Padasjoen ABC uudistuu ilmeeltään luonnonläheisemmäksi ja toiminnaltaan ympäristöystävällisemmäksi

Päijäthämäläisen ABC-aseman uudistustyöt käynnistyvät marraskuun alussa ja kestävät nelisen viikkoa. Tuttu taukopaikka saa loppuvuodesta skandinaavisen mutta luonnonläheisen miljöön, jonka värimaailmaa hallitsevat puu, moderni harmaa ja musta.

Padasjoen ABC:n piha-alueen mittarikenttä uusittiin jo viime vuonna, ja nyt uudistetaan aseman sisätilat.

– Uudistamme sekä ravintola- että marketpuolen. Paikalliset ja paikkakunnan mökkiläiset ovat kovasti odottaneet tätä uudistusta, ja on hienoa päästä toteuttamaan se, ryhmäpäällikkö Sami Kovanen toteaa.

Ravintola- ja marketmiljöön lisäksi aseman kylmäkalusteet uudistetaan nykyistä energiatehokkaammiksi.

Padasjoen ABC-asema palvelee asiakkaitaan tavalliseen tapaan myös uudistustöiden aikana. Muutostöiden jälkeen pienen paikkakunnan ABC henkii modernia skandinaavisuutta, mutta edelleen myös tuttua kodikkuutta ja lämpöä.

– Uudistunut ABC on entistä viihtyisämpi asiointi- ja ruokailupaikka niin liikkuville kuin paikallisillekin asiakkaillemme, Sami Kovanen lupaa.

Asiakkaiden toiveet ja tarpeet on otettu huomioon myös valikoimauudistusten osalta.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen, 050 344 1462

Osuuskauppa Hämeenmaalla erinomainen alku juhlavuodelle: historian paras tulos ja 1 600 tuotteen hinnanlasku S-marketeissa2.2.2024 11:11:16 EET | Tiedote

Osuuskauppa Hämeenmaa saavutti vuonna 2023 historiansa parhaan tuloksen. Erinomaista tulosta siivitti useamman toimialan hyvä menestys. Asiakasomistajille maksettiin viime vuonna ennätyssumma rahaa Bonuksina, 36 561 399 euroa. Henkilöstönsä Hämeenmaa palkitsee viime vuoden tuloksesta yhteensä yli kolmen miljoonan euron ylimääräisellä tulospalkkiolla.