Oscar Software on Suomen nopeimmin kasvava liiketoiminta-alustan toimittaja

Deloitte julkisti Technology Fast 50 -listauksensa

Deloitte Technology Fast 50 -ohjelmassa on listattu Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset. Oscar Software säilytti paikkansa viime vuoden tapaan Suomen nopeimmin kasvavana yritysten liiketoiminta-alustan eli laajan ERP:n toimittajana. Oscar jatkoi kasvuaan viime tilkaudella vielä edellistä nopeammin, mutta viimeisintä tilikautta listauksessa ei vielä otettu huomioon.

Kuluvana tilikautena kasvu jatkuu edelleen vahvana, mihin varaudutaan muun muassa useiden kymmenien henkilöiden rekrytoinneilla. Oscar Software avasi myös viime kuussa uuden aluekonttorinsa Raisioon, jotta pystymme vastaamaan kasvaneeseen kysyntään myös Varsinais-Suomen alueella.

Katsoaksesi videon lähteestä youtu.be, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Oscar-liiketoiminta-alustaSiirry videokanavalle

Vuolteenkatu 2

Vuonna 2005 perustettu Oscar Software Oy on toiminnanohjausjärjestelmien (ERP) kehitykseen ja liiketoimintapalvelujen tarjontaan erikoistunut suomalainen ohjelmistopalveluyritys.

Toiminnanohjausjärjestelmien lisäksi Oscar Software tarjoaa taloushallinnon, verkkoliiketoiminnan sekä IT- ja ohjelmistokehityksen palveluita. Noin 700 asiakasyrityksen joukkoon kuuluu pk-yrityksiä eri toimialoilta (mm. teollisuus, tukkukauppa, huoltoliiketoiminta, palvelut).

Yrityksen pääkonttori sijaitsee Tampereella. Henkilöstöä Oscar Softwarella on noin 150 henkilöä.

Oscar Software lahjoittaa ERP-käyttöönoton Kolarin Rakennustarvikkeelle12.1.2024 07:38:00 EET | Tiedote

Ohjelmistotalo Oscar Software Oy lahjoittaa Lapissa toimivalle, rakennusalan tukku- ja vähittäiskaupalle ilmaiseksi käyttöönottoprojektin, jossa yritys saa käyttöönsä toiminnanohjausjärjestelmän ja verkkokaupan. Hanke kuuluu Oscarin Lupa kasvaa -markkinointikampanjaan, jossa eri kanavissa seurataan käyttöönottoprojektin etenemistä sekä ERP-järjestelmän ja verkkokaupan tuomia hyötyjä valitulle yritykselle.

Oscar Softwaren "Lupa Kasvaa" -kampanja ylitti odotukset: Digitalisaatio kiinnostaa vaikeina aikoina18.9.2023 07:15:00 EEST | Tiedote

Oscar Software, johtava ohjelmistoratkaisujen tarjoaja, on saavuttanut "Lupa Kasvaa" -kampanjallaan valtavan suosion ja ylittänyt asetetut tavoitteet. Kampanjassa etsittiin pk-yrityksiä, jotka saavat toimintaa tehostavan liiketoiminta-alustan käyttöönoton maksutta. Tavoitteena on auttaa suomalaisia yrityksiä saavuttamaan kasvua ja kannattavuutta, ja vastaus kampanjaan oli erittäin positiivinen.