Oscar Software on Suomen nopeimmin kasvava liiketoiminta-alustan toimittaja

Deloitte julkisti Technology Fast 50 -listauksensa

Oscar-liiketoiminta-alusta
Siirry videokanavalle

Deloitte Technology Fast 50 -ohjelmassa on listattu Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset. Oscar Software säilytti paikkansa viime vuoden tapaan Suomen nopeimmin kasvavana yritysten liiketoiminta-alustan eli laajan ERP:n toimittajana. Oscar jatkoi kasvuaan viime tilkaudella vielä edellistä nopeammin, mutta viimeisintä tilikautta listauksessa ei vielä otettu huomioon.

Kuluvana tilikautena kasvu jatkuu edelleen vahvana, mihin varaudutaan muun muassa useiden kymmenien henkilöiden rekrytoinneilla. Oscar Software avasi myös viime kuussa uuden aluekonttorinsa Raisioon, jotta pystymme vastaamaan kasvaneeseen kysyntään myös Varsinais-Suomen alueella.

Oscar Software tarjoaa sinulle ja yrityksellesi parhaat ERP-ratkaisut rautaisella ammattitaidolla. Olemme toteuttaneet monipuolisia ratkaisuja teollisuudelle, tukkukaupalle, huoltoon ja kunnossapitoon sekä palveluliiketoimintaan.

Liiketoiminta-alustamme kattaa toiminnan- ja tuotannonohjauksen lisäksi muun muassa erilaiset mobiilisovellukset, verkkoliiketoiminnan, asiakkuudenhallinnan, verkkokaupan, BI-raportoinnin, vähittäismyynnin, palkka- sekä henkilöstöhallinnon – kaikki tarvittaessa modernina pilvipalveluna.

Tietojärjestelmien lisäksi tarjoamme asiakkaillemme liiketoimintapalveluita, kuten Oscar Talousosasto®, Oscar IT, Oscar HR -palveluita ja konsultointia. Kannattavasti kasvavan yksityisomisteisen Oscar Softwaren palveluksessa on yli 100 liiketoiminnan ammattilaista. Yhtiömme käyttää vuodessa noin 30 % liikevaihdostaan tuotekehitykseen.

Tavoitteemme on sinun yrityksesi menestys.

Vuosi 2017 käynnistyi ennätysmäisen hyvin - Rekrytointitahti kiihtyy edellisen vuoden noin kolmanneksen lisäyksestä6.2.2017 14:28Uutinen

Oscar Softwaren tammikuu lähti vauhdilla liikkeelle, kun kokonaismyynti kasvoi edellisvuoden tammikuuhun verrattuna noin 63 % kohoten reiluun 0,8 miljoonaan euroon. Erityisesti ohjelmistolisenssimyynti ponkaisi peräti 248 % kasvun, ja samalla kaikkien aikojen kuukausiennätys parantui lähes 50 % aiemmasta. Kannattavan kasvun suurimpana ajurina on ollut omaan suomalaiseen osaamiseen ja tuotekehitykseen panostaminen, mitä asiakkaat ovat laajasti arvostaneet.