Osta matkalippu etukäteen Kuninkuusraveihin

Etukäteen hankittu matkalippu sujuvoittaa omaa ja toisten liikkumista Kuninkuusraveissa 6.-8.8. Espoon Vermossa.

Mobiililippu on helppo ja kätevä matkalippu. Kuva: Lauri Eriksson/HSL

Kuninkuusravit järjestetään 4.- 6.8. Espoon Vermossa. Tapahtuma on osa Suomi 100 –juhlavuotta. Ravivieraiden kannattaa varata aikaa liikkumiseen ja varautua ruuhkiin, sillä paikalle odotetaan jopa 20 000 osallistujaa.Etukäteen hankittu HSL:n matkalippu sujuvoittaa omaa ja toisten liikkumista tapahtumaan.

Neljä tapaa hankkia matkalippu etukäteen:

1. UUTUUS:  HSL ja lippu.fi- palvelu tarjoavat tapahtumalippu + matkalippu -yhdistelmää, jolla voi matkustaa lähijunilla sekä linjalla 550, jolla pääsee esimerkiksi Huopalahden tai Leppävaaran asemilta Vermoon.

2. Jos sinulla on HSL-matkakortti, lataa arvoa HSL-matkakortille ja maksa matka sillä.

3. Osta vuorokausilippu. Se kannattaa, jos teet päivän aikana useamman matkan ja matkustat myös yötaksan aikaan klo 2.00 – 4.30.

4. Hanki mobiililippu. HSL-mobiililippusovelluksella saat lipun kätevästi kännykkään. Mobiililipun voi maksaa Visa- tai Mastercard-maksukorteilla tai puhelinlaskulla. Lataa HSL-mobiililippusovellus puhelimeesi sovelluskaupoista tai katso lisätietoja: www.hsl.fi/mobiililippu

Lippuja saa kaikilta HSL-alueen R-kioskeilta. Kaikki lipunmyyntipaikat.

Käytä liikkumisen apuna myös Reittiopas.fi–palvelua. Vermon osoite on Majurinkuja, 02600 Espoo.

Tapahtuman järjestäjät suosittelevat käyttämään lähijunia Leppävaaraan, mistä on non-stop-bussiyhteys Vermoon.

A-junilla on lisäliikennettä Kuninkuusravien aikana 5.-6.8.

Asiakkuus ja myynti -osaston johtaja Mari Flink 040 715 0440

Mobiililippu on helppo ja kätevä matkalippu. Kuva: Lauri Eriksson/HSL

HSL Helsingin seudun liikenne vastaa seudun joukkoliikenteen suunnittelusta ja tilaamisesta sekä Helsingin seudun liikennejärjestelmäsuunnitelman laatimisesta. Kuntayhtymässä on 360 työntekijää ja liikevaihto noin 700 milj. euroa vuodessa. HSL:n järjestämässä liikenteessä tehdään vuosittain noin 360 miljoonaa matkaa, mikä on 63 % kaikista Suomen joukkoliikennematkoista. Yhteystietoja medialle: www.hsl.fi/viestinta

HSL:n hallituksen päätöksiä 12.12.201712.12.2017 12:42Tiedote

HSL:n strategia 2017-2021 Hallitus hyväksyi HSL:n toiminnan kehittämistä ohjaavan strategian ja strategiaan sisältyvät perustehtävän, vision ja strategiset painopisteet. Uudistetun vision mukaan HSL pyrkii varmistamaan seudun asukkaille sujuvan arjen ja tekemään toimialueestaan maailman toimivimman kaupunkiseudun. Visio korostaa kestävää kehitystä; perinteisten ympäristöystävällisyyden ja päästöttömyyden lisäksi HSL hakee myös taloudellista ja sosiaalista kestävyyttä. Asiasta tiedotetaan erillisellä tiedotteella. Linkki esityslistaan: http://hsl01.hosting.documenta.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2017482-2 Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen suunnitelma MAL 2019, lähtökohdat ja tavoitteet jatkosuunnittelulle Hallitus jätti MAL 2019 -suunnitelman jatkosuunnittelun lähtökohdat ja tavoitteet pöydälle. Asiaa käsitellään seuraavassa kokouksessa 23.1.2018. Linkki esityslistaan: http://hsl01.hosting.documenta.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2017482-3  Maksuliik

HSL:n uusi strategia tähtää erinomaiseen12.12.2017 12:13Tiedote

HSL:n hallitus hyväksyi 12.12. HSL:n uuteen strategiaan sisältyvät perustehtävän, vision ja strategiset painopisteet. Uudistetun vision mukaan pyrimme varmistamaan seudun asukkaille sujuvan arjen ja tekemään toimialueestamme maailman toimivimman kaupunkiseudun. Visio korostaa kestävää kehitystä; perinteisten ympäristöystävällisyyden ja päästöttömyyden lisäksi haemme myös taloudellista ja sosiaalista kestävyyttä.