHo Partners ottaa koronapassin käyttöön kaikissa leviämisalueiden ravintoloissaan sunnuntaista 28.11.2021 alkaen25.11.2021 14:35:27 EET | Tiedote

Suomen suurin ravintolayhtiö NoHo Partners ottaa koronapassin käyttöön ravintoloissaan koronapandemian leviämisalueilla sunnuntaista 28.11.2021 alkaen. Koronapassi toimii vaihtoehtona kiristyneille ravintolarajoituksille, jotka astuvat voimaan lauantain ja sunnuntain välisenä yönä klo 00 alkaen. Yhtiöllä on noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa.