Nummelan ravintolatarjonta laajenee – Invar avataan kesäkuun alussa

Nummelan Prisman ravintolamaailma uudistuu, kun Rosson tilalle avataan SSO:n oman tuotekehityksen tuotoksena syntynyt uniikki ruokaravintola - Invar. Ravintolan makumaailma muodostuu paikallisten ihmisten toiveita kuunnellen, perustana rakkaus Italiaan.

Ristorante Invar logo

Ravintolan uudistukselle rakennettiin perustaa SSO:n teettämän kuluttajaymmärrystutkimuksen kautta. Asiakkaat toivoivat ruokaravintolalta lämpöä ja rakkautta niin ruoassa kuin palvelussa, joten näiden pohjalta miljöö on päivitetty ja rakennettu kausittain vaihtuva menu. Uniikin liikeidean myötä on helpompi vastata jatkossakin asiakkaiden toiveisiin.

”Nummelan Prisma-keskuksessa sijaitseva uusi ruokaravintola Ristorante Invar on italilaishenkinen kohtaamispaikka nummelalaisella pieteetillä. Ravintolaan voi piipahtaa niin lasilliselle italialaista viiniä, maistuvalle lounaalle kuin illalliselle ystävien ja perheen kanssa”, asiakkuuspäällikkö Sari Engström.

”Ruokalistan tuotteet ovat oman tuotekehityksemme tuloksia ja tämä antaa meille mahdollisuuden kuunnella ja toteuttaa ketterästi myös asiakkaiden toiveita. Julkistamme vielä ennen ravintolan avausta kisan, jossa asiakkaat saavat ehdottaa lempiannoksensa. Ehdotuksista yhden valitsemme kausiluontoisesti listalle kaikkien herkuteltavaksi”, kertoo Engström.

Uniikin ravintolan nimi syntyi henkilökunnalle järjestetyn nimikilpailun myötä. Invar-nimi kumpuaa Nummelan harjulla sijaitsevan normaaliperusviivan yhteydestä. Aiemmin normaaliperusviiva määriteltiin kvartsisen metrimitan ja Invar-langan avulla. ”Moni nummelalainen on kenties törmännyt aihealueeseen harjulla lenkkeillessään. Sana invar on peräisin sanasta invarianssi, muuttumaton. Muuttuvassa maailmassa ihmiset kaipaavat myös jotain pysyvää ja tarina Invarista alkoi kiehtoa meitä. Halusimme sen myötä tehdä kunniaa nummelalaisuudelle”, tarinoi Engström.

Toivotamme asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Invariin kesäkuun alkupuolella.

Lisätiedot: asiakkuuspäällikkö Sari Engström, 044 3205 705

Ristorante Invar logo

Aukiolorajoitukset eivät koske tiellä liikkujia – SSO:n ABC:t ja liikennemyymälät palasivat täyden palvelun taukopaikoiksi21.4.2021 12:21:08 EEST | Tiedote

Ravintolasulun päättyessä SSO:n liikennemyymälät avasivat koko palvelukirjonsa asiakkaiden käyttöön. Olennaisin muutos sulkuaikaan on ravintolasalien aukeamisen sallima ruokailu ja tauon viettäminen sisätiloissa. Alueelliset rajoitukset vaikuttavat asiakaspaikkojen määrään, mutta ne eivät säätele liikennemyymälöiden aukioloaikoja, kuten perinteisissä ruokaravintoloissa. Asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuudesta huolehditaan edelleen monin tavoin.