OmaSp asiakkaidensa tukena myös lauantaisin - lisäresursointi poikkeustilanteessa

Oma Säästöpankki on vahvasti sitoutunut toimimaan Suomessa yhteiskunnan hyvinvoinnin puolesta ja haluaa osaltaan olla tukemassa koronaviruksen synnyttämässä talouden notkahduksessa ja siinä selviämisessä. Koska yhteydenottojen ja lainojen muutoshakemusten määrä on poikkeustilanteessa moninkertaistunut, on valtaosa Oma Säästöpankin konttoreista valtakunnallisen asiakaspalvelun lisäksi asiakkaidensa apuna myös kahtena tulevana lauantaina 28.3. ja 4.4.

Oma Säästöpankin 27 konttoria palvelee asiakkaittaan digitaalisissa palvelukanavissa ja puhelimitse valtakunnallisen asiakaspalvelun lisäksi myös lauantaisin 28.3. ja 4.4. klo 10-14.

Oma Säästöpankin asiakasliiketoiminnan johtaja Pasi Turtio pitää tärkeänä, että tässä tilanteessa on mahdollista venyä: " Pankeilla on ollut historiallisesti ratkaiseva rooli tämän maan hyvinvoinnin rakentamisessa. Olemme tilanteessa, jolloin venymistä tarvitaan. Tällä lisäresursoinnilla puramme poikkeustilanteen synnyttämää tarvetta. Koska henkilökuntamme ja asiakkaidemme terveys on meille ehdottoman tärkeää noudatamme Valtiovallan ohjeita matkustamisesta ja asioinnista. Siksi siirrämme kaiken mahdollisen pankkiasioinnin digitaalisiin palvelukanaviimme ja puhelimeen."

Asiakkaat voivat olla yhteydessä helpoiten soittamalla valtakunnallisen asiakaspalveluun 020 764 0600 tai suoraan lähimpään konttoriin. Lauantaisin etänä palvelevat konttorit ovat: Akaa, Alajärvi, Alavuden keskusta ja Tuuri, Helsinki, Hämeenlinna, Ilmajoki, Imatra, Joensuu, Joroinen, Jyväskylä, Kankaanpää, Kauhajoki, Kuortane, Kurikan Jalasjärvi, Lahti, Lappeenranta, Lempäälän Ideapark, Oulu, Parkano, Riihimäki, Savonlinna, Seinäjoen keskusta ja Hyllykallio, Tampere, Turku ja Ähtäri.

Haluan jo etukäteen kiittää siitä, että henkilöstömme osoittaa venymistä ja yrittäjämäistä asennetta tässäkin tilanteessa, kertoo toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi henkilöstöstään ylpeänä.

Valtakatu 32
53100 Lappeenranta

Oma Säästöpankki Oyj on suomalainen Suomen suurin säästöpankki. Palvelemme ympäri maan 32 konttorissa ja digitaalisten kanavien kautta 140 000 henkilö- ja yritysasiakasta noin 300 asiantuntijan voimin. Vakavaraisen pankin kannattavuus on koko toimialan parhaimmistoa. Taseemme on yli 3,4 miljardia euroa. Oma Säästöpankki on listattu Nasdaq Helsingissä. Merkittävä osa henkilöstöä omistaa yhtiön osakkeita. Lupaamme tarjota paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa sekä konttoreissa että digitaalisissa palvelukanavissa. Lähellä ja läsnä omasp.fi

OmaSp:n asuntolainakanta kasvoi vauhdikkaasti vuonna 2019 – yli 7 kertaista vauhtia markkinaan verrattuna17.2.2020 10:36:56 EETTiedote

Oma Säästöpankki (OmaSp) on julkaissut vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteensa: Asuntoluottojen ky-syntä jatkui voimakkaana koko vuoden. Asiakasvolyymien kasvun myötä kasvatimme liiketoiminnan tuottoja 21,9 %. Taseemme kasvoi tilikauden aikana yli 17 % ja päätyi lähes 3,5 miljardiin euroon. Samlinkin osakkeiden myynti kasvatti tuottoja 5,3 milj. eurolla. Kustannusrakenteeseen vaikuttivat muun muassa investoinnit uusiin konttoreihin ja yt-neuvotteluiden kertaluontoiset kulut. Tammi-joulukuun tuloksemme ennen veroja oli 32,7 milj. euroa, kasvua 30,9 %. Myös vertailukelpoinen tu-loksemme ennen veroja kasvoi 7,0 % ja oli 28,0 milj. euroa. Onnistumisten myötä olemme vakiinnut-taneet asemamme Pohjoismaiden nopeimmin kasvavana pankkina ja odotamme kannattavan kasvun jatkuvan myös tulevaisuudessa. Tuloksekas työmme on myös heijastunut positiivisesti markkina-arvoomme.

Oma Säästöpankki Oyj kutsuu tilinpäätöstiedotteen tiedotustilaisuuteen 17.2.2020 klo 1211.2.2020 08:49:09 EETKutsu

Oma Säästöpankki Oyj (OmaSp) julkaisee vuoden 2019 tilinpäätöstiedotteen maanantaina 17.2.2020 aamupäivällä ja kutsuu mediaa tiedotustilaisuuteen 17.2. klo 12 alkaen OmaSp Helsingin konttorille, Kluuvikatu 3, 7. krs., Helsinki. Tilinpäätöstiedote on luettavissa julkistuksen jälkeen yhtiön internetsivuilla www.omasp.fi/sijoittajat. Yhtiö on antanut positiivisen tulosvaroituksen 7.11.2019.