Parisuhdekorjaamo tarjoaa tunnetun psykologin ja tv-papin huoltovinkit kaikenlaisiin parisuhteisiin

Oletko kiinnostunut parisuhteesi virittämisestä huippukuntoon vai tarvitseeko liittosi vain pientä huoltoa? Parisuhdekorjaamo on TV-pappi Kari Kanalan ja psykologi, psykoterapeutti Mikael Saarisen opas kaikkien suhdemallien hoitoon ja tuunaamiseen.

Jokaisessa liitossa on omat kommelluksensa ja kompastuskivensä, mutta niistä selviää pienillä arkisilla huoltotoimilla, kun vain rohkeutta ja kärsivällisyyttä riittää.

Kukaan meistä ei oleta auton kulkevan loputtomiin ilman tankkauksia ja muita säännöllisiä huoltotoimenpiteitä. Sama huolenpitovelvoite pätee myös parisuhteisiin. Rakastumisen huumassa kaikki sujuu kuin siivillä, mutta paluu ”häämatkalta” tulee kaikille eteen. Silloin on hyvä käyttää vähän järkeäkin ja määritellä yhdessä minkälaisella menopelillä yhteistä taivalta jatketaan ja miten suhde pidetään kunnossa museoikään asti – jos näin halutaan.

Parisuhdekorjaamo antaa välineet suhteen kunnossapitämiseen ja omatoimiseen katsastukseen. Kirja tarjoaa ammattilaisten laatiman huolto-ohjelman parisuhteeseen sijoittaville, oli sitoutumispäätös sitten tarkkaan harkittu tai äkkirakastumisen huumassa tehty.

Mikael Saarinen on psykologi ja psykoterapeutti, joka on julkaissut useita tietokirjoja. Kari Kanala on Ensitreffit alttarilla -ohjelmasta tuttu pappi ja Paavalin seurakunnan kirkkoherra. Hän on profiloitunut kirkon uudistajana ja samaa sukupuolta olevien kirkollisen vihkimisen puolestapuhujana.

Teos on osa Otavan Digital First –kustannusohjelmaa ja ilmestyy ensisijaisesti ääni- ja e-kirjana. Äänikirjan lukee Kari Kanala.

KUTSU:

Tervetuloa Parisuhdekorjaamo-kirjan julkistamistilaisuuteen 9.11. klo 16-18 nostamaan malja parisuhteille! Tilaisuudessa tekijät esittelevät kirjan ja kaikki Otavan kirjakaupan kirjat –50 % hintaan (paitsi oppikirjat).

Aika: ti 9.11. klo 16-18

Paikka: Otavan kirjakauppa, Uudenmaankatu 10, Helsinki

Ilmoittautuminen: adele.couavoux@otava.fi

Tekijöiden haastattelupyynnöt ja kirjan pdf-vedokset: adele.couavoux@otava.fi

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Tulevan kevään inspiroivat käsityökirjat16.11.2021 13:08:16 EET | Tiedote

Islantilaisneuleet ovat nyt suositumpia kuin koskaan. Suomalaiset huippusuunnittelijat ovat tarttuneet haasteeseen ja luoneet upeita kaarrokeneuleita neulojien iloksi. Villasukkamalleissa on onnea ja eksotiikkaa, sillä Niina Laitinen on inspiroitunut matka-aiheista ja muumifanien sukissa seikkailevat Tove Janssonin rakastetut hahmot. Vasenkätiset neulojat saavat vihdoinkin omaan työjärjestykseen sopivan neulekirjan ja myös ompeluharrastajille on luvassa käytännöllisiä teoksia.

Onnistuuko taikuri Herra Koskinen rikkomaan kolme uutta Guinness-ennätystä? Guinness World Records -päivän teemana on supertaidot16.11.2021 09:24:41 EET | Tiedote

Taikuri ja jonglööri Herra Koskisella on hallussaan jo 11 Guinnessin maailmanennätystä. Nyt hän tavoittelee kolmea uutta Kauppakeskus Sellon Suomalaisen Kirjakaupan yhteydessä järjestettävässä Guinness World Records -tapahtumassa 17.11. klo 17.30. Tervetuloa paikalle kannustamaan ja jännittämään, onnistuuko Herra Koskinen kerryttämään maailmanennätystiliään!