Pekka Kauranen jatkaa Musiikkitalon toimitusjohtajana vuoteen 2020

Helsingin Musiikkitalo Oy:n nykyinen toimitusjohtaja Pekka Kauranen on solminut kahden vuoden jatkosopimuksen. Kaurasen kausi Musiikkitalon toimitusjohtajana jatkuu 31. heinäkuuta 2020 asti.

Pekka Kauranen tuli Musiikkitaloon vuonna 2016 vuoden pestillä selvittämään palveluosakeyhtiön toimintamallia. Kehitystyö on kantanut hedelmää ja Musiikkitalon tulos on ollut voitollinen nyt kahtena peräkkäisenä vuotena. Olemme erittäinen tyytyväisiä, että Pekka Kauranen halusi jatkaa talon ruorissa vielä kaksi vuotta” hallituksen puheenjohtaja Ville Vilén sanoo.

Kolmannen jatkosopimuksen allekirjoittamisen motiiviksi Pekka Kauranen kertoo mielenkiintoiset projektit Musiikkitalon tulevaisuudessa, kuten konserttiurkujen rakentaminen Musiikkitalon Konserttisaliin. “Eikä unohtaa sovi myöskään motivoitunutta ja ammattitaitoista henkilökuntaa, joiden kanssa on ilo työskennellä”, Kauranen kertoo.

Lisätietoja medialle:
Helsingin Musiikkitalo Oy:n hallituksen pj. Ville Vilén p. 040 7220745
Helsingin Musiikkitalo Oy:n toimitusjohtaja Pekka Kauranen, p. 020 707 0404

MUUTOS PÄIVÄMÄÄRIIN: Laulupuilla -keikkasarja tuo vaihtoehtomusiikin nousevat nimet Musiikkitaloon11.4.2018 13:42Tiedote

Musiikkitalon terassilla kuullaan heinäkuussa torstaisin kotimaisen vaihtoehtomusiikin kuumimpia artisteja. Laulupuilla -sarjassa ulkoilmalavalle nousevat Litku Klemetti, Töölön Ketterä, Pekko Käppi ja M. Laulupuilla -sarja on Musiikkitalon ja Alt Agencyn yhteistyötä. Kaikkiin tapahtumiin on vapaa pääsy. MUUTOS PÄIVÄMÄÄRIIN: 5. heinäkuuta Laulupuille nousee Töölön Ketterä ja 12. heinäkuuta Litku Klemetti.

MUUTOS PÄIVÄMÄÄRIIN: Laulupuilla -keikkasarja tuo vaihtoehtomusiikin nousevat nimet Musiikkitaloon9.4.2018 00:00Tiedote