NoHo Partnersin Q3/2020-tulosinfo tiistaina 10.11.2020 klo 10.00 Teatterissa

NoHo Partners Oyj julkistaa osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–30.9.2020 tiistaina 10.11.2020 noin klo 8.15. Yhtiö järjestää tulosinfotilaisuuden tiedotusvälineille, analyytikoille ja sijoittajille samana päivänä klo 10.00 ravintola Teatterissa, osoitteessa Pohjoisesplanadi 2, 00130 Helsinki.

NoHo Partnersin Q3/2020-tulosinfo järjestetään ravintola Teatterissa Helsingissä 10.11.2020 klo 10.

Tilaisuudessa NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström esittelee katsauskauden tuloksen ja tärkeimmät tapahtumat sekä kertoo yhtiön liiketoiminnan nykytilasta ja markkinanäkymistä.

Tilaisuudessa on tarjolla aamiainen klo 9.30 alkaen. Tilaisuuteen pyydetään ilmoittautumaan perjantaihin 6.11.2020 mennessä NoHo Partnersin viestintään Sanna Oinoselle, sanna.oinonen@noho.fi.

Tulosinfo on lisäksi seurattavissa suoran webcast-lähetyksen kautta osoitteessa https://noho.videosync.fi/2020-q3-tulosinfo. Tilaisuuden kieli on suomi.

Tilaisuuden taltiointi on saatavilla yhtiön verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä. Osavuosikatsaus 1.1.–30.9.2020 on luettavissa tiistaina 10.11.2020 noin klo 8.15 osoitteessa www.noho.fi.

Lämpimästi tervetuloa tilaisuuteen!

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Yes Yes Yes, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs ja Cock's & Cows. NoHo Partners Oyj:n vuoden 2019 liikevaihto oli 272,8 miljoonaa euroa ja liikevoitto 30,6 miljoonaa euroa. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna.

NoHo Partners Oyj on vuonna 1996 perustettu suomalainen ravintola-alan palveluihin erikoistunut konserni. Vuonna 2013 ensimmäisenä suomalaisena ravintolatoimijana NASDAQ Helsinkiin listautunut pörssiyhtiö on kasvanut voimakkaasti koko historiansa ajan. Konsernin yhtiöihin kuuluu noin 250 ravintolaa Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Yhtiön tunnettuja ravintolakonsepteja ovat mm. Elite, Savoy, Teatteri, Stefan’s Steakhouse, Palace, Löyly, Hanko Sushi, Friends & Brgrs ja Cock's & Cows. Konserni työllistää sesongista riippuen noin 2 100 henkilöä kokoaikaiseksi muutettuna. Yhtiö tavoittelee noin 400 miljoonan euron liikevaihtoa vuoden 2024 loppuun mennessä. Yhtiön visiona on olla Pohjois-Euroopan johtava ravintolayhtiö.

NoHo Partnersin Q1-Q3 2022-tulosinfo tiistaina 8.11.2022 klo 10.00 Ravintola Teatterin Kellobaarissa28.10.2022 13:00:00 EEST | Kutsu

NoHo Partners Oyj SIJOITTAJAUUTINEN 28.10.2022 klo 13.00 NoHo Partnersin Q1-Q3 2022-tulosinfo tiistaina 8.11.2022 klo 10.00 Ravintola Teatterin Kellobaarissa NoHo Partners Oyj julkistaa osavuosikatsauksensa ajalta 1.1.–30.9.2022 tiistaina 8.11.2022 noin klo 8.15, jonka jälkeen se on luettavissa osoitteessa www.noho.fi. Yhtiö järjestää tulosinfotilaisuuden tiedotusvälineille, analyytikoille ja sijoittajille samana päivänä klo 10.00 Ravintola Teatterin Kellobaarissa, osoitteessa Pohjoisesplanadi 2, 00130 Helsinki. Tilaisuudessa NoHo Partnersin toimitusjohtaja Aku Vikström esittelee katsauskauden tuloksen ja tärkeimmät tapahtumat sekä kertoo yhtiön liiketoiminnan nykytilasta ja näkymistä. Tulosinfo on lisäksi seurattavissa suoran webcast-lähetyksen kautta osoitteessa https://noho.videosync.fi/2022-q3-results. Tilaisuuden aikana kysymyksiä voi esittää verkon välityksellä. Tilaisuuden kieli on suomi, ja sen taltiointi on saatavilla yhtiön verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä. Tilaisuudes