Padasjoen ABC uudistuu ilmeeltään luonnonläheisemmäksi ja toiminnaltaan ympäristöystävällisemmäksi

Päijäthämäläisen ABC-aseman uudistustyöt käynnistyvät marraskuun alussa ja kestävät nelisen viikkoa. Tuttu taukopaikka saa loppuvuodesta skandinaavisen mutta luonnonläheisen miljöön, jonka värimaailmaa hallitsevat puu, moderni harmaa ja musta.

Padasjoen ABC:n piha-alueen mittarikenttä uusittiin jo viime vuonna, ja nyt uudistetaan aseman sisätilat.

– Uudistamme sekä ravintola- että marketpuolen. Paikalliset ja paikkakunnan mökkiläiset ovat kovasti odottaneet tätä uudistusta, ja on hienoa päästä toteuttamaan se, ryhmäpäällikkö Sami Kovanen toteaa.

Ravintola- ja marketmiljöön lisäksi aseman kylmäkalusteet uudistetaan nykyistä energiatehokkaammiksi.

Padasjoen ABC-asema palvelee asiakkaitaan tavalliseen tapaan myös uudistustöiden aikana. Muutostöiden jälkeen pienen paikkakunnan ABC henkii modernia skandinaavisuutta, mutta edelleen myös tuttua kodikkuutta ja lämpöä.

– Uudistunut ABC on entistä viihtyisämpi asiointi- ja ruokailupaikka niin liikkuville kuin paikallisillekin asiakkaillemme, Sami Kovanen lupaa.

Asiakkaiden toiveet ja tarpeet on otettu huomioon myös valikoimauudistusten osalta.

Osuuskauppa Hämeenmaa, ABC-ryhmäpäällikkö Sami Kovanen, 050 344 1462

Hämeenmaa – 165 000 asiakasomistajan omistama paikallinen yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 21 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka työllistää noin 2 950 kanta- ja päijäthämäläistä. Osuuskaupan omistavat sen asiakasomistajat, ja Hämeenmaalla omistajia on jo yli 165 000. Edullisten ja luotettavien kauppapalvelujen lisäksi omistajuus palkitsee muun muassa kuukausittaisena Bonuksena. Tuloksensa Hämeenmaa käyttää jäsentensä palveluiden ja verkostonsa kehittämiseen.

Lahden Seurahuoneelle kestävän matkailun Sustainable Travel Finland -merkki20.11.2020 15:15:00 EETTiedote

Visit Finland on myöntänyt Solo Sokos Hotel Lahden Seurahuoneelle Sustainable Travel Finland -merkin. Tunnustuksen saaneet yritykset täyttävät matkailua edistävän Visit Finlandin luoman kriteeristön, joka huomioi niin taloudellisen, ekologisen, sosiaalisen kuin kulttuurisenkin kestävyyden. Seurahuone on ensimmäinen Lahden seudulla Sustainable Travel Finland -merkin saanut toimija.