Paula Koivuniemi - Superladyn matkassa kertoo maamme ykkösartistin ainutlaatuisen tarinan

Uutuuskirja Paula Koivuniemi - Superladyn matkassa kertoo poikkeuksellisen menestyksekkäästä urasta läpi vuosikymmenien, mutta ennen kaikkea lahjakkaasta ihmisestä, jossa on monia erilaisia ja yllättäviä puolia. Paula on ollut niin hyvä jätkä, että hän on menestynyt poikkeuksellisen hyvin miehisessä maailmassa. Hän on ollut rohkeasti nainen. Lähes 300-sivuinen kirja tulee saataville myös äänikirjojen suoratoistopalveluihin.

Kansi_hires

Paula Koivuniemi aloitti laulajanuransa 1960-luvulla tangon ja tanssilavojen kultavuosina. 1970-luvun kokeilujen jälkeen hän vakiinnutti paikkansa ykkösartistien joukossa ja oli 1980-luvulla maan iskelmäkuningatar lukuisine menestyslevyineen.

Tällä vuosituhannella hän on villinnyt nuorisoa rockfestivaaleilla ja tehnyt itsestään artistina ikonin, jolle kaikki on mahdollista. Hän on omalla tavallaan iätön ja ajaton.

Paulan elämän suuri rakkaus on ollut musiikki, mutta siihen on mahtunut myös äitiyttä, avioliittoja, eroja ja monenlaisia ihmissuhteita. Kiinnostavaa on, millainen ihminen on tämä nainen, joka on pystynyt kestämään julkisuutta ja menestymään urallaan jo seitsemällä vuosikymmenellä.

Lähde mielenkiintoiselle matkalle läpi vuosikymmenien Paulan ainutlaatuista uraa ja elämää seuraten. Matkaoppaana sinulla on Hellevi Pouta, joka on työskennellyt
henkilöhaastatteluihin keskittyvänä toimittajana kaikki nämä samat vuosikymmenet. Paula Koivuniemi ei ole itse osallistunut tämän kirjan tekemiseen.

Paula Koivuniemi - Superladyn matkassa julkaistaan myös äänikirjana.

Tutustu kirjaan: www.readme.fi/kirja/paula-koivuniemi-superladyn-matkassa/

Arvostelukappaleen tilaus: paivi.hertel@readme.fi

Kansi_hires

Salpalinja suojasi Suomen – linnoituksen tarina ja merkitys koskettaa jokaista suomalaista24.8.2021 13:00:00 EEST | Tiedote

Nyt 80 vuotta Salpalinjan pääaseman rakentamisen jälkeen ilmestyneessä Terho Ahosen kirjassa kerrotaan linnoituksen tarina. Readme.fi:n kustantama Salpalinja – Suomen suoja on kattava kertomus Neuvostoliiton vastaisten rajojemme linnoittamisesta talvisodan jälkeen. Teos kansantajuistaa Salpalinjan synnyn syyt, rakentamisen, rakenteet ja sen vaikutukset aina tähän päivään asti. Salpalinjan perintö elää.

Karita Tykän uutuuskirjassa otetaan viikon kevennystauko kehon ja mielen hyvinvoinnille23.8.2021 08:52:18 EEST | Tiedote

Vaikuttaja-hyvinvointivalmentaja Karita Tykän uudessa teoksessa 7 päivän DETOX by Karita matkataan seitsemässä päivässä kohti raikasta ja ihanaa oloa. Detox-matka on kirjailijan oma tapa toistuvasti tukea kehon ja mielen puhdistumista ja antaa taukoa keholle ja mielelle – nyt, tämän kirjan myötä sama ohjelma on saatavana kaikille! Kirja on myös loistava apu elämäntapamuutokseen tai matkaan kohti kevyempää mieltä ja itsensä hyväksymistä.

Torstaina ilmestyvä uutuuskirja Äitivuosi kannustaa omannäköiseen äitiyteen22.3.2021 10:00:00 EET | Tiedote

Äitiys ja pikkulasten vanhemmuus ovat olleet viime aikoina pinnalla. Suomessa on koettu huolta syntyvyyden laskusta ja pohdittu syitä sen takana. Syiksi on arveltu muun muassa nuorten aikuisten käsityksiä vanhemmuudesta: negatiiviset mielikuvat pikkulapsiarjen kuormittavuudesta ja vanhemman vastuusta saavat lykkäämään lasten hankkimista. Samaan aikaan mediassa puhutaan paljon tasa-arvoisesta vanhemmuudesta ja perhevapaiden uudistamisesta. Myös #metoo-liike muuttaa äideille varattuja rooleja ja äitiyden kokemusta.