PASI TURUNEN PATMOKSEN TOIMINNANJOHTAJAKSI

MEDIATIEDOTE 6.4.2017. Patmos Lähetyssäätiön hallitus on kutsunut säätiön uudeksi toiminnanjohtajaksi teologian maisteri Pasi Turusen alkaen 1.6.2017. Turunen on työskennellyt lähetyssäätiössä vuodesta 1989 ja tunnetaan radiopersoonana ja klassisen kristillisen uskon puolustajana. Toiminnanjohtajana vuodesta 2010 työskennellyt Pirkko Säilä siirtyy säätiön erityis- ja asiantuntijatehtäviin.

- Patmoksen työssä on alusta alkaen tukeuduttu evankeliumin muuttumattomuuteen ja Raamattuun Jumalan erehtymättömänä sanana. Maailmanlähetysnäkymme on sidottu raamattu-uskolliseen ohjenuoraan, Pasi Turunen ilmoittaa.

Patmos Lähetyssäätiön hallitus on nimittänyt säätiön talousjohtajana toimivan KTM Pekka Haapasaaren hallintojohtajaksi 1.6.2017 alkaen.

Patmos Lähetyssäätiö on vuonna 1971 perustettu, yli kahdessakymmenessä maassa toimiva yleiskristillinen lähetys- ja avustusjärjestö.

www.patmos.fi

Yhteyshenkilöt

yhteydenotot: toiminnanjohtaja Pirkko Säilä, pirkko.saila@patmos.fi / etunimi.sukunimi@patmos.fi

Pajuniityntie 1