Oscar lanseeraa rekrytointipalkkion hyvän työyhteisön rakentamisessa – toimintatonni hyvästä työkaverista

Deloitte Technology Fast 50 -ohjelmassa Suomen nopeimmin kasvavaksi liiketoiminta-alustan toimittajaksi listattu Oscar Software Oy kasvaa vahvasti ja kasvun turvaamiseksi tarvitaan useita osaajia jatkuvasti. Tämänhetkisessä taloustilanteessa parhaille taitajille riittää nyt ottajia.

”Uskomme palkkiojärjestelmän ja uudistetun rekrytointiohjelmamme tuottavan hyviä tuloksia”, sanoo Oscar Software Oy:n toimitusjohtaja Simo Salminen. ”Olemme aikaisemminkin löytäneet todella hyviä osaajia työntekijöidemme verkostojen kautta ja haluamme siksi panostaa asiaan jatkossa entistä vahvemmin. Uskomme rekrytointipalkkion lisäävän myös henkilöstön tyytyväisyyttä, sillä uuden henkilön on toki helpompi sopeutua uuteen työpaikkaansa, kun siellä on olemassa vanhoja tuttuja jo aloittaessa.”

”Kaikkien rekrytoitavien ei kuitenkaan tarvitse olla valmiita huippuammattilaisia, vaan kasvatamme osaajia myös itse Oscar Akatemiassa. Joukossamme on tälläkin hetkellä useita palkattuja opiskelijoita. Tärkeää on hakijan asenne, kyky oppia ja halu kehittyä alan huipuksi”, tiivistää Oscar Softwaren HR-asiantuntija Kirsi Hanhela.

Oscar Software Oy on ainutlaatuinen palveluyritys. Oscar tarjoaa asiakkailleen tietojärjestelmät ja liiketoimintapalvelut aidosti yhdeltä luukulta osana kattavaa Oscar Liiketoiminta-alustaa. Mittava osaamisskaala ja eri tehtävänkuvat tarjoavat myös jokaiselle oscarilaiselle mahdollisuuden kehittää tehtäväänsä omien kiinnostustenkohteiden ja vahvuuksien mukaisesti. Vuonna 2005 alkaneesta tilikaudesta Oscarin liikevaihto on noin 20-kertaistunut kannattavasti.

Lisätietoa rekrytoinnista ja työkavereista: https://www.oscar.fi/rekrytointi