Oscar Software on Suomen nopeimmin kasvava liiketoiminta-alustan toimittaja

Deloitte julkisti Technology Fast 50 -listauksensa

Deloitte Technology Fast 50 -ohjelmassa on listattu Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset. Oscar Software säilytti paikkansa viime vuoden tapaan Suomen nopeimmin kasvavana yritysten liiketoiminta-alustan eli laajan ERP:n toimittajana. Oscar jatkoi kasvuaan viime tilkaudella vielä edellistä nopeammin, mutta viimeisintä tilikautta listauksessa ei vielä otettu huomioon.

Kuluvana tilikautena kasvu jatkuu edelleen vahvana, mihin varaudutaan muun muassa useiden kymmenien henkilöiden rekrytoinneilla. Oscar Software avasi myös viime kuussa uuden aluekonttorinsa Raisioon, jotta pystymme vastaamaan kasvaneeseen kysyntään myös Varsinais-Suomen alueella.

Oscar-liiketoiminta-alusta
Siirry videokanavalle