Pertti Karjalainen Attendon väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi

Attendo-konsernin hallitus on nimennyt LT Pertti Karjalaisen Attendo-konsernin väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi 1.3.2018 alkaen.

Attendo-konsernin hallitus on nimennyt LT Pertti Karjalaisen Attendo-konsernin väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi 1.3.2018 alkaen, jolloin nykyinen toimitusjohtaja Henrik Borelius jättää tehtävänsä.  Attendon hallitus jatkaa uuden toimitusjohtajan hakuprosessia. Karjalainen jatkaa myös Attendon Suomen hoivaliiketoiminnan johdossa.

Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja
Lauri Korkeaoja
p. +358440788282

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Vantaalainen kioskiyrittäjä valitsi ikäihmiset ja vammautuneet Ärrä tekee hyvää –kampanjaansa9.5.2018 09:47Tiedote

Kauppakeskus Jumbon kioskikauppias Anu Tikka valitsi Attendo Lustikullan hyvänteon kohteeksi R-kioskeilla käynnissä olevaan Ärrä tekee hyvää -kampanjaan. Hyvänteon tempauksessa paikalliset kioskiyrittäjät ympäri Suomen päättävät oman kohteensa ja kahden kuukauden välein pääsee kahdeksan R-kioskia lahjoittamaan 1 000 euroa valitsemilleen tahoille. Ensimmäiset lahjoitukset on päätetty ja lahjoitukset tehdään toukokuussa. Lahjoittajana toimii R-kioski Oy.