Oletko valmis kesän hauskimpaan seikkailuun? Tatu ja Patu kesäleirillä -etäjulkkarit 21.6.

Kaikki ovat kutsuttuja mukaan juhlimaan kirjauutuutta maanantaina 21.6. klo 17–18. Aino Havukainen ja Sami Toivonen kertovat rakastetun duon uudesta seikkailusta ja vastailevat osallistujien kysymyksiin. Tapahtumassa on luvassa myös kirja-arvonta.

Tatu ja Patu lähtevät kesäleirille.

Vuoden paras hetki on käsillä: kesäleiri! Uudessa Tatu ja Patu -kirjassa kaksikko istahtaa leiribussiin ja hyppää unohtumattomaan kesäreissuun, jossa telttaillaan, uidaan ja paistetaan lättyjä.

Tatu ja Patu kesäleirillä on Aino Havukaisen ja Sami Toivosen supersuositun sarjan 19. kirja. Tällä kertaa outolalaisen parivaljakon kanssa päästään tutustumaan monille suomalaisille tuttuihin leiritunnelmiin. Mutta kuten Tatun ja Patun kanssa aina, leirielämää katsotaan hulvattoman omalaatuisesta näkövinkkelistä. Tämän saa tuta myös ensimmäiselle kesäleirilleen osallistuva Timppa, jolle Tatu ja Patu ystävällisesti tarjoutuvat leirielämää esittelemään.

”Katso Timppa! Uiminen on helppoa! Täytyy vain irrottaa jalat pohjasta ja antaa veden valua korvakäytäviin! Rohkeimmat kastavat tukankin!”

Uutta kirjaa juhlistetaan maanantaina 21.6. klo 17–18 yhdessä Havukaisen ja Toivosen kanssa. Tekijät kertovat Tatun ja Patun leirikokemuksesta, valottavat Outolan veljesten tulevia suunnitelmia sekä vastaavat yleisön kysymyksiin. Etäjulkkareihin pääsee osallistumaan tästä linkistä, lisäksi julkkarilinkin löytää Otavan Facebook-sivuilta.

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Haastattelupyynnöt, lisätiedot ja pdf-vedokset: anni.gullichsen@otava.fi

Tatu ja Patu lähtevät kesäleirille.
Kuva: Katja Tähjä.

Mutkatonta arkiruokaa koko perheelle: Kylmä nakki on Hanna Gullichsenin ja Elina Ylitervon uusi, ihana ruokakirja, jossa mennään sieltä missä aita on matalin4.6.2021 08:32:00 EEST | Tiedote

Kukapa ruuhkavuositallaajaa ei olisi joskus kuitannut päivällistä, lounasta tai yhtä päivän loputtomista välipaloista tarjoamalla jälkikasvulleen ruoaksi kylmiä nakkeja? Hanna Gullichsenin ja Elina Ylitervon uusi ruokakirja Kylmä nakki on kaikille lapsellisille ihmisille, jotka haluavat jatkossakin mennä sieltä missä aita on matalin – ehkä kuitenkin astetta maukkaammin.

Lukuvinkit kesäksi lapsille ja nuorille – muista Otavan käynnissä olevat ystävämyynnit!2.6.2021 08:53:35 EEST | Tiedote

Kesä on viimein täällä, vaan mitä se olisikaan ilman hyvää luettavaa? Aika tylsää! Kustannusosakeyhtiö Otavan ja Kariston lasten- ja nuortenkirjoista löytyy kiinnostavaa, viihdyttävää ja jännittävää lukemista niin aloitteleville kirjanystäville kuin ahmijoillekin. Suurin osa kirjoista on saatavilla perinteisen kovakantisen lisäksi myös ääni- ja sähkökirjana.