Osuuskauppa Keskimaa osti kiinteistön Jyväskylästä

Keskimaa on ostanut Jyväskylän keskusta-alueelta kiinteistön. Kiinteistökauppa on tehty 15.11.2021.

Keskimaa on ostanut Voionmaankatu 7:ssä sijaitsevan kiinteistön. Kiinteistössä toimii tällä hetkellä K-market. Kiinteistö ostettiin yksityishenkilöiltä, joita edusti kaupanteossa Asianajotoimisto Urtti & Toiviainen Oy:n asianajaja Eero Urtti. Kauppahinta ei ole julkinen.

− Keskeisellä paikalla oleva kiinteistö on hankittu tulevaisuuden liiketoimintatarpeita varten. Kerromme suunnitelmista kiinteistön jatkon suhteen niiden täsmentyessä, toteaa Osuuskauppa Keskimaan toimitusjohtaja Antti Määttä.

Osuuskauppa Keskimaa, Antti Määttä, toimitusjohtaja, kauppaneuvos, 010 767 3010, antti.maatta@sok.fi
Asianajotoimisto Urtti & Toiviainen Oy, Eero Urtti, asianajaja, 044 222 3898, eero.urtti@urtti-toiviainen.fi

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 624 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 134 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaa avaa ensimmäisen sähköautojen ABC-latausaseman Keski-Suomessa29.11.2021 10:25:59 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa avaa ensimmäisen ABC-latausasemansa. Uusi 12 autopaikan ABC-suurteholatausasema avataan Jyväskylään, Prisma Palokan yhteyteen. S-ryhmän osuuskauppojen valtakunnallisen ABC-latausverkoston rakentaminen on käynnistynyt keväällä 2021. Vuoden loppuun mennessä ABC-latauspisteitä on valtakunnallisesti jo yli 50. Keskimaan ABC-latausverkosto laajenee seuraavaksi Joutsaan ja Viitasaarelle.

Osuuskauppa Keskimaa ehdolla valtakunnallisessa vuoden yhteisöllisyysteko 2021 -kilpailussa18.11.2021 11:25:00 EET | Tiedote

Osuuskauppa Keskimaa on ehdolla vuoden yhteisöllisyysteko 2021 -kilpailussa, jossa Oikotien Vastuullinen työnantaja -kampanja palkitsee työelämän parhaan yhteisöllisyysteon. Keskimaa on ollut edelläkävijänä ottamassa käyttöön ja kehittämässä sisäisen viestinnän Workplace-palvelua S-ryhmässä. Tänä vuonna kymmenen työnantajaa kilpailee palkinnosta. Voittaja julkistetaan 9.12.2021, äänestysaikaa on 24.11.2021 saakka.