Parkkisähkön uudet nimitykset vahvistavat myyntiä

Sähköautojen latauspalveluyritys Parkkisähkö Oy on palkannut neljä uutta avainhenkilöä. Uudet nimitykset vahvistavat erityisesti yhtiön myyntiä ja asiakaspalvelua.

Automaatioinsinööri Mika Valtonen on nimitetty projektipäälliköksi. Valtonen vastaa sähköautojen kiinteistölatausjärjestelmien ja -tuotteiden toimituksista asiakkaille. Vankalla teknisellä asiantuntemuksellaan Valtonen vahvistaa myös yrityksen myyntiä ja asiakaspalvelua. Valtosella on vahva tausta teknologian myymisestä. Vuosina 2001-2019 hän oli ABB Oy:n palveluksessa ja viimeksi Maximus Oy:n avainasiakaspäällikkönä.

Jani Hämäläinen on nimitetty myyntipäälliköksi. Hämäläisen tehtävänä on Parkkisähkössä kiinteistöjen sähköautojenlatausjärjestelmien ja -palvelujen myynti Suomessa.  Myös Hämäläisellä on vahva tausta teknisestä myynnistä. Hän on ollut lähes 10 vuotta teknisen myynnin tehtävissä ja viimeiseksi Coromatic Oy:ssä Sales Managerina.

Teo Tammi aloitti 8.2. Parkkisähkössä johtoryhmän jäsenenä  vastuualueenaan liiketoiminnan kehitys. 1.4.2021 alkaen hän ottaa vastuulleen yhtiön talousjohtajan tehtävät nimikkeellä CFO. Teolla on kahdenkymmenen vuoden kokemus taloushallinnon johtamisesta, uuden liiketoiminnan käynnistämisestä sekä raportoinnin ja toiminnanohjausjärjestelmien kehittämisestä.

Tammi on toiminut Aronia Group Oy:n M&A managerina ja CFO:na erikoistuen talotekniikka-alan yritysten kehittämiseen. Hän on toiminut myös useiden terveydenhoitoalan yritysten talousjohtajana sekä operatiivisena johtajana.

Taru Pajunen on nimitetty talousassistentiksi. Pajunen vastaa laskutuksesta sekä uusien asiakkaiden onboard-toiminnoista, tuoden mukanaan vahvaa käytännönläheistä asiakaspalveluosaamista. Hän on aiemmin toiminut asiakaspalvelutehtävissä EasyPark Groupin ja Finnairin palveluksessa.

Automaatioinsinööri Mika Valtonen on nimitetty Parkkisähkö Oy:n projektipäälliköksi
Jani Hämäläinen on nimetty Parkkisähkö Oy:n myyntipäälliköksi
Teo Tammi on nimetty Parkkisähkö Oy:n johtoryhmän jäseneksi vastuualueenaan liiketoiminnan kehitys. Tammi ottaa vastuulleen yhtiön talousjohtajan tehtävät 1.4. alkaen
Taru Pajunen on nimitetty Parkkisähkö Oy:n talousassistentiksi.

Parkkisähkö Oy on suomalainen sähköautojen latauspalveluja tarjoava yritys. Parkkisähkö on kehittänyt sähköautojen latausteknologiaa ja niihin liittyviä tietojärjestelmiä jo viiden vuoden ajan. Parkkisähkö tarjoaa avaimet käteen -periaatteella sähköautojen latauksen kokonaisratkaisuja kiinteistöissä.

Ehrnroothien Atine sijoitti yli miljoonan sähköautojen latausyhtiö Parkkisähköön10.11.2020 09:15:00 EETTiedote

Sähköautojen latausyhtiö Parkkisähkö Oy on hankkinut tämän vuoden aikana oman pääoman ehtoista rahoitusta 2 miljoonaa euroa. Rahoituksen turvin yhtiö toteuttaa kasvustrategiaansa ja varmistaa paikkansa nopeasti kasvavilla markkinoilla. Atine Group Oy on ollut sijoittajana Parkkisähkössä mukana jo usean vuoden ajan, mutta tehtyjen sijoitusten myötä on kasvanut suurimmaksi yksittäiseksi omistajaksi.