Oma Säästöpankki (OmaSp) julkaisee puolivuosikatsauksen ja kutsuu tiedotustilaisuuteen 2.8.2021

Oma Säästöpankki Oyj (OmaSp) julkaisee vuoden 2021 puolivuosikatsauksen maanantaina 2.8.2021 arviolta klo 8.30. Tiedote on luettavissa julkistuksen jälkeen yhtiön internetsivuilla www.omasp.fi/sijoittajat. Yhtiö on antanut positiivisen tulosvaroituksen 23.6.2021.

Tiedotustilaisuus OmaSp:n vuoden 2021 puolivuosikatsauksesta järjestetään analyytikoille, institutionaalisille sijoittajille ja medialle maanantaina 2.8. klo 10.00 OmaSp:n Helsingin konttorissa, osoitteessa Kluuvikatu 3, 7.krs, Helsinki. Jotta tiedotustilaisuus on turvallinen, huomioimme tilaisuuden järjestämisessä viranomaisten suositukset koronapandemiaan liittyen. Tiedotustilaisuus on suomenkielinen. Yhtiön tuloksen esittävät toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi ja talousjohtaja Sarianna Liiri.

Osallistujia pyydetään ystävällisesti ilmoittautumaan etukäteen sähköpostilla osoitteeseen minna.sillanpaa@omasp.fi viimeistään perjantaina 30.7.2021.

Tiedotustilaisuutta voi seurata myös suorana webcast-lähetyksenä 2.8.2020 klo 10.00 alkaen osoitteessa www.omasp.fi/sijoittajat ja myöhemmin tallenteena.

Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan OmaSp:n alkuvuoden tulokseen ja loppuvuoden näkymiin.

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on 4,8 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi