Otava vahvistaa markkinointi- ja viestintätiimiään

Otavan markkinointiviestinnässä on tehty vastuualueiden muutoksia ja uusia nimityksiä.

Anni Gullichsen on nimitetty 1.10.2021 alkaen markkinointi- ja viestintäpäälliköksi vastuualueenaan Otavan lasten- ja nuortenkirjojen markkinointi ja viestintä. Markkinointipäälliköksi on nimitetty 1.10.2021 Jenni Lindvall vastuualueenaan Otavan kaunokirjojen markkinointi sekä digimarkkinointitiimin vetäminen. Markkinointipäälliköksi on nimitetty 1.10.2021 Minna Vepsäläinen vastuualueenaan Otavan tietokirjojen markkinointi ja messut.

Viestintäpäällikköinä jatkavat Adelé Couavoux (tietokirjat), Jenni Heiti (kaunokirjat) ja Hanna-Leena Soisalo (tieto- ja kaunokirjat).

Markkinointisuunnittelijoina jatkavat Tiina Nevametsä, Tuuli Penttilä ja Anna Vainio.

”Olen erittäin iloinen uudistuneesta tiimistämme, joka tekee vahvalla ammattitaidolla ja innostuksella loistavaa työtä sen eteen, että Otavan kaikkien kustantamojen upeat kirjailijat ja kirjat löytävät lukijansa”, iloitsee Otavan markkinointi- ja viestintäjohtaja Kirsi Tähjänjoki.

Kustannusosakeyhtiö Otava kustantaa niin kaunokirjallisuutta, tietokirjoja kuin oppimateriaalejakin. Liiketoiminta-alueeseen kuuluvat myös Like Kustannus, Otavan Kirjapaino Oy, Karisto, Atena, F-Kustannus, Nemo ja  Moreeni.

Toimittaja Jussi Lehmusvesi mietti, miten saisi lapsensa lukemaan – syntyi tarina, jota ei voisi jättää kesken21.10.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

Mitä tapahtuu, kun klassikkosatu Robin Hoodista ja hänen iloisista veikkosistaan kohtaa supernolon iskän? Arianan aikamatkat – Robin Hoodin jäätävä pläts on Jussi Lehmusveden ja Christer Nuutisen jännittävän ja hillittömän hauskan kirjasarjan avaus. Viihdyttävän tarinan taustalla myös kyseenalaistetaan perinteisten satukirjojen paikoin vanhentunutta arvomaailmaa.

Millainen ihminen Danny on kulissien takana? Pirjo Kemppisen uutuuskirja Tuntematon Danny on rehellinen muotokuva legendaarisesta viihdetaiteilijasta13.10.2021 08:33:00 EEST | Tiedote

Musiikkineuvos Ilkka ”Danny” Lipsanen on luonut uraa viihdemaailman huipulla 57 vuotta ja julkaissut 102 listahittiä. Mutta minkälainen ystävä, puoliso, kollega, isä, työnantaja ja yhteistyökumppani Danny on ollut? Toimittaja Pirjo Kemppisen uutuuskirja Tuntematon Danny kuvaa legendaarisen viihdetaiteilijan julkisuudelta piilossa pysyneitä puolia.

Entinen karhuryhmäläinen ja huumepoliisi kertovat, miten toimia arjen vaikeissa kohtaamisissa11.10.2021 00:00:00 EEST | Tiedote

Oli kyseessä ristiriita työpaikalla, jännittävä liikeneuvottelu, keskustelu perheen säännöistä murrosikäisen kanssa tai haastava rikollisen kuulustelu, neuvottelun perustilanne on sama: mukana on voimakkaita tunteita, vastakkaiset intressit, persoonallisuuseroja, epäluottamusta ja stressiä. Ymmärtämällä ihmismielen toimintaa neuvottelutilanteessa ja neuvottelutaidoilla voi hallita neuvottelun kulkua ja päästä tehokkaammin tavoitteisiinsa.